;
coinex

سامسونگ گلکسی A53 5G تاییدیه 3C را دریافت کرد؛ تاریخ راه‌اندازی نزدیک است

این‌روزها اطلاعات زیادی از گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G منتشر می‌شود. اخیرا رندرهایی از این گوشی فاش شده بود و حالا،‌ دریافت تاییدیه 3C نشان می‌دهد که به تاریخ راه‌اندازی گوشی نزدیک می‌شویم.

به گزارش MySmartPrice، اطلاعات گوشی Galaxy A53 5G در وب سایت پلتفرم 3C دیده شده است. فهرست 3C به‌طور ویژه، اطلاعات خاصی را فاش نکرده، اما به نکته جالبی درباره باتری گوشی اشاره کرده است؛ جزییاتی که روز گذشته، اخباری از آن شنیده بودیم.

سامسونگ گلکسی A53 5G با شارژر 15 واتی

در فهرست 3C مشخص شده که این گوشی همراه با یک شارژر 15 واتی به فروش می‌رسد. گوشی و شارژر در 3C با شماره مدل‌های SM-A5360 و EP-TA200 مشخص شده‌اند. باتری گلکسی ای 53 5 جی می‌تواند از شارژ با وات بالاتر پشتیبانی کند؛ چراکه در مدل‌های نسل قبلی، شاهد وات شارژ بالاتر بودیم. حالا باید دید که چرا سامسونگ، این شارژر را برای گوشی که توانایی بالاتری دارد، در نظر گرفته است.

سامسونگ گلکسی A53 5G تاییدیه 3C را دریافت کرد؛ تاریخ راه‌اندازی نزدیک است

سامسونگ گلکسی A53 5G یکی از آن گوشی‌های میان‌رده است که بسیاری انتظار آن را می‌کشند؛ البته به غیر از ویژگی شارژر که می‌توان گفت کمی ناامید کننده است. نکته جالب درباره گوشی میان‌رده سامسونگ این است که در دو مدل، همراه با تراشه اسنپدراگون و اگزینوس عرضه می‌شود. گلکسی اس 53 احتمالا اولین گوشی خواهد بود که به سیستم روی تراشه جدید اگزینوس 1200 مجهز می‌شود.

گفته می‌شود که بسیاری سخت‌افزارهای گلکسی A52 5G در گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G نیز وجود دارد. این گوشی از پنل نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار می‌شود. علاوه بر این، احتمالا به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد.

دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در Galaxy A52 5G احتمالا جای خود را به یک سنسور 50 مگاپیکسلی می‌دهد که اخیرا در میان بسیاری از گوشی‌های میان‌رده، ترند شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاییدیه 3C سامسونگ گلکسی A53 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر