;
coinex

اشتراک پولی اینستاگرام آزمایش می‌شود؛ راهی برای کسب درآمد بلاگرها

پروژه اشتراک پولی اینستاگرام به‌زودی در آمریکا آغاز می‌شود تا تولیدکنندگان محتوا راهی برای کسب درآمد داشته باشند. این طرح پیش از این در فیس‌بوک هم اجرا شده بود.

فیس‌بوک در سال 2020 برنامه اشتراک پولی را راه‌اندازی کرد تا افرادی که محتوای خوب تولید می‌کنند، بتوانند حمایت مالی دنبال کننده‌های خود را دریافت کنند. حالا طرح اشتراک پولی اینستاگرام نیز معرفی شده و به‌زودی در آمریکا آزمایش می‌شود.

راه‌اندازی طرح اشتراک پولی اینستاگرام

اینستاگرام با راه‌اندازی این طرح قصد دارد به تولیدکننده‌های محتوا در پلتفرم خود کمک کند تا ارتباط عمیق‌تری با دنبال‌کننده‌های پروپاقرص خود داشته باشند. تولیدکننده‌های محتوا در اینستاگرام یا بلاگرها می‌توانند با ایجاد دسترسی به اشتراک، محتواهای ویژه‌ای را برای دنبال‌کننده‌های خود تولید کنند و از این طریق، درآمد بیشتری داشته باشند.

اشتراک پولی اینستاگرام آزمایش می‌شود؛ راهی برای کسب درآمد بلاگرها

زمانی که دنبال‌کننده‌ها، اشتراک پولی اینستاگرام بلاگر محبوب خود را خریداری می‌کنند، از مزایای مختلفی مثل Subscriber Lives، Subscriber Stories و Subscriber Badges برخوردار می‌شوند. دنبال‌کننده‌ها درواقع با خرید اشتراک، از محتواهایی مثل لایو، پست و استوری‌هایی بهره‌مند می‌شود که در دسترس همه فالورها نیست.

اشتراک پولی اینستاگرام در مرحله اول تنها برای برخی از بلاگرها در آمریکا آغاز می‌شود که از جمله آنها می‌توان به including @alanchikinchow, @sedona._, @alizakelly, @kelseylynncook, @elliottnorris, @jordanchiles, @jackjerry, @bunnymichael, @donalleniii, and @lonnieiiv. اشاره کرد.

اینستاگرام اعلام کرده است که در ماه‌های آینده، این ویژگی را در اختیار بلاگرهای بیشتری قرار می‌دهد.

بلاگرها برای فعال کردن اشتراک پولی اینستاگرام ، به یک گزینه Subscribe در پروفایل خود دسترسی دارند و می‌توانند مبلغی را به صورت ماهیانه تعیین کنند. اینستاگرام اعلام کرده است که برای تشویق بلاگرها برای فعالیت بیشتر و استفاده از این ویژگی، تا سال 2023 هیچ کارمزدی بابت این خدمات دریافت نمی‌کند.

هنوز تاریخ عرضه جهانی این طرح مشخص نیست. اما اگر همه‌چیز در آمریکا درست و طبق برنامه پیش برود، شاهد راه‌اندازی وسیع‌تر آن خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر