;
coinex

Call of Duty همچنان برای پلی‌استیشن عرضه می‌شود

عنوان Call of Duty در روزهای اخیر به تیتر بسیاری از خبرها تبدیل شده است. این سروصدا پیرامون سری محبوب ندای وظیفه را می‌توان مدیون خبری بود که ساعت‌های گذشته توسط مایکروسافت منتشر شد.

به تازگی در یک خبر بسیار جنجال برانگیز مایکروسافت اعلام کرد که شرکت اکتیویژن بلیزارد را به ارزش 67.8 میلیارد دلار خریداری خواهد کرد. به طبع در راستای این خبر بسیاری از کاربران و طرفداران کنسول پلی‌استیشن به این فکر افتادند که برخی از عناوین شرکت اکتیویژن بلیزارد، از جمله سری بسیار محبوب ندای وظیفه به صورت انحصاری به کنسول ایکس‌باکس تعلق پیدا خواهند کرد.

انحصار سری محبوب Call of Duty

با توجه به حجم گسترده طرفداران سری بازی Call of Duty در کنسول پلی‌استیشن، فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ، اعلام کرده است که عرضه این سری محبوب همچنان برای دارندگان کنسول سونی ادامه خواهد یافت. البته از قبل قراردادی میان سونی و اکتیویژن بلیزارد وجود داشت که احتمال ادامه عرضه این سری بر روی پلی‌استیشن را قوت می‌بخشید.

انحصار سری محبوب Call of Duty

اسپنسر در بیانیه خود توضیح داد: “در این هفته تماس خوبی با رهبران تیم سونی داشتم. در این گفتگوی اخیر ما موافقت خود با قرارداد میان اکتیویژن بلیزارد و سونی را اعلام کرده و گفتیم که با احترامی که برای توافق میان هر دو طرف قائل هستیم، عرضه سری ندای وظیفه را برای کنسول پلی‌استیشن طبق قرارداد پیش خواهیم برد.”

با توجه به صحبت‌های اسپنسر بخشی از ابهامات عرضه عناوین شرکت بلیزارد اکتیویژن برای کنسول سونی رفع خواهند شد. حداقل تا آنجایی که به سری محبوب Call of Duty ارتباط دارد. با این حال ما همچنان نمی‌دانیم که بعد از پایان قرارداد میان دو شرکت، چه تغییراتی در انتظار بازی‌های دیگر اکتیویژن بلیزارد خواهند بود.

سرنوشت دیگر عناوین اکتیویژن بلیزارد

اگر به ادامه انتشار بازی ماینکرفت و اسپین‌آف‌های آن روی کنسول پلی‌استیشن بعد از خریداری شدن Mojang توسط ایکس‌باکس نگاه کنیم، می‌بینیم این احتمال وجود دارد که سری ندای وظیفه همچنان راه گذشته خود برای عرضه در کنسول سونی را ادامه دهد.

Call of Duty همچنان برای پلی‌استیشن عرضه می‌شود

بعد از رفع شدن ابهام‌ها در راستای انحصاری شدن بازی Call of Duty توسط شرکت مایکروسافت، به نظر می‌رسد که فضای مناسبی برای پاسخ به دیگر سوالات در رابطه با انحصاری شدن عناوین دیگر اکتیویژن بلیزارد به وجود آمده است. فرانچایزهای متعددی مثل Warcraft، Tony Hawk’s Pro Skater، Crash Bandicoot، Overwatch و عناوین دیگری که همچنان مشخص نیست که برای پلی‌استیشن عرضه خواهند شد یا خیر.

پروسه نهایی شدن قرارداد و خرید کامل Activision Blizzard توسط مایکروسافت احتمالا تا سال 2023 زمان می‌برد. به احتمال خیلی زیاد عناوینی که قبل‌تر به آن‌ها اشاره کردیم در سرویس گیم‌پس ایکس‌باکس در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

نظر شما درباره انحصاری شدن سری محبوب Call of Duty چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: 91mobiles

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر