;
coinex

پخش زنده منچستر سیتی ساوتهمپتون 2 بهمن 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده منچستر سیتی ساوتهمپتون 2 بهمن 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده منچستر سیتی ساوتهمپتون را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال اینگیلیس از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده منچستر سیتی ساوتهمپتون امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال منچستر سیتی ساوتهمپتون به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی منچستر سیتی ساوتهمپتون را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده این مسابقه جذاب را ببینید.

پخش زنده منچستر سیتی ساوتهمپتون 2 بهمن 1400

منچستر سیتی صدر نشین امروز درحالی مقابل تیم ساوتهمپتون می‌رود که از پنج بازی اخی خود همه را برده است و حال با 56 امتیاز و 11 امتیاز فاصله با تیم دوم جدول در صدر جدول پریمیر لیگ قرار دارد. از آن طرف ساوتهمپتون از پنج بازی اخیر خود موفق به ثبت 2 برد و 2 مساوی با یک باخت شده است. ساوتهمپتون حال با 24 امتیاز در جایگاه 12 جدول پریمیر لیگ قرار دارد.

پخش زنده منچستر سیتی ساوتهمپتون 2 بهمن 1400
پخش زنده منچستر سیتی ساوتهمپتون 2 بهمن 1400, پخش زنده منچستر سیتی ساوتهمپتون, پخش زنده منچستر سیتی, پخش زنده فوتبال, منچستر سیتی و ساوتهمپتون,

درصد برد هر دوتیم با در نظر گرفتن بازی‌های قبلی دو تیم به این گونه است که: منچستر سیتی با 75 درصد احتمال برد، ساوتهمپتون با 10 درصد احتمال برد رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. 15 درصد نیز احتمال مساوی دو تیم در این بازی پیش بینی شده است.

ساعت بازی دو تیم منچستر سیتی و ساوتهمپتون نیز 21:00 به وقت ایران است. بازی را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده منچستر سیتی ساوتهمپتون 2 بهمن 1400 از nbcsports 

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر