;
coinex

تیزر جدید سریال Vikings: Valhalla را ببینید

اسپین آف سریال واکینگ‌ها قرار است در سال 2022 از شبکه نتفلیکس پخش شود . به همین خاطر، اخیرا از تیزر جدید سریال Vikings: Valhalla رونمایی شده است.

وایکینگ‌ها یکی از پرطرفدارترین سریال‌های تاریخی بوده که در سال‌های 2013 تا 2020 پخش شد و از آنجایی که این مجموعه طرفداران زیادی شد، ساخت اسپین آف آن در دستور کار نتفلیکس قرار گرفت و 6 اسفندماه امسال، قرار است این سریال از نتفلیکس پخش شود.

جب استوارت به عنوان خالق سریال (تهیه‌کننده، نویسنده و شورانر) است و مایکل هرست (خالق سریال اصلی) شیلا هوکین، جیمز فلین، جان وبر، از جمله تهیه‌کنندگان این سریال هستند.

تیزر جدید سریال Vikings: Valhalla

داستان سریال واکینگ ها: والهالا به اوایل قرن یازدهم و ۱۰۰ سال پس از وقایع پایانی سریال اصلی رخ می‌دهد، سال‌ها پس از آن که رگنار لاثبروک (تراویس فیمل) برای اولین بار برای فتح سرزمین‌های فراتر از دریاها آماده شده بود.

این سریال ماجراهای قهرمانانه برخی از معروف‌ترین وایکینگ‌هایی که تا به حال زندگی کرده‌اند را روایت می‌کند – کاشف افسانه‌ای لیف اریکسون (سم کورلت)، خواهر سرسخت او فریدیس اریکسدوتر (فردیا گوستافسون) ، و شاهزاده جاه‌طلب نوردیک هارالد سیگوردسون (لئو سوتر).

درحالی که تنش‌های یمان وایکینگ‌ها و خانواده سلطنتی انگلیس به نقطه شکست خود می‌رسد و خود وایکینگ‌ها بر سر اعتقادات متضاد مسیحی و بت‌پرستی خود درگیر می‌شوند، این سه وایکینگ سفری حماسی را آغاز می کنند که آن‌ها را از اقیانوس‌ها و از طریق میدان‌های نبرد، از کاتگات به انگلستان و فراتر از آن می‌برد.

سم کورلت در این سریال نقش «لیف اریکسون» کاوشگر و کاشف مشهور اسکاندیناویایی را بازی می‌کند که گفته می‌شود قرن‌ها قبل از کریستف کلمب به آمریکای شمالی سفر کرده است. انتظار می‌رود این سریال به یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2022 تبدیل شود. در ادامه می‌توانید تیزر سریال واکینگ ها: والهالا را تماشا کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تیزر جدید سریال Vikings: Valhalla چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر