;
coinex

تریلر پارت دوم فصل یازدهم سریال The Walking Dead منتشر شد

تریلر پارت دوم فصل یازدهم سریال The Walking Dead منتشر شد. برای تماشای این تریلر از فصل پایانی سریال واکینگ دد همراه ما باشید.

دومین بخش آخرین فصل سریال محبوب واکینگ دد قرار است از تاریخ 13 فوریه 2022 (٢۴ بهمن ١۴٠٠) بر روی سرویس استریم +AMC منتشر شود و مطمئنا طرفداران این مجموعه بی‌صبرانه منتظر پخش ادامه فصل یازدهم هستند. به تازگی تریلر پارت دوم فصل 11 واکینگ دد منتشر شده و در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

تریلر پارت دوم فصل یازدهم سریال The Walking Dead

سریال واکینگ دد یکی از سریال‌های پرطرفدار بوده که پخش آن از سال 2010 آغاز شد. فصل یازدهم این مجموعه، آخرین فصل این سریال بوده که جمعا از 24 قسمت تشکیل شده و در سه پارت منتشر می‌شود. پارت دوم این مجوعه در کمتر از یک ماه پخش خواهد شد و پارت سوم و پایانی نیز انتظار می‌رود در تابستان/پاییز 2022 پخش شود.

سریال The Walking Dead از کمیکی به همین نام اقتباس شده و داستان زندگی یک معاون کلانتر را روایت می‌کند که در اثر یک گلوله به کما رفته است و بعد از گذشت چند سال به به‌هوش می‌آید. اما زمانی که به هوش می‌آید، دیگر هیچ چیز شباهتی به قبل ندارد.

او پس از به هوش آمدن خود را در جهانی می‌بیند که زامبی‌ها یا همان واکرها آن را تسخیر کرده‌اند. حال او با وجود این وضعیت نا به سامان تصمیم می‌گیرد که به سراغ خانوداه‌اش برود و پس از سال‌ها آن‌ها را ببیند. در ادامه می‌توانید تریلر پارت دوم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک را تماشا کنید.

در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به صفحه بهترین سریال های 2022 و بهترین سریالهای نتفلیکس 2022 و یا دسته بهترین فیلم ها و سریال های 2022 در سایت فیگار با مهم‌ترین‌ها و محبوب‌ترین های سینمای جهان آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر پارت دوم فصل یازدهم سریال The Walking Dead چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر