;
coinex

پخش زنده سپاهان مس رفسنجان 2 بهمن 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده سپاهان مس رفسنجان 2 بهمن 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده سپاهان مس رفسنجان را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال ایران از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده سپاهان مس رفسنجان امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال سپاهان مس رفسنجان به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی سپاهان مس رفسنجان را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده این مسابقه جذاب را ببینید.

پخش زنده سپاهان مس رفسنجان 2 بهمن 1400

سپاهان سوم جدولی درحالی فردا به دیدار با مس رفسنجان می‌رود که از پنج بازی اخیر خود موفق به ثبت 2 برد و 2 باخت با یک مساوی شده است. مس رفسنجان نیز از پنج بازی اخیر خود فقط موفق به ثبت یک برد شده است، این تیم 4 بازی دیگر را با نتیجه مساوی و باخت به پایان رسانده است. سپاهان حال با 29 امتیاز در رده سوم لیگ برتر و مس با 23 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد.

پخش زنده سپاهان مس رفسنجان 2 بهمن 1400

این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بالایی بر خورددار است زیرا سپاهان برای اینکه خود را به حریفان بالای جدولی‌اش نزدیک‌تر کند این بازی را باید با برد پشت سر بگذارید. از آن طرف مس‌هم برای آنکه بتواند بین ‌۳ ‌تیم بالای جدول قرار گیرد به برد در این بازی نیاز دارد.

ساعت بازی دو تیم سپاهان و مس رفسنجان نیز 15:00 به وقت ایران است. بازی را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده سپاهان مس رفسنجان 2 بهمن 1400 از اسپورتیم

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر