;
coinex

حل مشکل موزیک استوری اینستاگرام [ارور Instagram Music Isnt Available in Your Region]

حل مشکل موزیک استوری اینستاگرام برای تمامی افرادی که در این شبکه اجتماعی با آن روبه رو شده‌اند، موضوع مهمی است. این امر باعث شد تا تکراتو در این مطلب به حل مشکل ارور Instagram Music Isnt Available in Your Region بپردازد.

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که سعی دارند در اینستاگرام یک موسیقی را به عکس یا ویدیوی خود اضافه کنند اما برنامه به آنها این اجازه را نمی‌دهد و یا اینکه از افرادی هستید که به این قابلیت دسترسی ندارند و به دنبال حل مشکل ارور Instagram Music Isnt Available in Your Region هستند، این مطلب را از دست ندهید زیرا نبودن گزینه موزیک در استوری اینستاگرام مورد بررسی قرار گرفته است.

همچنین نحوه فعال کردن استیکر موزیک در استوری اینستا نیز موضوع مهمی است که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است. اینستاگرام Music Sticker را راه اندازی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد قطعه موسیقی مورد علاقه خود را به یک استوری خاص اضافه کنند تا یک نمایش کاملا متفاوت را به مخاطب ارائه دهند اما این ویژگی جالب موسیقی اینستاگرام برای همه در دسترس نیست یا کار نمی کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی و حل مشکل موزیک استوری اینستاگرام بپردازیم.

حل مشکل موزیک استوری اینستاگرام

حل مشکل موزیک استوری اینستاگرام یک موضوع مهم است که در این بخش بررسی شده است. اگر شما هم قصد دارید دلیل نبودن گزینه موزیک در استوری اینستاگرام را متوجه شوید و نحوه فعال کردن استیکر موزیک در استوری اینستا را یاد بگیرید با ما همراه باشید. موضوع بعدی حل مشکل ارور Instagram Music Isnt Available in Your Region  است. افرادی که با این ارور رو به رو هستند نگران نباشند زیرا نحوه رفع این ارور نیز در ادامه آمده است.

معرفی قابلیت موزیک استوری اینستاگرام

با استفاده از موزیک در استوری اینستاگرام، وقتی دوستان شما استوری شما را تماشا می‌کنند، هنگام مشاهده عکس یا فیلم، می‌توانند آهنگ را نیز بشنوند. آن ها همچنین برچسبی را مشاهده می‌کنند که عنوان آهنگ و نام خواننده را نشان می‌دهد. هر روز آهنگ‌ های جدیدی به کتابخانه موسیقی اینستاگرام اضافه می‌شوند.

حل مشکل موزیک استوری اینستاگرام

برای افزودن موسیقی به استوری‌ های خود نیاز به برنامه دیگری جدا از اینستاگرام ندارید. اینستاگرام فرصتی باورنکردنی برای انجام این کار با برچسب موزیک اینستاگرام ارائه داده است. برچسب‌ موزیک اینستاگرام را می‌توانید به استوری‌‌های خود اضافه کنید تا تعاملی‌‌تر شوند.

اینستاگرام برچسب موزیک را معرفی کرد تا کاربران بتوانند به استوری‌های خود موسیقی اضافه کنند. همچنین آرشیو اینستاگرام تعداد زیادی موزیک دارد که می‌توانید از میان آن‌ها موزیکی را برای انتشار در استوری انتخاب کنید.

برچسب موسیقی در حال حاضر به‌عنوان بخشی از نسخه ۵۱ اینستاگرام در کشورهای منتخب موجود است. موسیقی می‌تواند نقش مهمی در نحوه به اشتراک گذاشتن لحظات خود و تعامل با دوستان داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

آموزش آپلود فیلم افقی در IGTV اینستاگرام

آموزش دانلود و ذخیره ویس دایرکت اینستاگرام در اندروید و آیفون

نحوه فعال کردن استیکر موزیک در استوری اینستا

به منظور افزودن موزیک در استوری اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید.

  • اپلیکیشن اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید.
  • در تب Home روی نماد دوربین بالای صفحه ضربه بزنید.
  • یک عکس یا ویدیو را برای استوری انتخاب کنید.
  • روی آیکون استیکر در بالای صفحه ضربه بزنید.
  • اکنون برچسب MUSIC را انتخاب کنید.

 

  • اکنون موزیک مورد علاقه خود را از لیست نمایش داده شده انتخاب کنید. به کمک ابزار می‌توانید موسیقی دلخواه خود را جستجو کنید.

 

  • حالا آیکون موسیقی را روی استوری خود مشاهده می‌کنید. با عقب و جلو بردن آیکون موسیقی بخشی از آهنگ را انتخاب کنید. حداکثر زمان موزیک شما می‌تواند 15 ثانیه باشد.

 

  • روی «Done» ضربه بزنید.

بیشتر بخوانید:

5 ترفند برای کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

میزان مصرف اینترنت اینستاگرام

حل مشکل نبودن گزینه موزیک در استوری اینستاگرام

در ادامه بررسی و حل مشکل موزیک استوری اینستاگرام باید گفت که بسیاری از افراد با نبودن گزینه موزیک در استوری اینستاگرام رو به رو هستند. این موضوع باعث شده است که آنها نتوانند از این قابلیت مهم و ویژه استفاده کنند. برای حل مشکل نبودن گزینه موزیک در استوری اینستاگرام و ارورInsta Story Music Not Working می‌توانید از طریق روش‌های زیر اقدام کنید.

  • اینستاگرام خود را به روز کنید

برای لذت بردن از موسیقی در استوری‌های اینستاگرام و حل مشکل موزیک استوری اینستاگرام ، ابتدا باید بروزرسانی را دریافت کنید. جدیدترین نسخه را از فروشگاه App یا Google Play Store نصب کنید. اینستاگرام را پیدا کنید و آن را به روز کنید.

  • از برنامه خارج شوید و دوباره برگردید

اگر موزیک در استوری اینستاگرام هنوز کار نمی‌کند از حساب کاربری خود خارج شده، برنامه را ببندید و در ادامه دوباره با همان اطلاعات قبلی خود وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. ممکن است از این طریق مشکل شما حل شود.

  • نصب مجدد اینستاگرام

برنامه اینستای خود را حذف کرده و مجدد آن را نصب کنید تا حل مشکل موزیک استوری اینستاگرام انجام شود. معمولاً این روش به رفع اشکالات موجود در لینک و بی صدا کردن استوری کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

غیرفعال کردن اعلان اینستاگرام

معنی She/Her و He/Him در بیو اینستاگرام

  • Instagram را با استفاده از Wi-Fi به روز کنید

گاهی اوقات بروزرسانی ها بدون اتصال به Wi-Fi امکان پذیر نیست. بنابراین، سعی کنید برنامه اینستاگرام را با استفاده از Wi-Fi خود به روز کنید. تنظیمات خود را باز کنید، روی Wi-Fi کلیک کنید و یک شبکه برای اتصال پیدا کنید. گذرواژه را وارد کنید، به Wi-Fi متصل شوید و برنامه خود را به روز کنید. انجام این کار به شما کمک می‌کند تا موزیک استوری اینستاگرام را داشته باشید.

حل مشکل موزیک استوری اینستاگرام

  • حساب خود را به شخصی تغییر دهید

شاید از حساب کاربری Instagram Business استفاده می‌کنید، بنابراین می‌توانید سعی کنید دوباره حساب خود را به شخصی تغییر دهید و دوباره از ویژگی موسیقی اینستاگرام در استوری لذت ببرید. برای بازگشت:

  • به تنظیمات اینستاگرام بروید
  • به بخش Account بروید
  • گزینه تغییر به حساب شخصی یا Switch to Personal account را انتخاب کنید.

با این روش مشکل شما حل می‌شود.

  • حساب خود را به سازنده تغییر دهید

برای حل مشکل موزیک استوری اینستاگرام می‌توانید از این روش استفاده کنید. این ترفند برای چندین کاربر کار کرده است. انجام این کار به شما کمک می‌کند تا دوباره از آهنگ‌های خود در استوری لذت ببرید. برای جابجایی به حساب سازنده، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به تنظیمات اینستاگرام بروید
  • به بخش Account بروید
  • گزینه Switch to Creator account را انتخاب کنید

اجازه دهید چند روز زمان بگذرد. شما به زودی برچسب Instagram Music Story را دوباره خواهید دید.

  • از VPN استفاده کنید

استفاده از VPN می‌تواند در حل مشکل موزیک استوری اینستاگرام به شما کمک کند. استفاده از یک برنامه VPN در Android یا iPhone به شما این امکان را می‌دهد تا آدرس IP واقعی خود را مخفی کنید و می‌توانید آن را با IP هر کشور جایگزین کنید.

  • با اینستاگرام تماس بگیرید

این روش ارزش آن را دارد که به سرعت مشکل موزیک استوری اینستاگرام را برطرف کرد. سعی کنید اغلب با تیم پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید و شانس خود را امتحان کنید. همچنین می‌توانید برای رفع مشکلات اینستاگرام به آدرس support@instagram.com ایمیل بنویسید.

بیشتر بخوانید:

میزان مصرف اینترنت لایو اینستاگرام

نحوه فعال کردن زیرنویس خودکار استوری اینستاگرام

حل مشکل ارور Instagram Music Isnt Available in Your Region

بسیاری از کاربران اینستاگرام هنگام استفاده از موزیک استوری این شبکه اجتماعی با اروری رو به رو هستند که به آنها می‌گوید این قابلیت در منطقه شما در دسترس نیست. اما می‌توان به حل مشکل ارور Instagram Music Isnt Available in Your Region پرداخت.

حل مشکل موزیک استوری اینستاگرام

در ابتدا باید گفت اگر با این ارور مواجه شدید بدانید که مشکل اینترنت و گوشی شما نیست و تنها دلیل آن ارائه این آپدیت فقط و فقط در کشورهای فرانسه، آلمان، سوئد، نیوزلند، استرالیا، انگلیس و آمریکا است و شما هنوز در منطقه آپدیت قرار ندارید.

راه کاری که در ادامه برای حل این مشکل آمده است تاکنون موفقیت آمیز بوده و بسیاری از کاربران از آن نتیجه گرفته‌اند. شماهم می‌توانید براسا آن به رفع مشکل خود بپردازید.

  • در مرحله اول باید حتما اینستاگرام موجود بروی گوشی خود را پاک کنید.
  • در ادامه حتما باید فیلترشکن خود را فعال کنید و ترجیحا سرور را بروی کشورهایی که در بالا ذکر شده است قرار دهید.
  • حالا به گوگل پلی مراجعه کنید و اینستاگرام را دوباره دانلود و آن را نصب کنید.

با استفاده از اطلاعات خود دوباره وارد اکانت شوید. پس از ورود مجدد به اکانت (همچنان فیلترشکن فعال باشد) خواهید دید که در بخش استوری گزینه Music اضافه شده است. حالا به راحتی می‌توانید از آپشن‌های مختلف این گزینه استفاده کنید.

در این مطلب به بررسی و حل مشکل موزیک استوری اینستاگرام پرداختیم. این قابلیت محبوب اینستاگرام برای بسیاری از کاربران در دسترس نیست اما می‌توان از طریق روش‌هایی که در اینجا مطرح شد این مشکل را حل کرد. همچنین حل مشکل ارور Instagram Music Isnt Available in Your Region نیز یک مسئله مهم است که در این مطلب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اکنون دیگر نیازی به نگرانی بابت حل مشکل موزیک استوری اینستاگرام نیست زیرا این مشکل قابل حل است.

بیشتر بخوانید: 

.

نظر شما در مورد این قابلیت اینستاگرام چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    من اینستا جدید آپلود کردم گزینه موزیک میاد تمام مراحلی که شما گفتین میرم ،ولی فقط موزیک فقط برای خودم پخش میشه (استوری میذارم ) توی گوشی دیگران موزیک پخش نمیشه

    پاسخ

    آنقدر چرت و تبلیغ گذاشتین تهش بگید پاک کن دوباره نصب کن؟

    پاسخ

    واقعا سایت مزخرفی دارید.. نمی دونم پیش خودتون چی فکر میکنید که برای توضیح یه مطلب ساده چند خط رو هزار بار تکرار میکنید.. این موضوع بسیار برخورنده و توهین به شعور مخاطبتونه.. هرچند که نهایتا به ضرر خودتونه

    پاسخ

    سلام ، گوشی من آیفون 6 هست ، در استوری اینستاگرام و همینطور برای ریلز با پیغام (instagram music is not available for some accounts) روبرو میشم ، این پیغام رو هنگام استوری و ریلز گذاشتن هم در اکانت بیزینسی و هم در اکانت شخصی خودم دریافت میکنم ، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    پاسخ