;
coinex

روز و ساعت پخش سریال جیران چگونه است؟

سریال جیران در ژانر عاشقانه و تاریخی، جدیدترین ساخته‌ی حسن فتحی است. برای اطلاع از جزئیات و روز و ساعت پخش سریال جیران ، همراه تکراتو باشید.

سریال جیران یکی از بزرگ‌ترین آثار نمایش خانگی ایران است که روایتگر دوران پس از مرگ امیرکبیر و زمانی بوده که ناصرالدین شاه با جیران آشنا می‌شود.

علاقه‌مندان کارهای حسن فتحی و این اثر از مدت‌ها قبل در انتظار پخش آن بودند. اما با توجه حاشیه‌های پیش‌آمده برای این سریال، در روزی که پخش آن وعده داده شده بود، منتشر نشد و در نهایت هم اعلام شد این مجموعه برای انتشار به یک هفته دیگر زمان نیاز دارد.

در ادامه درباره‌ی به بیان جزئیات زمان پخش سریال جیران و روز پخش سریال جیران حسن فتحی می‌پردازیم.

روز و ساعت پخش سریال جیران

روابط عمومی سریال «جیران» زمان پخش قسمت اول این مجموعه به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه را ساعت ۸ صبح روز ۲۴ دی اعلام کرده بود. عوامل این سریال نشست خبری خود را برگزار کردند. همچنین مراسم اکران خصوصی با حضور بازیگران آن در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

اما در حالی که همه مشترکان فیلیمو منتظر انتشار جیران بودند، ساخته حسن فتحی به زمان تعیین شده برای پخش نرسید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به صفحه بهترین فیلم های 2022 و بهترین انیمیشن های 2022 و یا دسته بهترین فیلم ها و سریال های 2022 در سایت فیگار با مهم‌ترین‌ها و محبوب‌ترین های سینمای جهان آشنا شوید.

روز و ساعت پخش سریال جیران
روز پخش سریال جیران

روابط عمومی این مجموعه هم حوالی ظهر جمعه با انتشار خبری جدید، علت این تاخیر را این طور اعلام کرد: «در بازبینی نهایی ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر) ملاحظه‌ای مطرح شد که در حال رفع و تهیه نسخه نهایی هستیم.»

همچنین سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) در بندی از بیانیه‌ای که در این ارتباط با جدیدترین ساخته‌ی حسن فتحی و روز پخش سریال جیران منتشر کرد، نوشته است: «با توجه به ادعاهای مربوط به نقض حقوق مالکیت فکری در سریال «جیران»، با توجه به عدم تمایل شاکی به ادامه رسیدگی توسط ساترا، موضوع تا زمان ثبت درخواست رسیدگی از سوی عوامل تولید سریال «آهوی من مارال» یا ارائه حکم قضایی، در ساترا مسکوت مانده و انتشار یا عدم انتشار سریال «جیران»، ارتباطی با آن ادعا ندارد.»

هر چند فیلیمو در بیانیه مربوط به روز و ساعت پخش سریال جیران اعلام کرده که سریال «جیران» حداکثر تا هفته آینده به تاخیر خواهد افتاد و علت این تاخیر را ملاحظات ممیزی از سوی ساترا اعلام کرده است.

اما جدیدترین اخبار از زمان پخش سریال جیران که پیش‌بینی می‌شود به مطرح‌ترین سریال سال 1400 تبدیل شود، حاکی از آن است که به احتمال زیاد پنج‌شنبه 30/10/ 1400 خواهد بود و پس از آن نیز پنج‌شنبه هر هفته امکان دانلود قسمت جدید این سریال از فیلیمو، برای علاقه‌مندان وجود خواهد داشت.

با توجه به تاخیر در روز پخش سریال جیران پلتفرم فیلیمو همچنین به کاربرانش وعده داده که برای حفظ حقوقشان سه روز به اشتراک آنها اضافه کند.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال حرفه ای

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

تولید و ساخت جیران

تولید و ساخت جیران به دلیل سبک کاری که تاریخی و عاشقانه است با سختی‌های و مشکلات بسیاری همراه بود. به همین دلیل اگرچه پروژه تولید آن از سال 1399 شروع شد اما سازندگان این مجموعه نتوانستند زمان پخش سریال جیران را زودتر از دی ماه 1400 تعیین کنند.
روز و ساعت پخش سریال جیران
روز و ساعت پخش سریال جیران

مجموعه تاریخی و عاشقانه جیران حسن فتحی این مدت در حال تصویربرداری بوده و از پوستر اصلی آن نیز رونمایی شد. اکنون باید منتظر خبرهای خاص و جذابی از این مجموعه تاریخی و عاشقانه باشیم.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال خاتون

بازیگران سریال یاغی

خلاصه داستان مجموعه جیران

پس از روز و ساعت پخش سریال جیران به داستان سریال جیران می‌پردازیم که به روایت زمان قاجار و دوران سلطنت ناصرالدین‌شاه برمی‌گردد و روایتگر روزهایی است که ناصرالدین شاه جوان، به تازگی فرمان قتل صدراعظم محبوبش امیرکبیر را صادر کرده و به واسطه‌ی این فرمان، دربار و حرم و دولت و مملکت دچار تحولات مهمی شده‌اند.

موازی با این تحولات در روستای کوهسار تجریش، خدیجه دختر محمدعلی نجار، عشق شورانگیز جوانی به نام سیاوش را در سینه پنهان کرده است و در دل آرزوی وصال با او را دارد.

روز و ساعت پخش سریال جیران

جیران زیبا عاشق سوارکاری و شکار است و اولین بار به عنوان یک رقصنده در برابر چشم‌های تشنه ناصرالدین‌شاه ظاهر می‌شود و از همان نگاه اول شاه را شیفته خود می‌کند.

می‌توان خلاصه داستان مجموعه جیران این طور بیان کرد: زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌ خواهد. قلعه ‌ای می‌خواهد که جان ‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه ‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد.

تمامی قسمت‌های این سریال حدود ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را برای مخاطب و بینندگان این اثر به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال ساخت ایران 3

بازیگران سریال سرجوخه

لوکیشن‌های سریال جیران

ابتدا گروه فیلمبرداری سریال شبکه نمایش خانگی جیران، برای ضبط برخی از تصاویر به شهرهای خوانسار و گلپایگان رفتند، با اتمام فیلمبرداری در این دو شهر، به پایتخت بازگشتند تا باقی تصاویر را در تهران ضبط کنند.

همچنین باید عنوان کرد که روستای تاریخی وانشان نیز یکی دیگر از لوکیشن‌های سریال جیران است که عوامل سریال در حدود یک ماه‌ونیم در آن‌جا به فیلمبرداری مشغول بودند.

اسماعیل عفیفه با اشاره به سفر گروه فیلمبرداری به خوانسار و گلپایگان گفت: تصویربرداری سریال جیران که از ۲۰ خرداد در منطقه خوانسار و گلپایگان شروع شده بود، اوایل مرداد ماه به پایان رسید و گروه فیلمبرداری این مجموعه به تهران بازگشتند.

روز و ساعت پخش سریال جیران
زمان پخش سریال جیران

وی در ادامه بیان کرد:

گروه سازنده سریال جیران بدین‌وسیله از اهالی و مسئولان محترم شهرهای خوانسار و گلپایگان و به خصوص مردم خونگرم روستای وانشان، که در مدت یک‌‌ ماه‌ونیم با گروه این اثر صمیمانه همکاری کرده و آن‌ها را یاری داده‌اند، تشکر می‌کنم. امیدوارم تصویری که از لوکیشن‌های زیبا و بکر منطقه ارائه می‌دهیم مورد پسند مردم مهربان این منطقه قرار بگیرد.

حسن فتحی و احسان جوانمرد به طور مشترک نوشتن فیلم‌نامه این سریال عاشقانه را عهده‌دار هستند. فتحی بارها قدرت کارگردانی خود را در اثر های عاشقانه برجسته‌ای مانند مست عشق، شهرزاد، مدار صفر درجه، شب دهم و غیره به اثبات رسانده و قرار است سریال جیران را نیز به کارنامه درخشان خود وارد کند.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال جزیره

سریال حضرت موسی

بازیگران سریال جیران

با انتشار پوستر سریال جیران، بازیگران و برخی نقش‌آفرینی های این اثر مشخص شد. بازیگران درجه یک و معروفی در جیران به ایفای نقش می‌پردازند، از جمله بهرام رادان در نقش ناصرالدین‌شاه به ایفای نقش می‌پردازد و پریناز ایزدیار که ایفای نقش جیران را بر عهده دارد.

روز و ساعت پخش سریال جیران
روز و ساعت پخش سریال جیران

پریناز ایزدیار زاده‌ی ۸ شهریور ۱۳۶۴، در بابل دارای مدرک کارشناسی گرافیک است. پنج کیلومتر تا بهشت، نخستین سریال وی بود کـه در ماه رمضان پخش شد و با استقبال خوبی همراه بود.

بهرام رادان متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران است. او لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد تهران را دارد. او دوره بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند.

رادان فعالیت هنری خود را از سال 1379 با بازی در فیلم شورعشق ساخته نادر مقدس آغاز کرد. وی علاوه بر بازیگری در عرصه خوانندگی فعالیت کرده اسـت و آلبومی با نام روی دیگر از او منتشر شده‌اسـت.

رادان در اولین حضور سینمایی اش در فیلم شورعشق شناخته شد. او موفق به کسب دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد در فیلم‌های شمعی در باد و سنتوری نیز شده است.

بازی در نقش ناصرالدین شاه اتفاق بسیار مثبتی در کارنامه رادان خواهد بود. پیش از رادان، جمشید مشایخی در سلطان صاحبقران، عزت‌الله انتظامی در کمال‌الملک، ایرج راد در امیرکبیر و سعید شیخ‌زاده در سالهای مشروطه نقش جوانی و ایرج راد هم نقش میانسالی ناصرالدین شاه را به عهده گرفتند. اکنون باید منتظر بود و دید که رادان چگونه در این نقش ظاهر شده است.

در کنار این دو شخصیت اصلی داستان، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، بابک حمیدیان، رعنا آزادی ور، گلاره عباسی، الهام نامی، پاشا جمالی، رؤیا تیموریان، ستاره پسیانی، سمیرا حسن‌پور، غزل شاکری، مهدی پاکدل، نهال دشتی و هومن برق نورد هم با ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص روز و ساعت پخش سریال جیران چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر