;
coinex

مشخصات Redmi Note 11 فاش شد؛ نسخه جهانی این گوشی با اسنپدراگون 680 عرضه می‌شود

مشخصات Redmi Note 11 یک‌بار دیگر منتشر شد. این‌بار جزییاتی از نسخه جهانی این گوشی فاش شده که بازار رقابت در گوشی‌های میان‌رده را داغ می‌کند.

شیائومی رسما اعلام کرده است که 26 ژانویه (6 بهمن)، نسخه جهانی ردمی نوت 11 را راه‌اندازی می‌کند. این کمپانی هنوز اعلام نکرده است که دقیقا کدام مدل‌ها از سری ردمی نوت 11 در بازارهای جهانی عرضه می‌شوند.

اما با توجه به اطلاعاتی که اخیرا توسط فروشنده‌های این گوشی منتشر شده، تقریبا همه‌چیز را درباره نسخه استاندارد می‌دانیم.

مشخصات Redmi Note 11

یکی از فروشنده‌های این گوشی،‌ نسخه استاندارد ردمی نوت 11 را در وب‌سایت خود قرار داده و برچسب قیمتی 175 دلاری را مشخص کرده است. این قیمت برای نسخه‌ای از این گوشی است که از رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره می‌برد.

مشخصات Redmi Note 11 فاش شد؛ نسخه جهانی این گوشی با اسنپدراگون 680 عرضه می‌شود

در صفحه وب‌سایت این فروشنده، علاوه بر مشخصات کامل Redmi Note 11 ، تصاویر و برچسب قیمتی گوشی نیز مشخص شده است. اما چیزی که بیشتر از همه توجه را جلب می‌کند، این است که ویژگی‌هایی که در یکی از عکس‌ها مشخص شده، با توضیحاتی که در صفحه نوشته شده، مطابقت ندارد.

در توضیحات روی عکس نوشته شده که نسخه استاندارد ردمی نوت 11 به تراشه اسنپدراگون 680 مجهز می‌شود. علاوه بر این، از پنل نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی 90 هرتز بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های نوشته شده روی عکس می‌توان به اسپیکرهای دوگانه استریو، چهار لنز دوربین با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت و شارژ سریع 33 وات اشاره کرد.

اما در توضیحات صفحه وب‌سایت مشخصات دیگری نوشته شده است. به نظر می‌رسد که فروشنده در صفحه وب‌سایت خود به مشخصات ردمی 10 اشاره کرده است. این گوشی در بازار هند با نام ردمی 10 پرایم شناخته شده است. ردمی 10 در بازار چین با اسم ردمی نوت 11 4 جی عرضه می‌شود و به سنسور عمق 2 مگاپیکسلی مجهز نیست.

اگر توضیحاتی که روی عکس نوشته شده، صحت داشته باشند، پس نسخه جهانی ردمی نوت 11 شباهت‌های زیادی به نسل قبلی خود، یعنی ردمی نوت 11 دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات Redmi Note 11 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر