;
coinex

اوپو فایند ایکس 5 به دایمنسیتی 9000 مجهز می‌شود

اخیرا اخبار مختلفی از اوپو فایند ایکس 5 پرو منتشر شده که از وجود تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 در این گوشی خبر می‌دهند. شایعات دیگر درباره Oppo Find X5 هم اعلام کرده‌اند که این موبایل به تراشه دایمنسیتی 9000 مجهز می‌شود.

دیجیتال چت استیشن، بار دیگر اخباری را از تنظیمات دوربین، استانداردهای شارژ و به طور کلی، مشخصات اوپو فایند ایکس 5 منتشر کرده است.

انتظار داریم سری Oppo Find X5 به‌زودی رونمایی شود و اینطور که به نظر می‌رسد، مجبور نیستیم مدت زیادی تا تاریخ رونمایی آن منتظر بمانیم.

مشخصات اوپو فایند ایکس 5

گوشی اوپو فایند ایکس 3 به تراشه میان‌رده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 870 مجهز بود؛ اما حالا، به نظر می‌رسد که اوپو برای نسخه استاندارد سری اوپو فایند ایکس 5، تراشه پرچمدار 4 نانومتری مدیاتک، یعنی دایمنسیتی 9000 را در نظر گرفته است. اینطور که از شواهد پیداست، تراشه دایمنسیتی 9000 در مقایسه با اسنپدراگون 8 نسل 1، از CPU سریع‌تری برخوردار شده، اما GPU آن، عملکرد کندتری دارد. البته برای نتیجه‌گیری نهایی هنوز خیلی زود است.

اوپو فایند ایکس 5 به دایمنسیتی 9000 مجهز می‌شود

گفته می‌شود اوپو فایند ایکس 5 در پنل پشتی خود به دو لنز 50 مگاپیکسلی و یک لنز 13 مگاپیکسلی مجهز می‌شود؛ دقیقا همان چیزی که در نسخه پرو وجود دارد. هنوز مشخص نیست که آیا سنسورها نیز دقیقا یکسان خواهند بود یا خیر.

نسخه استاندارد ایکس 5 به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت و شارژ باسیم 80 وات مجهز می‌شود. این گوشی همچنین از شارژ بی‌سیم 50 وات و شارژ معکوس وایرلس 10 وات نیز پشتیبانی می‌کند.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که هر دو گوشی ایکس 5 و ایکس 5 پرو، بعد از سال نو چینی که امسال در اول فوریه (12 بهمن) برگزار می‌شود، رونمایی خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تراشه دایمنسیتی 9000 در اوپو فایند ایکس 5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر