;
coinex

تاریخ رونمایی آیفون SE Plus 5G مشخص شد

راس یانگ معروف این‌بار اطلاعات تازه‌ای را درباره تاریخ رونمایی آیفون SE Plus 5G فاش کرده است. او که پیش از این، جزییاتی را درباره راه‌اندازی مدل‌های مختلف آیفون اس ای منتشر کرده بود، حالا از تاریخ رونمایی آنها خبر می‌دهد.

راس یانگ، مدیرعامل شرکت تامین قطعات DSCC، اطلاعاتی از تاریخ رونمایی آیفون SE Plus 5G را فاش کرده است و با توجه به سابقه خوبی که در انتشار اخبار دارد،‌ می‌توان احتمال داد که این تاریخ، درست است.

راس یانگ چند روز قبل گفته بود که اپل در سال 2022 از گوشی آیفون SE 3 رونمایی نمی‌کند و این گوشی را برای سال 2024 در نظر گرفته است. او همچنین مدعی شد که اپل، مدل دیگری را برای عرضه در سال 2022 در نظر گرفته است؛ آیفون اس ای پلاس 5 جی.

تاریخ رونمایی آیفون SE Plus 5G

اینطور که منابع آگاه اعلام کرده‌اند، تولید پنل‌های نمایشگر برای گوشی مدل جدید آغاز شده است. با این اوصاف می‌توان نتیجه گرفت که اپل، گوشی آیفون اس ای پلاس 5 جی را در ماه آوریل یا می (در بازه زمانی اردیبهشت) رونمایی می‌کند و احتمالا در همین بازه زمانی نیز آن را عرضه خواهد کرد.

تاریخ رونمایی آیفون SE Plus 5G مشخص شد

اگر اخبار و شایعات را باور کنیم، باید بگوییم که در طراحی iPhone SE Plus 5G از همان سبک طراحی قدیمی استفاده شده است. البته تردیدهایی هم وجود دارند که منابع آگاه، هنوز درباره آنها به قطعیت نرسیدند؛ برای مثال، مشخص نیست که آیا iPhone SE Plus 5G به نمایشگر 4.7 اینچ با پنل LCD و دکمه پاور تاچ آیدی مجهز می‌شود یا خیر.

اما تنها چیزی که می‌توان از آن مطمئن بود، قابلیت اتصال به شبکه 5G است.

آیفون اس ای مدل 2020 همراه با تراشه Apple A13 عرضه شد که به مودم داخلی 4جی مجهز بود. اما حالا، شایعات مدعی هستند که آیفون اس ای مدل جدید از یک تراشه جدیدتر برخوردار می‌شود و این احتمال وجود دارد که اپل،‌ تراشه A15 و مودم اسنپدراگون X60 را برای آیفون اس ای 2022 در نظر بگیرد؛ این همان تنظیماتی است که در گوشی‌های سری آیفون 13 وجود دارد.

روز گذشته اخباری درباره رونمایی آیفون SE Plus 5G در کنار آیپد ایر منتشر شد. گفته می‌شود که iPad Air هم به تراشه A15 مجهز می‌شود. با توجه به میزان محبوبیت سری آیفون 13 و موفقیت TSMC در تولید تراشه 5 نانومتری، به نظر می‌رسد که باید منتظر راه‌اندازی دستگاه‌‌های بیشتری با این تراشه باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ رونمایی آیفون SE Plus 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر