;
coinex

پخش زنده آرسنال برنلی 3 بهمن 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده آرسنال برنلی 3 بهمن 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده آرسنال برنلی را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال اینگیلیس از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش آرسنال برنلی امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال آرسنال برنلی به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی آرسنال برنلی را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده این مسابقه جذاب را ببینید.

پخش زنده آرسنال برنلی 3 بهمن 1400

آرسنال 35 امتیازه امروز به دیدار با برنلی 11 امتیازه خواهد رفت. آرسنال از پنج دیدار اخیر خود موفق به ثبت 4 برد و فقط یک باخت شده است و حال در جایگاه هفتم پریمیر لیگ قرار دارد. برنلی نیز از پنج دیدار اخیر خود موفق به ثبت هیچ بردی نشده است و ‌‌4 باخت و یک مساوی را پشت سر گذاشته است. این تیم حال در جایگاه آخر لیگ اینگیلیس قرار دارد. با این اوصاف آرسنال در بازی امروز کار سختی ندارد و احتمالا با دست پر از این دیدار خارج شود.

پخش زنده آرسنال برنلی 3 بهمن 1400
پخش زنده آرسنال برنلی 3 بهمن 1400, پخش زنده بازی آرسنال برنلی 3 بهمن 1400, پخش زنده بازی آرسنال برنلی 3 بهمن 1400, پخش زنده فوتبال آرسنال برنلی 3 بهمن 1400, پخش زنده فوتبال آرسنال برنلی 3 بهمن 1400, ساعت پخش بازی آرسنال برنلی 3 بهمن 1400,

احتمال برد هر دو تیم نیز در این بازی با توجه به آمار و ارقام به دست آمده به ایت گونه است که: آرسنال با احتمال برد 74 درصدی و برنلی با احتمال برد 9 درصدی به دیدار با یکدیگر می‌روند. 17 درصد نیز مساوی برای این بازی پیش بینی شده است.

ساعت بازی دو تیم آرسنال و برنلی نیز 17:30 به وقت ایران است. بازی را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده آرسنال برنلی 3 بهمن 1400 از بین اسپورت عربی (Arabic BeIN)

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر