;
coinex

بیمه تکمیلی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای چه شرایطی دارد؟

بیمه تکمیلی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای چه شرایطی دارد؟ رانندگان حمل و نقل جاده‌ای به دلیل نوع شغلی که دارند یکی از آسیب پذیرترین قشر‌های جامعه هستند.

به همین دلیل رانندگان از یک بیمه و پوشش مطمئنی برای جبران هزینه‌های درمانی و پزشکی استفاده کنند. خوشبختانه در سال‌های اخیر رانندگان حمل و نقل جاده‌ای تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفته‌اند. در این مقاله همراه ما باشید تا شرایط بیمه تکمیلی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای را به‌طور ویژه بررسی کنیم.

بررسی جزئیات بیمه تکمیلی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای

رانندگان حمل و نقل جاده‌ای با استفاده از بیمه تکمیلی دغدغه کمتری برای جبران هزینه‌های درمانی خواهند داشت. علاوه‌بر این کلیه رانندگان سراسر کشور می‌توانند از بهترین بیمه تکمیلی انفرادی نیز استفاده کرده تا در زمان حوادث و بیماری خسارت بیشتری از شرکت بیمه‌گر دریافت کنند. به‌طورکلی بیمه تکمیلی رانندگان مختص رانندگان جاده‌ای مانند اتوبوس، کامیون و تاکسیرانان شهری و بین شهری است. اما بیمه تکمیلی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای شامل رانندگان خودرو‌های شخصی نمی‌شود. رانندگان خودرو‌های شخصی می‌توانند از شرکت‌های بیمه‌ای سراسر کشور بیمه تکمیلی درمانی خانواده و بیمه تکمیلی انفرادی تهیه کنند.

بیمه تکمیلی رانندگان ماشین سنگین جاده‌ای؛ جبران هزینه‌های پزشکی و درمانی!

بیمه تکمیلی کامیون‌دارها رایگان است و رانندگان جاده‌ای برای تهیه این بیمه نیازی به پرداخت هزینه‌ای ندارند. بیمه تکمیلی رانندگان ماشین سنگین چند مرحله‌ای است. در مرحله اول راننده و همسرش و در مراحل بعد نیز کلیه اعضای خانواده تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند. امروزه انواع بیمه تکمیلی انفرادی در دسترس است و کلیه رانندگان سراسر کشور می‌توانند باتوجه به طرح‌های مختلف خود را تحت پوشش بیمه‌ای کامل قرار دهند. همچنین رانندگان با کمک بیمه خودرو دیگر نگران حوادث جاده‌ای نیز نخواهند بود.

مدارک لازم برای ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان کامیون

رانندگی علاوه‌بر اینکه لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است، استرس بالایی نیز دارد. رانندگان حمل و نقل که برای شرکتی لوازم و اجناسی را جابجا می‌کنند باید به فکر تهیه چند بیمه باشند. از بیمه باربری گرفته تا بیمه تکمیلی، بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث، زیرا حادثه خبر نمی‌کند و ما باید نسبت به اتفاقات و حوادث آینده خود را بیمه کنیم.

مدارک لازم برای ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای شامل موارد زیر است:

  • شماره شبا بانکی
  • کارت ملی و شناسنامه همسر
  • تکمیل فرم ثبت نامی

رانندگان برای استفاده از بیمه تکمیلی رایگان باید کارت هوشمند داشته باشند. اگر کارت هوشمند ندارید قبل از اقدام برای ثبت نام حتماً به فکر تهیه آن باشید.

بیمه تکمیلی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای چه شرایطی دارد؟

پوشش بیمه تکمیلی رانندگان کامیون جاده‌ای؛ از جراحی قلب تا عمل لیزیک چشم!

به دلیل اینکه اطلاعات کامل و کافی از حوادث آینده نداریم باید برای جبران خسارت‌های احتمالی به فکر تهیه بیمه باشیم. پوشش بیمه تکمیلی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای شامل موارد زیر است:

  • تعهدات پایه تا سقف 7 میلیون تومان
  • در بخش تعهدات تخصصی مانند عمل جراحی قلب تا مبلغ 14 میلیون تومان
  • جبران هزینه آمبولانس درون شهری تا سقف 100 هزار تومان
  • جبران هزینه آمبولانس برون شهری تا سقف 130 هزار تومان
  • هزینه‌های سرپایی از سونوگرافی تا انواع اسکن‌ها تا سقف 500 هزار تومان
  • هزینه‌های پاراکلینیکی سطح 2 از جمله جراحی سرپایی و اسپیرومتری تا سقف 300 هزار تومان
  • هزینه‌های رفع عیوب انکساری چشم و عمل لیزیک تا سقف 1 میلیون تومان

واقعیت این است که امروزه تامین هزینه‌های پزشکی سخت و بسیار بالا است. به همین دلیل باید از بیمه‌ای استفاده کنیم که هم انواع بیماری‌ها و خدمات درمانی و پزشکی را پوشش می‌دهد و هم قیمت به‌صرفه‌ای دارد. در این خصوص استفاده از بیمه تکمیلی درمانی خانواده آسماری بهترین گزینه برای کلیه رانندگان سراسر کشور خواهد بود.

بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی درون و برون شهری؛ حتماً بیمه شوید!

بیمه تاکسیرانان رایگان نیست و هر متقاضی باید مبلغ کمی را به‌عنوان حق بیمه بپردازد. از مهم‌ترین شرایط بیمه تکمیلی تاکسیرانان داشتن بیمه پایه است. تاکسیرانان درون و برون شهری در سراسر کشور می‌توانند به‌صورت آنلاین بیمه تکمیلی تهیه کنند.

بیمه تکمیلی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای چه شرایطی دارد؟

تعهدات شرکت بیمه رانندگان تاکسی؛ از جبران هزینه بستری تا پیوند کلیه و کبد!

کلیه افراد جامعه برای تامین هزینه‌های درمانی و پزشکی خود راهکار‌های متفاوتی پیش روی خود دارند. یکی از بهترین راهکارها تهیه بیمه تکمیلی مناسب است. شرکت‌های بیمه‌گر طبق قرارداد موظف به پرداخت خسارت‌های پزشکی و درمانی هستند. در ادامه تعهدات بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی را شرح می‌دهیم:

  • هزینه بستری، جراحی، شیمی درمانی، آنژیوگرافی و رادیوتراپی تا سقف 7 میلیون تومان
  • هزینه‌های بیمارستانی از جراحی قلب تا پیوند کلیه، کبد، ریه و مغز استخوان تا سقف 14 میلیون تومان
  • زایمان و طبیعی و سزارین تا سقف 2 میلیون تومان
  • جبران هزینه‌های پزشکی نازایی و ناباروری تا سقف 2 میلیون تومان
  • هزینه پاراکلینیکی شامل تست ورزش، تست تنفسی، تست آلرژی، نوار عضله، نوار عصب، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، مانیتورینگ قلب و آنژیوگرافی چشم تا سقف 400 هزار تومان
  • سونوگرافی، ماموگرافی، آندوسکوپی و انواع اسکن‌ها تا سقف 200 هزار تومان

رانندگان تاکسی درون و برون شهری علاوه‌بر بیمه تکمیلی تاکسیرانی، می‌توانند از کلیه شرکت‌های بیمه‌ای نیز بیمه درمان تکمیلی خانواده و بیمه انفرادی تهیه کنند.

آسماری بهترین ارائه‌دهنده انواع بیمه تکمیلی برای کلیه رانندگان سراسر کشور!

در این مقاله شرایط بیمه تکمیلی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای را به‌طور ویژه بررسی کردیم. بیمه تکمیلی کامیون‌دارها رایگان است و تاکسیرانان باید 45 هزار تومان برای بیمه تکمیلی خود بپردازند. از طرفی داشتن کارت هوشمند برای کامیون‌دارها الزامی است. واقعیت این است که جبران هزینه‌های پزشکی و درمانی در ایران بالا است. رانندگان که قشر آسیب‌پذیری هستند و در معرض خطرات احتمالی پر هزینه‌ای قرار دارند باید از بیمه تکمیلی به دلیل داشتن پوشش درمانی بالایی استفاده کنند.

آسماری یکی از بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده انواع بیمه تکمیلی در ایران است. کامیون‌دارها، تاکسیرانان و کلیه رانندگان سراسر کشور می‌توانند از خدمات بیمه درمان تکمیلی انفرادی و خانواده بیمه آسماری بهره‌مند شوند. چنانچه برای تهیه بیمه تکمیلی آسماری سوالی دارید با کارشناسان مجرب آسماری به شماره 43417-021 تماس بگیرید. کارشناسان بیمه آسماری آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر