;
coinex

سامسونگ در رویداد خود قدرتمندترین سری Galaxy S را راه‌اندازی می‌کند

سامسونگ رسما اعلام کرده است که در رویداد رونمایی 2022، قابل توجه‌ترین گوشی‌های سری Galaxy S که تاکنون توسط این شرکت تولید شده را معرفی خواهد کرد.

TM Roh، یکی از مدیران ارشد سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد سری Galaxy S 22 در ماه فوریه رونمایی می‌شود؛ اما تاریخ دقیق آن را مشخص نکرد. اخباری که پیش از این منتشر شده بود، دو تاریخ 8 و 9 فوریه (19 و 20 بهمن) را برای رونمایی رسمی از این گوشی‌ها مشخص کرده بود.

اما نکته جالب توجه در بیانیه رسمی سامسونگ، ویژگی‌های منحصربه‌فرد و متفاوتی است که در نتیجه تجربیات چندین ساله سامسونگ به دست‌ آمده و قرار است هواداران دنیای گوشی را شگفت‌زده کند. شکی نیست که این گوشی‌ها، بهترین گوشی‌های 2022 خواهند بود.

حذف نوت یا ادغام با سری Galaxy S ؟

پرچمداران 2021 سامسونگ یک ماه زودتر از موعد همیشگی رویداد‌های سامسونگ رونمایی شدند. سامسونگ همیشه ماه فوریه را برای آغاز کار گوشی‌های سری Galaxy S انتخاب می‌کند؛ اما سری گلکسی اس 21 در ژانویه سال گذشته رونمایی شدند.

سامسونگ در رویداد خود قدرتمندترین سری Galaxy S را راه‌اندازی می‌کند

اما حالا، سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرده است که رویداد رونمایی خود را در اوایل فوریه برگزار می‌کند؛ البته هنوز به روز آن اشاره‌ای نکرده است.

TM Roh، مدیر ارشد اجرایی سامسونگ در بیانیه‌ای مطبوعاتی، به‌نوعی تایید کرد که سری گلکسی نوت سامسونگ با سری گلکسی اس ادغام می‌شود. او در این بیانیه گفت: «در رویداد رونمایی فوریه 2022، ما قابل توجه‌ترین دستگاه‌ سری S که تابه‌حال تولید کرده‌ایم را معرفی خواهیم کرد.»

این بیانیه احتمالا به وجود ویژگی‌های سری Note در گوشی‌های سری گلکسی اس 22 و مخصوصا گلکسی اس 22 اولترا اشاره می‌کند؛ گفته می‌شود که این گوشی از قلم S pen پشتیبانی خواهد کرد.

سامسونگ در سال 2021 از نسل جدید سری نوت رونمایی نکرده و به جای آن، گوشی‌های تاشوی Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 را راه‌اندازی کرد. TM Roh در بیانیه خود به ناراحتی هواداران از نبود سری نوت اشاره کرد و گفت که این مسئله در طراحی سری گلکسی اس 22 در نظر گرفته شده است. احتمالا به همین دلیل است که سری Galaxy S22 را قابل توجه‌ترین (most noteworthy) دستگاه سری اس معرفی کرده است.

این مدیر ارشد در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که کاربر‌ها می‌توانند از قابلیت‌های ویژه عکس‌برداری در شب و نور کم برخوردار شوند و علاوه بر این، «از قدرت، سرعت و ابزارهایی بهره‌مند می‌شوند که هیچ‌جای دیگری پیدا نمی‌شود.»

او در ادامه اضافه کرد: «شما از پیشرفته‌ترین نو‌آوری‌ها لذت خواهید برد که به لطف هوشمندانه‌ترین تجربه‌های سامسونگ امکان‌پذیر شده است.»

اخباری که تاکنون منتشر شده بودند، به نوعی از ادغام سری نوت با نسخه اولترا سری Galaxy S خبر می‌دادند. جزییاتی که درباره پشتیبانی از قلم S Pen و نمایشگر بزرگ در نسخه Galaxy S22 Ultra شنیده بودیم هم مدرک دیگری برای این ادعا بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رویداد بزرگ سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: 91mobiles

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر