;
coinex

جزییات بیشتری از مشخصات ریلمی 9 پرو فاش شد

مشخصات ریلمی 9 پرو تنها چند روز قبل از رونمایی رسمی، آشکار شد. این‌روزها اخبار زیادی از ریلمی 9 شنیده می‌شود. پیش از این، رندرهای نسخه پرو فاش شده بود و حالا، جزییاتی از Realme 9 Pro به گوش می‌رسد.

چند روز پیش خبری درباره مشخصات Realme 9 Pro Plus منتشر شده بود. حجم اطلاعاتی که این روزها منتشر می‌شود، نشان می‌دهد که به زودی شاهد رونمایی از سری ریلمی 9 خواهیم بود.

فهرست مشخصات ریلمی 9 پرو این‌بار توسط PassionateGeeks منتشر شده است. این‌طور که به نظر می‌رسد،‌ ریلمی 9 پرو از بدنه‌ای پلاستیکی با طراحی براق برخوردار خواهد شد.

مشخصات ریلمی 9 پرو

این گوشی هوشمند از نمایشگر 6.6 اینچی +Full HD با رزولوشن 1080 ×‌ 2400 پیکسل برخوردار می‌شود. پنل این نمایشگر از نوع AMOLED بوده و از نرخ نوسازی 120 هرتز پشیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های نمایشگر ریلمی 9 پرو می‌توان به تراکم پیکسل 399 ppi و پشتیبانی از HDR10 اشاره کرد.

جزییات بیشتری از مشخصات ریلمی 9 پرو فاش شد

این گوشی هوشمند به سه لنز دوربین مجهز می‌شود. یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، لنز 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.3 و لنز 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4، تنظیمات دوربین ریلمی 9 پرو را تشکیل می‌دهند.

این گوشی هوشمند در نمای جلویی خود از یک لنز 6 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.5 بهره می‌برد و قابلیت ضبط ویدیوهایی با رزولوشن 1080 پیکسل را دارد.

از لحاظ سخت‌افزارهای تامین قدرت هم باید گفت Realme 9 Pro به تراشه اسنپدراگون 695 5G با قدرت پردازش 2.2 گیگاهرتز مجهز می‌شود. این گوشی در یک نسخه با رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی UFS 2.2 راه‌اندازی خواهد شد.

از دیگر مشخصات ریلمی 9 پرو می‌‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت، شارژ سریع 33 وات،‌ اندروید 11، وای فای 6، بلوتوث 5.0 و NFC اشاره کرد. این گوشی همچنین از 5G پشتیبانی می‌‌کند و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. برای ریلمی 9 پرو یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری هم در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات ریلمی 9 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر