;
coinex

پلتفرم اوپن سی (OpenSea) ؛ آموزش کار با بزرگترین مارکت پلیس NFTها

پلتفرم اوپن سی (OpenSea) یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های موجود برای خریدوفروش NFTها به شمار می‌رود. ما در این مقاله به بررسی این مارکت پلیس خواهیم پرداخت.

پلتفرم اوپن سی (OpenSea) یکی از برنامه‌های موجود در بازار است که افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. همتا طور که می‌دانید، بازار توکن‌ها و ارزهای دیجیتال در این روزها بسیار گرم است و بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال استفاده از این ارزها هستند.

تمام بازار ارزهای دیجیتال مملو از خریداران، فروشندگان و یا سازندگان شده است. یکی از بهترین بازارهایی محسوب می‌شود که تمام کاربران می‌توانند به‌راحتی به آن دسترسی داشته باشند و در آن ارزهای دیجیتال و NFTها را خریداری نمایند.

در این بازار مشهور، شما این امکان را دارید که میلیون‌ها NFT را خریداری کرده یا به فروش برسانید. در این مقاله از تکراتو، ما تمام جزئیاتی که درباره بازار اوپن‌سی باید بدانید را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

در پایان هم اگر هنرمند باشید، می‌توانید NFT خود را ایجاد کنید و اگر هم فروشنده یا خریدار هستید، می‌توانید NFT را از بازار به فروش رسانده یا خریداری کنید. در ادامه، ما اطلاعات جامعی از آموزش کار با اوپن سی را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد. پس بادقت به این موضوعات توجه بفرمایید.

 پلتفرم اوپن سی (OpenSea)

لازم به ذکر است که این پلتفرم قابلیت‌های زیادی دارد که موجب شده افراد و کاربران از سراسر جهان از این پلتفرم استفاده کنند. در سال 2017، دو برنامه‌نویس با نام‌های Alex Atallah به همراه دوین فینزر (Devin Finzer) با یکدیگر فکر کردند و با کمک هم پلتفرم اوپن سی (OpenSea) را ساختند.

آن‌ها این امکان را کاربران داده‌اند که بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. در این بازار غیرمتمرکز، شما این امکان را دارید که توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) خود را خریدوفروش کنید.

پلتفرم اوپن سی (OpenSea)

علاوه بر اوپن‌سی، پلتفرم‌های دیگری نیز وجود دارد که به‌صورت بازار خریدوفروش NFT به شمار می‌روند. برای مثال، می‌توانید نگاهی به لیست بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021 بیندازید.

در این لیست می‌توانید محبوب‌ترین بازارهای توکن‌های غیر قابل تعویض را مشاهده کنید. اگر هم می‌خواهید در این بازار سرگرمی داشته و هم‌‌زمان درآمدی هم داشته باشید، می‌توانید بهترین بازی های NFT برای کسب درآمد را ببینید.

اگر می‌خواهید بدانید که اوپن سی چیست و برای چه مواردی استفاده می‌شود، خوب است بدانید که بازار ارزهای دیجیتال «اکسکوینو مارکت» راه‌اندازی شد.

امروزه نمونه‌های بسیار زیادی از کلاهبرداری در این حوزه را مشاهده می‌کنیم. ازاین‌رو، باید همواره توجه داشته باشید که از یک پلتفرم کاملاً امن و حرفه‌ای استفاده کنید تا دچار چنین مشکلاتی نشوید.

اوپن‌سی چیست؟

شاید بسیاری از افراد هنوز نمی‌دانند اوپن سی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد. این پلتفرم، اولین و بزرگ‌ترین بازار همتا به همتا برای کالاهای دیجیتال است که شامل مجموعه‌ها، تجهیزات بازی و سایر اقلام مجازی می‌شود.

این پلتفرم دقیقاً مانند شبکه eBay برای ارزهای دیجیتال عمل می‌کند که مبتنی بر بلاک‌چین بوده و کاملاً امن است. در اوپن‌سی هرکسی این امکان را دارد که اقلام موجود را با استفاده از یک قرارداد هوشمند خریداری کرده یا به فروش برساند.

پلتفرم اوپن سی (OpenSea)

کالاهایی که شما از پلتفرم اوپن سی (OpenSea) خریداری می‌کنید، کالاهای دیجیتالی هستند که می‌توانید آن‌ها را جمع‌آوری نمایید. این کالاها دسته‌‌بندی متفاوتی دارند و تنها قانون آن‌ها هم این است که صددرصد دیجیتالی هستند.

این کالاها کاملاً مبتنی بر توکن بوده و پس از این‌که شما هزینه آن را پرداخت کردید، صددرصد به شما تعلق می‌گیرد. زیرا همیشه تراکنش‌ها و اثبات مالکیت‎ها در بلاک‌چین ذخیره می‌شود. علاوه بر این، قراردادهای هوشمند نیز تمام این تراکنش‌ها را ایمن می‌کند.

دارایی‌های شما همه روی شبکه اتریوم هستند و هر زمان که شما بخواهید، می‌توانید به‌راکحتی آن‌ها را مشاهده کنید. همان طور که گفتیم، در این پلتفرم شما این امکان را دارید که اقلام متفاوتی مانند مجموعه‌ها و تجهیزات بازی را خریداری کنید. قراردادهای هوشمند هم شما را از نظر امنیت کاملاً آسوده‌خاطر می‌کنند. این موضوعات موجب شده که OpenSea یکی از محبوبیت‌ترین مارکت پلیس‌ها به شمار رود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت وی چین 2021

پیش بینی قیمت استلار 2021

محبوبیت اوپن‌سی

بعدازاین که درک کردید اوپن سی چیست و توسط چه کسانی ساخته شده، خوب است بدانید که این پلتفرم محبوبیت بسیار بالایی دارد. همان طور که گفتیم، این پلتفرم در سال 2017 راه‌اندازی شد و بلافاصله بعد از شروع بکار، توانست افراد زیادی را به خود جذب کند.

به‌طوری‌که در همان مدت‌زمان کوتاه، حمایتی نزدیک به 2.7 میلیون دلار به دست آورد و محبوبیت آن همچنان روبه‌رشد بود. به همین دلیل هم آینده بسیار روشنی برای این پلتفرم در نظر گرفته می‌شود.

پلتفرم اوپن سی (OpenSea)

مهم‌ترین هدف پلتفرم اوپن سی (OpenSea) این است که بتواند پروتکل‌هایی مانند اتریوم (ETH) و استانداردهای دیگر را باز کند؛ استاندارهایی مانند ERC-721 و ERC-1155 که اهمیت زیادی در این زمینه دارند.

بنیان‌گذاران این پلتفرم اعتقاد دارند که این موضوع باعث می‌شود که اقتصادهای جدیدی ایجاد شوند. اما یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید، این است که چه چیزی باعث شد که بنیان‌گذاران این پلتفرم را ایجاد کنند؟ در ادامه به پاسخ این سؤال خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت آیوتا (IOTA)

پیش بینی قیمت کوتی (COTI) 

تاریخچه اوپن‌سی

قبل از این‌که با نحوه کار با پلتفرم OpenSea آشنا شوید، خوب است اطلاعاتی هم درباره تاریخچه این برنامه به دست آورید. همان طور که در ابتدا توضیح مختصری دادیم، همه چیز از سال 2017 و زمان معرفی بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties) آغاز شد.

در این سال، جهان برای اولین‌بار با یک برنامه غیرمتمرکز روبرو شده بود. این بازی که بر اساس بلاک‌چین ساخته شده بود، مخاطبان اصلی را هدف اصلی خود قرار داده بود.

بعد از مدت کوتاهی مردم شروع به خریدن کریپتوکیتیز کردند و این ارز با استقبال شدید سرمایه‌گذاران روبرو شد. در ادامه این ماجرا، Atallah به همراه دوین به کاربران این بازی مصاحبه کرده و از آن‌ها سؤالاتی درباره کریپتوکیتیز پرسیدند.

همچنین آن‌ها آینده این برنامه را بررسی کردند. بعد از تجزیه‌وتحلیل‌های آماری فراوان درباره معاملات توکن‌های غیرقابل‌توزیع (NFTها)، این دو فرد در دسامبر سال 2017 موفق به راه‌اندازی پلتفرم اوپن سی (OpenSea) شدند.

پلتفرم اوپن سی (OpenSea)

در آن زمان، این پلتفرم به‌عنوان اولین بازار برای خریدوفروش دارایی‌های غیر قابل تعویض در بستر بلاک‌چین اتریوم به شمار می‌رفت. بعد از مدت کوتاهی، این برنامه با حمایت شدیدی از طرف سرمایه‌گذاران روبرو شد. درد این حمایت، شرکت‌های برتر و رهبران صنایع شروع به حمایت از آن کردند و هم‌اکنون هم بسیاری از سرمایه‌گذاران از آن استفاده می‌کنند.

پلتفرم اوپن سی (OpenSea) چگونه کار می‌کند؟

حالا نوبت به آن رسیده که اطلاعاتی درباره نحوه کار با پلتفرم OpenSea را بدانید. شایان‌ذکر است که این پلتفرم برای خریداران و فروشندگان به طور متفاوت عمل می‌کند.

بنابراین، اگر شما خریدار یا فروشنده هستید، باید به گونه‌های متفاوتی از این شبکه استفاده کنید. در ادامه، برای شما توضیح می‌دهیم که اگر در هر موقعیت بودید، باید چگونه این برنامه را بکار گیرید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال گالا (Gala)

ارز دیجیتال لیسک (LSK)

نحوه کار با اوپن‌سی از نظر خریدار

OpenSea یکی از پلتفرم‌هایی است که خریداران می‌توانند به‌صورت کاملاً رایگان از آن استفاده کرده و از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند. البته این خریداران تنها باید از طریق اتریوم تراکنش‌های خود را انجام دهند و این کار کاملاً اجباری است.

هنگامی که فردی به‌عنوان خریدار تراکنش را شروع می‌کند، در ابتدا اتریوم به رپد اتریوم (WETH) تبدیل می‌شود. این نوع اتریوم دقیقاً بعد از ETH ایجاد شد و مهم‌ترین هدف آن هم این بود که تراکنش‌های ERC-20 و توکن‌های ETH را آسان‌تر کند.

پلتفرم اوپن سی (OpenSea)

لازم به ذکر است که ارزش هر رپد اتریوم برابر با هر ETH است و از نظر ارزشی تفاوتی با یکدیگر ندارند. در پلتفرم اوپن سی (OpenSea) شما این امکان را دارید که NFT را به دو روش خریداری کنید.

اول این‌که این امکان را دارید که قیمت کامل NFT را به ETH یا حتی WETH بپردازید. روش دیگر هم این است که شما این امکان را دارید که برای یک NFT در یک حراج، پیشنهاد دهید. در هر دو مورد، شما حتماً باید اکانت خود را به یکی از کیف پول‌های رمزنگاری شده متصل کنید. در ادامه برخی از این کیف پول‌ها را مشاهده می‌کنید.

  • متاماسک (MetaMask): محبوب‌ترین و یکی از قدیمی‌ترین کیف پول‌های تحت وب 3
  • فورماتیک (Formatic): یک کیف پول کاربرپسند که امکان ثبت‌نام از طریق شاره موبایل از هر دستگاهی در آن وجود دارد.
  • Authereum: کیف پولی بدون کارمزد و محبوب
  • Dapper: یک افزونه مرورگری با هزینه تراکنش پایین
  • Bitski: کیف پولی آسان و راحت برای استفاده که امکان ثبت‌نام از طریق ایمیل در آن وجود دارد.
  • Torus: شروع و ثبت‌نام سریع با استفاده از فیس‌بوک یا گوگل

بعدازاین که کیف پول خود را انتخاب کردید، نوبت به آن می‌رسد که اتر خود را دریافت نمایید. همان طور که می‌دانید، ارز محلی اتریوم، همان اتر است. شما برای خریداری و دریافت ETH می‌توانید از صرافی‌های متفاوتی خریداری کنید که در ادامه برخی از مهم‌ترین شبکه‌ها در پلتفرم اوپن سی (OpenSea) را برای شما نام می‌بریم.

پلتفرم اوپن سی (OpenSea)

  • کوین بیس (Coinbase): بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در سراسر جهان
  • فورماتیک (Formatic): خرید ETH به ارزش نزدیک به 150 دلار بدون هیچ‌گونه تأییدیه یا انتظار برای کارت اعتباری
  • صفحه اکانت اوپن‌سی: بسته به موقعیت مکانی خریدار، اتریوم با از طریق گزینه «افزودن وجوه» یا Add funds در صفحه اکانت اوپن‌سی خریداری کنید.

درنهایت، در این مرحله شما این امکان را دارید که NFT موردنظر خود را برای خریداری پیشنهاد دهید. مراحلی که گفتیم، اهمیت زیادی در آموزش کار با اوپن سی دارد که هر خریداری باید آن‌ها را بداند.

توجه داشته باشید که هنگامی که شما یک NFT را خریداری می‌کنید، کاملاً صاحب آن محسوب می‌شوید و حق خریدوفروش آن نیز بر عهده خود شماست. البته ممکن است برخی محدودیت‌ها برای تغییر آن به NFTهای مختلف وجود داشته باشد. حالا بینیم که یک فروشنده در اوپن‌سی باید چه‌کارهایی انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

 پیش بینی قیمت هانو یوکیا (HANU)

ارز دیجیتال کاوا (KAVA)

آموزش کار با اوپن سی از نظر فروشنده

بعدازاین که به بررسی آموزش کار با اوپن سی از نظر خریدار پرداختیم، نوبت به آن می‌رسد که بدانیم یک فروشنده در این پلتفرم باید چگونه عمل کند. لازم به ذکر است که این پلتفرم بازار خریدوفروش NFT  برای فروشندگان بسیار ساده و راحت است.

برای فروش NFT در نظر داشته باشید که مهم نیست که شما NFT خود را در کجا ایجاد می‌کنید؛ در هر پلتفرم و هر بخشی که آن را بگذارید، همیشه این امکان را دارید که آن را به‌راحتی و با اختیار خود بفروشید.

پلتفرم اوپن سی (OpenSea)

وقتی صحبت از امنیت می‌شود، هیچ بازاری بهتر از پلتفرم اوپن سی (OpenSea) وجود ندارد. این شبکه به شما این امکان را می‌دهد که بدون هیچ نگرانی وجوه خود را در آن مبادله کنید و با هیچ مشکلی از این نظر هم مواجه نشوید.

شما می‌توانید بدون اطلاع و شناختن طرف مقابل خود، به طور کاملاً ایمن تراکنش‌های خود را انجام دهید. علاوه بر این، یک فروشنده می‌تواند یک NFT کاملاً جدید را برای خود ایجاد کند. برای این کار، شما باید برخی مراحل خاص را طی کنید؛ اما بهتر است قبل از آن با بازار اوپن‌سی آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

 پیش بینی قیمت نیوسایفر (NU)

ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA)

مارکت پلیس اوپن‌سی (OpenSea)

اکنون وقت آن رسیده که کاملاً با بازار و مارکت پلیس اوپن‌سی آشنا شوید. در این بازار خریدوفروش NFT شما این امکان را دارید که مطابق میل خود، هر کریپتویی که تمایل دارید را خریدوفروش کنید.

در این پلتفرم، شما می‌توانید از بین 34 میلیون NFT یکی را برای معامله انتخاب و کار خود را شروع کنید. این امر کاملاً به خود شما بستگی دارد. وقتی این بازار را می‌بینید، اولین چیزی که مشاهده می‌کنید، فیلترهاست. شما 6 راه برای مرتب کردن NFTها دارید که در ادامه یکایک آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

فیلتر بر اساس وضعیت

شما این امکان را دارید که بسته به نوع وضعیت NFT آن را فیلتر و دسته‌بندی کنید. یکی از این فیلتر وضعیت‌ها، این است که شما «اکنون خریداری کنید»؛ این وضعیت برای خرید با قیمت ثابت است که می‌توانید NFT را مستقیماً خریداری نمایید.

پلتفرم اوپن سی (OpenSea)
بازار خرید و فروش NFT

فیلتر بعدی که در پلتفرم اوپن سی (OpenSea) وجود دارد، «حراج» است که شما باید پیشنهاد خود را ارسال کرده و منتظر نتایج حراج باشید. یکی دیگر از فیلترها هم «جدید» نام دارد که شما می‌توانید NFTهایی که اخیراً ایجاد شده‌اند را دریافت نمایید. درنهایت، فیلتر «پیشنهادی» است که NFTهای تخفیف‌دار را می‌بینید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)

پیش بینی قیمت اکسیس توکن (AXIS)

فیلتر بر اساس قیمت

در ادامه آموزش کار با اوپن سی خوب است با فیلتر قیمت آن هم آشنا شوید در این بخش، شما می‌توانید یکی از قیمت‌های USD که دلار آمریکاست و ETH (اتریوم) یکی را انتخاب کنید. این موضع نیز به خود شما بستگی دارد. درنهایت، قیمت‌های NFTها را بر اساس حداکثر یا حداقلی مشاهده می‌کنید که این گزینه هم کاملاً قابل‌تنظیم است.

فیلتر بر اساس مجموعه

یکی دیگر از فیلترهایی که در پلتفرم محبوب اوپن‌سی وجود دارد، فیلر بر اساس مجموعه است. در این فیلتر، شما می‌توانید مجموعه خاصی از NFT را انتخاب کنید. بدین ترتیب، اگر شما قصد خرید یک مجموعه خاصی را دارید، می‌توانید از این فیلتر برای جدا کردن آن از بیشتر از یک میلیون NFT موجود استفاده کنید.

فیلتر بر اساس بلاک‌چین

در این بخش از آموزش کار با اوپن سی می‌توانید فیلتر بر اساس بلاک‌چین را مشاهده نمایید. در این بخش، شما این امکان را دارید که NFTهای موجود را بر اساس سه بلاک‌چین که OpenSea روی آن‌ها اجرا می‌شود را انتخاب کنید. این بلاک‌چین‌ها شامل اتریوم (Ethereum)، پلی‌گان (Polygon) و کلایتن (Klytn) می‌شود.

پلتفرم اوپن سی (OpenSea)
بازار خرید و فروش NFT

فیلتر بر اساس دسته‌بندی‌ها

در این نوع فیلتر، شما این امکان را دارید که NFTها را بر اساس دسته‌بندی‌های مخصوصی تنظیم کنید. لازم به ذکر است که در پلتفرم اوپن سی (OpenSea) شما با هشت دسته‌بندی مواجه خواهید شد.

هر NFT که در بازار وجود دارد، حداقل جزء یکی از این هشت دسته‌بندی به شمار می‌رود. این دسته‌بندی‌ها شامل هنرهای دیجیتالی، موسیقی، نام دامنه‌ها، دنیا و زمین‌های مجازی، کارت‌های تجاری، مجموعه‌ها، ورزش‌ها، سودمندی و تمام NFTها می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

 پیش بینی قیمت تریپیو (TRIO)

پیش بینی قیمت فورتیوب (ForTube)

فیلتر بر اساس فروش

یکی دیگر از فیلترهای موجود که برای آموزش کار با اوپن سی باید با آن آشنا شوید، فیلتر بر اساس فروش است. در این بخش، شما باید انتخاب کنید که می‌خواهید کدام رمزارز را خریداری کنید.

در این بخش، شما این امکان را دارید که نحوه پرداخت برای NFT را انتخاب کنید؛ شما این امکان را دارید که تراکنش‌های خود از بیت‌کوین گرفته تا ADORها را انتخاب. کنید. در ادامه، باید NFTهای خود را با دراپ‌باکسی که همه موارد NFTها در آن وجود دارند، مرتب کنید.

شما این امکان را دارید که NFTهای خود را به‌صورت لیستی، از قدیمی‌ترین تا جدیدترین مشاهده نمایید. این لیست می‌تواند برعکس هم باشد و جدیدترین رمزارزها را در ابتدا مشاهده نمایید. بدین ترتیب، شما می‌توانید این NFTها را به هر ترتیبی که تمایل دارید، مرتب کنید.

پلتفرم اوپن سی (OpenSea)
بازار خرید و فروش NFT

چگونه پرفروش‌ترین NFTها را در اوپن‌سی مشاهده کنیم؟

احتمال دارد برخی از افراد بخواهند پرفروش‌ترین NFTها را مشاهده کنند. برای این کار، شما این امکان را دارید که در پلتفرم اوپن سی (OpenSea) ببینید که پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین رمزارزها کدام هستند.

این موضوع برای کسانی که وجوه خود را در برخی از NFTها سرمایه‌گذاری کرده‌اند، بسیار مفید است. زیرا افراد می‌توانند با استفاده از مشاهده پرفروش‌ترین رمزارزها، آینده آن‌ها را پیش‌بینی کنند. شما با مشاهده لیست آماری وب‌سایت، می‌توانید لیست فراوانی از NFTها را بررسی نمایید.

در این لیست، شما می‌توانید به طور دقیق ببینید که بهترین و پرفروش‌ترین NFTها کدام هستند. همچنین شما این امکان را دارید که NFTهایی که فروش کمتری داشته‌اند را نیز ببینید.

بنابراین، شما باید مرتباً از این صفحه دیدن کنید تا از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین NFTها آگاه شوید. این موضوع در نحوه کار با پلتفرم OpenSea اهمیت زیادی دارد و به شما کمک می‌کند که با بازار خریدوفروش NFT بهتر از قبل آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت فلوکی شیبا (Floki Shiba) 

 پیش بینی قیمت استکس (STX) 

نحوه شروع کار در OpenSea

برای ادامه آموزش کار با اوپن سی باید با نحوه ایجاد حساب کاربری با این پلتفرم نیز آشنا شوید. اولین کاری که شما باید انجام دهید، این است که وارد وب‌سایت اوپن‌سی شده و یک اکانت برای خود ایجاد کنید.

قدم بعدی این است که یکی از کیف پول‌های موجود را انتخاب نمایید. در این بخش، شما با 14 کیف پول مواجه خواهید بود که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده یا حتی یک کیف پول جدید را اضافه نمایید. بعدازاین مرحله، کیف پول خود (برای مثال، متاماسک) را روی مرورگر خود نصب کنید.

پلتفرم اوپن سی (OpenSea)
بازار خرید و فروش NFT

قدم چهارم برای کار با پلتفرم اوپن سی (OpenSea) این است که کیف پول اتریوم خود را رو کیف پول متاماسک خود ثبت کنید. برای این کار، روی گزینه «شروع» کلیک کنید. مرحله بعد این است که در متاماسک یک اکانت برای خود ایجاد کنید.

برای این کار هم باید روی گزینه آبی‌رنگی با عنوان «ایجاد کیف پول» کلیک کنید. سپس باید یک پسورد برای کیف پول خود انتخاب نمایید. قدم بعدی، انتخاب یک جمله رمزی است. در این بخش، باید یک عبارت 12 کلمه‌ای را برای کیف پول خود انتخاب کنید.

این قابلیت به شما کمک می‌کند که در صورت دسترسی نداشتن به متاماسک، بتوانید به‌راحتی وارد آن شوید. به یاد داشته باشید که هرگز این عبارت را با کسی به اشتراک نگذارید.

در این صورت، آن‌ها می‌توانند به‌راحتی به کیف پول متاماسک شما دسترسی داشته باشند. قدم بعدی این است که به اوپن‌سی رفته و افزونه متاماسک را در این قیمت باز و آن را متصل کنید. سپس، باید به اکانت خود رفته و پروفایل خود را کامل کنید.

در مرحله بعدی، شما می‌توانید یک NFT جدید را در OpenSea خود ایجاد کنید. برای این کار، روزی گزینه بالا سمت راست با عنوان «ایجاد» یا همان Craete کلیک کنید.

بعدازاین که جزئیات مربوط به آن رمزارز را وارد کردید، تنها باید گزینه «ایجاد» را انتخاب نمایید. آخرین مرحله هم این است که NFT خود را برای فروش بگذارید. برای این کار، گزینه «فروش» یا Sell را کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

 پیش بینی قیمت سی پی کوین (CPC) 

پیش بینی قیمت ویکناف (VKNF)

پلتفرم اوپن سی (OpenSea)
بازار خرید و فروش NFT

کلام آخر

پلتفرم اوپن سی (OpenSea) یکی از بهترین و محبوب‌ترین برنامه‌هایی است که طرفداران زیادی دارد. این پلتفرم، همان بازار خریدوفروش NFT است که دسترسی راحتی به کاربران ارائه می‌دهد.

با استفاده از این پلتفرم، شما می‌توانید بهترین و محبوب‌ترین NFTها را مشاهده کرده و آن‌ها خریدوفروش کنید. برای این کار، شما مطمئن خواهید بود که اطلاعات و دارایی شما در امنیت هستند. باتوجه‌به موضوعات فوق‌الذکر می‌توانید به‌راحتی از این پلتفرم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: unblock, medium

نظر شما در خصوص پلتفرم اوپن سی (OpenSea) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    میشه لطفا از اینستاگرام جواب بدید؟

    پاسخ