;
coinex

بازی موباکس (Mobox) ؛ معرفی، آموزش بازی و کسب درآمد

دنیای ارز دیجیتال، روزانه در حال به‌روزرسانی است و بازی‌های زیادی را به خود اضافه می‌کند. بازی موباکس (Mobox) یکی از آن‌هاست که امروز به آن می‎‌پردازیم.

بازی Mobox یکی از جذاب‌ترین بازی‌های ارز دیجیتال محسوب می‌شود که طرفداران بسیار زیادی دارد. این بازی هم مانند بسیاری از بازی‌ها، به شما این امکان را می‌دهد که هم‌زمان با بازی کردن، به کسب درآمد هم بپردازید.

همین امر موجب شده که افراد زیادی به سمت این بازی هجوم بیاورند و آن را شروع کنند. ازاین‌رو، اگر شما نیز به این حوزه علاقه دارید و می‌خواهید بازی کرده و درآمدی هم کسب کنید، به این مقاله از تکراتو توجه داشته باشید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید بازی‌های بسیار زیادی در حوزه ارزهای دیجیتال وجود دارد که همه آن‌ها به نوبه خود، موفقیت‌های زیادی کسب کرده‌اند. اخیراً اکثر گیمرها به این بازی‌ها روی آورده‌اند.

زیرا همان طور که گفتیم، شما با این بازی می‌توانید خود را سرگرم کرده و درآمد خوبی هم داشته باشید. البته این موضوع به مسائل زیادی بستگی دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. برای آموزش بازی موباکس (Mobox) و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، ما را تا انتها همراهی کنید.

بازی موباکس (Mobox)

حالا وقت آن رسیده که اطلاعات جزئی‌تری از بازی محبوب و جذاب موباکس در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. این بازی که با استفاده از بلاک‌چین ساخته شده است، به‌‌صورت ترکیبی ایجاد شده و به همین دلیل هم توانسته افراد زیادی را به سمت خود جذب کند.

این بازی با تلفیقی از بازی محبوب ییلد فارمینگ (Yield Farming) و همچنین توکن‌های غیر قابل معاوضه (NFTها) ایجاد شده است و ترکیب جذاب و چشمگیری تشکیل داده است.

بازی موباکس (Mobox)

علاوه بر بازی موباکس که زیبایی‌های زیادی دارد، بازی‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را آغاز کنید. برای مثال، بازی تتان آرنا که یکی از پرطرفدارترین بازی‌های متاورسی محسوب می‌شود، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

از سوی دیگر، برخی بازی‌های جذاب دیگر هم وجود دارد که روزبه‌روز تعداد کاربران آن در حال افزایش یافتن است. بازی کریپتوکیتیر، بازی اسپلینترلند و بازی دیسنترالند نیز از بازی‌های جذابی محسوب می‎‌شود که کاربران این امکان را دارند که به کسب درآمد بپردازند.

اگر شما کودکی خود را به یاد بیاورید، می‌توانید بفهمید که تا حد به بازی کردن علاقه داشتم و اکثر خاطرات کودکی ما با بازی‌های جمعی و دوستان می‌گذشت. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، بازی‌ها نیز به سمت‌وسوی جدیدی رفته‌اند و با فناوری ترکیب شده‌اند.

حتی بسیاری از سازندگان بازی، پلتفرم‌هایی ساخته‌اند که علاوه بر بازی، به کسب درآمد هم کمک می‌کند. همین امر موجب شده که بیشتر بزرگسالان نیز به این بازی‌ها هجوم آورده‌اند. این بازی‌ها سرگرمی فوق‌العاده‌ای برای افراد به وجود می‌آورد.

قبل از این زمان، بازی‌ها تنها برای سرگرم کردن افراد ساخته می‌شد؛ درحالی‌که در عصر حاضر، اغلب بازی‌ها با هدف کسب درآمد تولید می‌شوند. به همین ذلیل هم می‌توان این‌گونه گفت که این بازی‌ها دیگر اتلاف وقت نیست و اهداف مهم‌تری دارند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در حال حاضر، نزدیک به 3 میلیارد نفر در حال انجام بازی‌های ویدئویی و حتی بازی Mobox هستند که این رقم بسیار خوبی به نظر می‌رسد. بدین ترتیب، درآمد این بازی‌ها به بیش از 336 میلیارد دلار هم رسیده است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین 2021

پیش بینی قیمت سیف مون 2021

بازی موباکس چیست؟

بازی موباکس (Mobox)

حالا نوبت به آن رسیده که برای آموزش بازی Mobox با مفهوم این بازی جذاب آشنا شوید. این بازی محبوب، یک پلتفرم GameFi در نظر گرفته می‌شود که لذت بسیار زیادی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

همان طور که می‌دانید، پروژه‌ها و بازی‌هایی که در حوزه‌های گیمینگ، دیفای (Defi) و NFT فعال هستند، به‌اصطلاح بازی‌های GameFi (گیم فای) گفته می‌شود. در این بازی، کاربران این امکان را دارند که هم‌زمان هم بازی گرده و هم به کسب درآمد بپردازند.

در این بازی، بهترین دیفای و NFTها با یکدیگر ترکیب شده‌اند تا موباکس را تشکیل دهند. این امر موجب شده که این بازی، یک پلتفرم کاملاً منحصربه‌فرد و بی‌نظیر در نظر کاربران به نظر برسد.

شایان‌ذکر است که شروع بازی در این پلتفرم، کاملاً رایگان است و به همین دلیل هم افراد زیادی تمایل به شروع و اطلاع از نحوه بازی در بلاک چین موباکس دارند. در ادامه، اطلاعات بیشتری درباره آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتال موباکس (Mobox) کسب خواهید کرد.

موباکس، یک پلتفرم مجهز به NFT بوده که به‎نوعی تمام متاورس‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند. این بدان معنی است که بازی موباکس به‌صورت ترکیبی از چندین بازی‌های متاورسی ساخته شده است.

بدین ترتیب، افراد به‌راحتی می‌توانند به کسب درآمد بپردازند و پاداش‌های چشمگیری کسب کنند. همان طور که گفتیم، از ویژگی‌های تحسین‌برانگیز موباکس این است شرکت کردن در آن کاملاً رایگان است و هرکسی می‌تواند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در آن شرکت نماید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana) 

پیش بینی قیمت وی چین 2021

بازی موباکس (Mobox)

عدم نیاز به پرداخت هزینه برای ورود به بازی باعث شده است که افراد بیشتری به بازی کردن Mobox تمایل داشته باشند. زیرا همان طور که می‌دانید، بسیاری از بازی‌های متاورسی که به کسب درآمد هم منجر می‌شوند، نیاز به هزینه‌ای برای شروع یا ادامه بازی دارند که موباکس از این قاعده استثناست.

علاوه بر این، گیمرها در Mobox این امکان را دارند که NFTهای خود را از سایر متاورس‌ها نیز در استخرهای نقدینگی به اشتراک بگذارند. با استفاده از این فرایند، آن‌ها می‌توانند بازده درآمد خود را افزایش دهند. لازم به ذکر است که بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که ممکن است موباکس موجب انقلاب عظیمی در بازی‌های ویدئویی باشد.

کسب درآمد از بازی Mobox

همان طور که تاکنون متوجه شدید، شما می‌توانید به‌راحتی از این بازی جذاب به کسب درآمد بپردازید. بازی‌هایی که پیش‌ازاین در ابتدای مقاله توضیح دادیم (تتان آرنا، اسپلینترلند، کریپتوکیتیز و…) نیز می‌توانند برای شما کسب درآمد کنند.

از سوی دیگر، اگر تمایل دارید با بازی‌های بیشتری برای این موضوع آشنا شوید، می‌توانید لیست بهترین بازی های NFT برای کسب درآمد را مشاهده نمایید.

یکی از مهم‌ترین مزایایی که بازی موباکس (Mobox) در اختیار کاربران قرار می‌دهد، این است که علاوه بر نیاز نبودن به پرداخت هزینه اولیه، به آن‌ها در کسب درآمد نیز کمک می‌کند. همچنین این بازی به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که موجب توسعه و ارتقا دادن اکوسیستم بازی شوند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت استلار 2021

پیش بینی قیمت آیوتا (IOTA)

بازی موباکس (Mobox)

برای آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتال موباکس (Mobox) خوب است بدانید که گیمرها این امکان را دارند که با استفاده از روش‌های جدید، توکن مخصوص بازی موباکس را به‌عنوان جایزه دریافت نمایند.

این جنبه از بازی، آن را به یکی از بازی‌های جذاب برای کسب درآمد (P2E) تبدیل کرده که در این حوزه موفقیت‌ها قابل‌توجهی هم کسب کرده است. شما می‌توانید با استفاده از پاداش‌هایی که در بازی دریافت می‌کنید، درآمد داشته باشید و حتی می‌توان از طریق خریدوفروش نیز این کار را انجام دهید.

ارز دیجیتال موباکس (MBOX) چیست؟

همان طور که گفتیم، این بازی نوعی ارز دیجیتال مخصوص به خود دارد که به‌عنوان پاداش به برخی از گیمرها داده می‌شود. حالا نوبت به آن رسیده که برای آموزش بازی Mobox با ارز دیجیتال این بازی محبوب آشنا شوید.

این ارز دیجیتال با نام MBOX شناخته می‌شود، به‌عنوان یک توکن منحصربه‌فرد عمل می‌کند. گیمرها این امکان را دارند که از این ارز دیجیتال برای استیکینگ، کشاورزی محصولات و همچنین خود NFTها استفاده کنند. در حال حاضر، نزدیک به یک میلیارد MBOX وجود دارد که در بازار عرضه شده‌اند.

این یک میلیارد دلار، با عرضه فعلی 79.8 میلیون در بازار ارزهای دیجیتال موجود است. در حال حاضر، قیمت فعلی ارز دیجیتال بازی موباکس نزدیک به 5.3 دلار است. با این‌که پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که احتمال نزول قیمت اکثر ارزهای دیجیتال در آینده وجود دارد، اما کارشناسان می‌گویند که این ارز دیجیتال آینده روشنی دارد.

درنتیجه، رونق ارز MBOX روزبه‌روز درحال افزایش یافتن است. دلیل این موضوع هم این است که از نظر فنی، قیمت ارزهای MBOX به‌صورت رسمی وارد بازار خریدوفروش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کوتی (COTI) 

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال گالا (Gala)

بازی موباکس (Mobox)

بخش‌های بازی موباکس

بری آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتال موباکس (Mobox) خوب است با ویژگی‌های منحصربه‌فرد این بازی آشنا شوید. Mobox یک پلتفرم و فروشگاه جذاب برای بازی و کسب درآمد است.

شما در این بازی، تمام ویژگی‌هایی که نیاز دارید را به‌راحتی مشاهده خواهید کرد. با ترکیب این بازی جذاب با NFT ها، آن را به یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها برای لذت بردن کاربران و کسب درآمد آن‌ها تبدیل کرده است.

فرقی ندارد شما یک فرد تازه‌کار در این حوزه باشید یا باتجربه؛ درهرصورت می‌توانید بازی کنید و درآمد داشته باشید. در ادامه، برخی از ویژگی‌های مهمی که این بازی در اختیار کاربران قرار داده است را بررسی خواهیم کرد. این ویژگی‌ها تا حد زیادی موجب افزایش محبوبیت بازی موباکس (Mobox) هم شده است.

مهم‌ترین ویژگی این بازی جذاب، اکوسیستم منحصربه‌فرد آن است. برای اطلاع از نحوه بازی بلاک چین موباکس خوب است بدانید که اکوسیستم این بازی دارای 4 سیستم متمایز است که موجب جذابیت پلتفرم کلی Mobox شده است. در این 4 سیستم منحصربه‌فرد، مشکلات و بحث‌هایی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال لیسک (LSK)

 پیش بینی قیمت هانو یوکیا (HANU)

 اکانت موباکس

اولین کاری که باری شروع هر بازی دیجیتالی باید انجام دهید، ساختن یک اکانت است. این قاعده برای بازی ارز دیجیتالی موباکس نیز صادق است. یک از بزرگ‌ترین مسائلی که کاربران حین ورود به بازی با آن مواجه هستند، ساختن اکانت موباکس است. لازم به ذکر است که طراحی این بازی کاملاً ساده بوده و به همین دلیل هم افراد می‌توانند به‌راحتی و بدن هیچ نگرانی برای ساختن اکانت اقدام کنند.

بازی موباکس (Mobox)

علاوه بر این، بازی جذاب موباکس می‌تواند از کیف پول‌های غیرمتمرکز و همچنین متمرکز پشتیبانی می‌کند. کاربران این امکان را دارند که در این کیف پول‌ها تمام وجوه و سرمایه خود را به اشتراک بگذارند. سپس می‌توانند به معامله این وجوه بپردازند.

گیم فای (GameFi)

خوب است بدانید که گیم فای این امکان را فراهم کرده است که بازی‌های ویدئویی منجر به کسب درآمد شوند. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که NFTهای خود را استخراج و از آن‌ها در خریدوفروش‌های خود در بازی موباکس استفاده کنند.

همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، بازی محبوب موباکس از ترکیب بازی Yield Farming و NFTها ساخته شده است. این امر موجب شده که اولین پلتفرم بازی رایگان برای کسب درآمد را در اختیار کاربران قرار دهد. این امر باعث شده که محبوبیت زیادی میان کاربران کسب کند.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کاوا (KAVA)

 پیش بینی قیمت نیوسایفر (NU)

بیت‌ها (BIT)

برای آموزش بازی Mobox خوب است بدانید که این بازی از ویژگی BIT در پلتفرم خود برخوردار است. با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند به جست‌وجو درباره مسائل مربوط به ارز دیجیتال خود بپردازند.

مهم‌ترین هدف این ویژگی است که کاربران بینش کافی برای اطلاع از بازارهای معتبر کسب نمایند. علاوه بر این، کاربران با استفاده از این ویژگی می‌توانند با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشند و باهم همکاری کنند. البته این قابلیت هنوز به بازی اضافه نشده و به‌زودی آن را در پلتفرم بازی مشاهده خواهیم کرد.

مدیریت

همان طور که می‌دانید، در این بازی کاربران تعداد بی‌شماری توکن و رمزارز خریداری کرده یا به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنند. این شمار زیاد رمزارزها موجب می‌شود که پلتفرم بازی تا حد زیادی دچار آشفتگی شود.

لازم به ذکر است که طراحی فوق‌العاده بی‌نظیر پلتفرم Mobox از این امر جلوگیری می‌کند. بدین ترتیب، تمام کاربران این امکان را دارند که به‌راحتی وجوه را به‌صورت منظم و به‌دوراز آشفتگی مدیریت کنند.

بازی موباکس (Mobox)

این کار در بازی Mobox با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‎ها انجام می‌شود که کار کاربران تا حد زیادی آسان کرده است. شما با استفاده از این ویژگی، این امکان را دارید که اطلاعات خود را مدیریت کرده و موارد لازم را به‌راحتی و در کمترین زمان با دیگران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA)

ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)

آموزش بازی موباکس

حالا نوبت به آن رسیده که به طور دقیق‌تر درباره آموزش بازی موباکس (Mobox) اطلاعاتی کسب کنید. متاورس موباکس که با نام MOMOverse نیز شناخته می‌شود (Mobox Metaverse)، یکی از جذاب‌ترین و بهترین بازی‌های ویدئویی برای کسب درآمد محسوب می‌شود.

در این بازی، کاربران این امکان را دارند مه از محتوا و مطالبی که سایر گیمرها ایجاد کرده‌اند، استفاده کنند. از سوی دیگر، خود آن‌ها می‌توانند محصولات منحصربه‌فرد خود را تولید نمایند. در این بازی، تمام چیزهایی که شما نیاز دارید را خواهید یافت.

برای شروع بازی در پلتفرم موباکس، اولین کاری که شما بادی انجام دهید این است که در سایت مخصوص به این بازی ثبت‌نام کنید. آدرس این سایت، mobox.io بوده که فرایند ثبت‌نام کرده در آن هم بسیار ساده است.

سپس شما به یک کیف پول هوشمند برای ادامه کار نیاز خواهید داشت. کیف پول بایننس از بهترین کیف پول‌هایی است که شما می‌توانید برای خود انتخاب کنید. زیرا این کیف پول با زنجیره هوشمند نیز سازگار است.

بازی موباکس (Mobox)

کیف پول Mobox نیز از بهترین مواردی است که در این حوزه می‌توانید از آن استفاده کنید. بهترین راه برای ادامه فرایند کار در بازی موباکس این است که این روند کار را با ساتفاده از دسکتاپ و در نرم‌افزاز کروم امتحان کنید. علاوه بر موارد ذکرشده، اگر قصد دارید هزینه‌های کمتری برای تراکنش دریافت کنید، به مقدار کمی BNB در کیف پول خود نیاز خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت اکسیس توکن (AXIS)

 پیش بینی قیمت تریپیو (TRIO)

از کجا می‌توان برنامه موباکس را دانلود کرد؟

اگر تاکنون این بازی جذاب را امتحان نکرده‌اید، بهتر است هرچه سریع‌تر آن را دانلود و نصب نمایید. لازم به ذکر است که این نرم‌افزار هم برای سیستم و هم برای گوشی موبایل کار می‌کند و شما می‌توانید در موبایل خود در همه زمان از آن استفاده نمایید.

برای دانلود نسخه اندروید این بازی، می‌توانید به‌راحتی به گوگل‌پلی رفته و کلمه MOBOX را جست‌وجو کنید. علاوه بر این، شما این امکان را دارید که این بازی را مستقیماً از وب‌سایت رسمی موباکس ونیز دریافت نمایید.

اگر گوشی همراه شما سیستم‌عامل IOS دارد نیز می‌توانید برای دانلود آن به اپ‌استور مراجعه کنید. همچنین لینک مستقیم دانلود این برنامه برای گوشی‌های آیفون نیز در دسترس است. از سوی دیگر، اگر دوست دارید که این برنامه را روی سیستم یا لپ‌تاپ خود داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی آن را از فروشگاه Google Web دانلود کرده و به آن دسترسی پیدا کنید.

بازی موباکس (Mobox)
آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی بازی موباکس (Mobox)

نحوه استیکینگ در Mobox

بعد از دانلود و نصب بازی، نوبت به آن می‌رسد که نحوه استیکینگ در بازی موباکس (Mobox) را نیز بدانید. همان طور که می‌دانید، شما برای استیکینگ این ارز دیجیتال به استخرهای نقدینگی نیاز خواهید داشت.

شایان‌ذکر است که در حال حاضر تنها استخر MBOX/BNB از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این استخر، کاربران می‌توانند بهترین بازده را دریافت نمایند. اگر می‌خواهید سهام خود را در این بازی سرمایه‎‌گذاری کنید، تنها کافی است که روی به استخر MBOX/BNB رفته و گزینه «نقدینگی» را انتخاب نمایید.

برای ادامه مراحل کار، اجازه دهید در ابتدا مراحل واریز وجوه را در این برنامه با یکدیگر مرور کنیم. در این مثال، ما از استخر DAI/BUSD استفاده می‌کنیم. برای ادامه روند استیکینگ، باید بروی نقدینگی کلیک کرده و سپس گزینه افزودن نقدینگی (Add Liquidity) را انتخاب نمایید. در این بخش، یک صفحه جدید برای شما باز می‌شود که باید دوباره روی DAI و همچنین BUSD کلیک و آن‌ها را تأیید کنید.

ممکن است یک گزینه موقتی به شما نمایش داده شود. برای این‌که از روی صفحه برود، باید آن را تأیید کنید. پس از تأیید این گزینه، نوبت به آن می‌رسد که نقدینگی موردنظر خود را وارد نمایید.

بعد از این‌که مبلغ موردنظر خود را وارد و تأیید کردید، نوبت به آن می‌رسد که دوباره روی گزینه افزودن نقدینگی کلیک کنید. حالا شما توکن‌های خود را در این استخر بازی موباکس خواهید داشت و به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را مدیریت کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت فورتیوب (ForTube)

پیش بینی قیمت فلوکی شیبا (Floki Shiba) 

بازی موباکس (Mobox)
آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی بازی موباکس (Mobox)

برای ادامه مراحل کار، گزینه «سپرده» را انتخاب نمایید. برای ادامه مراحل، شرایط و ضوابط آن را تأیید کرده و سپس یک گزینه برای شما نمایش داده می‌شود. برای واریز توکن‌ها خود، روی این گزینه کلیک کنید. بعد از این‌که این مراحل تکمیل شد، می‌توانید توکن‌های خود را مشاهده کنید.

اگر هم قصد دارید نقدینگی خود را حذف کنید، تنها باید تمام مراحل ذکرشده را به‌صورت معکوس انجام دهید. بعد از این‌که سپرده‌های خود را نهایی کردید، جعبه‌های موباکس به‌صورت اتوماتیک برای شما ترکیب خواهند شد. در نهایت، می‌توانید ارز دیجیتال MBOX را دریافت نمایید.

سخن نهایی

بازی موباکس (Mobox) یکی از بهترین بازی‌های ویدئویی به شمار می‌زود که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. این بازی یکی از پلتفرم‌های متاورسی محسوب می‌شود که در ویژگی‌های منحصربه‌فردی را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

ما در این مقاله، به بررسی نحوه بازی بلاک چین موباکس و همچنین آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتال موباکس (Mobox) پرداختیم. باتوجه‌به اطلاعات بالا، به‌راحتی می‌توانید برای شروع بازی و کسب درآمد از آن اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: cryptoticker, faq.mobox

نظر شما در خصوص بازی Mobox چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    درباره بازی ها توضیح ندادید پول لازم هست با نه یا چه طوری پلی میشه

    پاسخ

    سلام و خسته نباشید
    لطفن بازی هایی که بدون سرمایه گذاری اولیه و به صورت رایگان می توان شروع کرد به بازی و اینکه معتبر باشد برای واریزی، رو معرفی کنین

    پاسخ