;
coinex

اپل آیفون 15 پرو به لنز پریسکوپ مجهز می‌شود؛ زوم 5x یا 10x؟

سری آیفون 14 هنوز رونمایی نشده است؛ اما اخبار مربوط به اپل آیفون 15 پرو در حال انتشار در فضای وب هستند. گفته می‌شود که اپل در طراحی این گوشی از لنز پریسکوپ با زوم 5x استفاده می‌کند.

سری آیفون 14 به احتمال زیاد در تابستان 2022 کار خود را آغاز می‌کند. با‌اینحال، گمانه‌زنی‌ها درباره مشخصات سری آیفون 15 آغاز شده است. این گوشی‌ها در سال 2023 راه‌اندازی می‌شوند.

گزارش جدیدی درباره دوربین آیفون 15 پرو منتشر شده و از ویژگی جالب آن خبر داده است.

دوربین اپل آیفون 15 پرو

خبرگزاری 9To5Mac به نقل از تحلیلگر معروف،‌ Jeff Pu گزارش کرده است که اپل در حال مذاکره با Lante Optics است. گفته می‌شود که لانته، تنها تامین‌کننده لنزهای پریسکوپ برای گوشی‌های آیفون خواهد بود که در سری آیفون‌های 2023 استفاده می‌شود.

اپل آیفون 15 پرو به لنز پریسکوپ مجهز می‌شود؛ زوم 5x یا 10x؟

این تحلیلگر مدعی شده که اپل در حال حاضر، نمونه‌های اولیه این لنز را دریافت کرده، اما هنوز هیچ‌کدام از این نمونه‌ها را تایید نکرده است. این احتمال وجود دارد که تایید نهایی تا ماه می 2022 طول بکشد.

تایید نهایی نمونه‌های اولیه به این معناست که مدل‌های پرو در آیفون‌های 2023 از لنزهایی با زوم اپتیکال برخوردار می‌شوند. اگر این خبر صحت داشته باشد، لانته اپتیک باید بیش از 100 میلیون قطعه مورد نیاز را تامین کند. پیش از این نیز گزارش‌هایی از وجود لنزهای پریسکوپ با زوم 10x در اپل آیفون 15 پرو منتشر شده بود. اما در گزارش اخیر، دقیقا به زوم 5x اشاره شده است.

خبر قبلی توسط تحلیلگر معروف، مینگ چی کو منتشر شده بود. با توجه به سابقه هر دو تحلیلگر، نمی‌توان گفت که آیفون 15 پرو دقیقا به زوم 5x مجهز می‌شود یا 10x. وجه اشتراک این دو خبر، وجود لنز پریسکوپ در مدل‌های پرو آیفون 15 است؛ پس می‌توان به این ویژگی امیدوار بود.

در حال حاضر، برای نتیجه‌گیری نهایی خیلی زود است؛ بنابراین منتظر خبرهای بیشتر در روزهای آینده باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دوربین اپل آیفون 15 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر