;
coinex

بررسی پوکو ایکس 3 ان اف سی (POCO X3 NFC) ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

تکراتو قصد دارد در این مطلب به بررسی پوکو ایکس 3 ان اف سی بپردازد. پوکو ایکس 3 ان اف سی یک محصول پرقدرت است که علاقه مندان می‌توانند با مشخصات فنی گوشی POCO X3 ان اف سی در ادامه آشنا شوند.

برند پوکو یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی است که در تاریخ 8 سپتامبر 2020 از گوشی پوکو x3 رونمایی کرد. گوشی‌های پوکو کم‌کم در دنیا اسم‌ و رسمی برای خود پیدا‌ کردند و محبوب‌ شده‌اند. این گوشی‌ها درکنار داشتن سخت‌افزار نسبتا قدرتمند با قیمت مناسبی هم راهی بازار می‌شوند و همین موضوع نظر مردم را به سمت این گوشی‌ها جلب کرده‌ است

poco x3 در واقع نسل جدید نسخه پیشین بوده، اما با آن تفاوت‌های زیادی نیز دارد. پوکو ایکس 3 ان اف سی به واسطه داشتن سخت‌افزار نسبتا قوی و قیمت فوق العاده به فروش خوبی دست پیدا کرده است. مشخصات فنی گوشی POCO X3 ان اف سی نیز موضوع مورد بحث در این مطلب است.

پوکو ایکس 3 ان اف سی

پوکو ایکس 3 ان اف سی قیمت عالی دارد که بسیاری از کاربران به خصوص علاقه‌مندان به گیم را به خودش جذب کرده است. در ادامه پوکو ایکس 3 ان اف سی معرفی شده است.

با بررسی مشخصات فنی گوشی POCO X3 ان اف سی در ادامه با ما همراه باشید. در ادامه به صورت کامل با این گوشی پیشرفته آشنا خواهید شد و می‌توانید تصمیم بگیرید که آی این گوشی ارزش خرید دارد یا نه.

بررسی طراحی ظاهری و کیفیت پوکو ایکس 3 ان اف سی

داخل بسته‌بعدی گوشی پوکو ایکس 3 به جز هدفون هرلوازم جانبی که به آن نیاز دارید موجود است. یک کابل USB-C و شارژر ۳۳ وات داخل جعبه دیده می‌شود. حتی در بسته‌بندی برخی مدل‌ها قاب ژله‌ای هم قرارگرفته است.

پوکو x3 در ابعاد 165.3 در 76.8 در 9.4 میلی‌متر ساخته شده و وزن آن نیز ۲۱۵ گرم است. پس با گوشی نسبتا خوش دست و نه چندان سنگینی مواجه هستید. شاید ضخامت گوشی باعث شود که کمی به دست گرفتن آن حس خوبی به شما منتقل نکند. البته ضخامت poco x3 nfc در قسمت دوربین پشت بیشتر است.

دلیل ضخامت کلی گوشی استفاده از باتری بزرگی است که وظیفه روشن نگه‌داشتن گوشی در طول روز را به عهده گرفته است. با نگاه اول متوجه صفحه نمایش بزرگ گوشی می‌شوید که تمام فضای سطح پوکو ایکس 3 را در بر گرفته که روی آن تنها یک دوربین سلفی حفره‌ای دیده می‌شود.

پوکو ایکس 3 ان اف سی

روی قاب پشتی گوشی هم ماژول دوربین را مشاهده می‌کنید که حسابی هم برآمدگی ایجاد کرده است. ماژول دوربین پشت نسبتا دایره‌ای شکل طراحی شده و توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند. لوگو Poco  هم در سمت پایینی قاب پشت گوشی poco x3 دیده می‌شود.

روی لبه سمت راست دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور را مشاهده می‌کنید که حسگر تشخیص اثر انگشت ترکیب شده است. روی لبه راست پوکو ایکس 3 ان اف سی سیم‌کارت و کارت حافظه دیده می‌شود.

روی لبه بالا گوشی فرستنده مادون قرمز، میکروفن و بلندگو دیده می‌شود. روی لبه پایینی گوشی هم یک بلندگوی دیگر، میکروفن اصلی، پورت USB-C و جک 3.5 میلی‌متری خروجی صدا دیده می‌شود.

از دیگر مشخصات POCO X3 NFC قاب پشتی آن است که از جنس پلاستیک بوده و فریم دور آن از جنس آلومینیوم ساخته شده است. کیفیت متریال به‌کاررفته و کیفیت ساخت گوشی پوکو X3 NFC در سطح مطلوبی قرار دارد که احساس خوبی را به هنگام کارکردن با پوکو ایکس 3 ان اف سی به شما منتقل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های پایین رده 2021

بهترین گوشی های میان رده 2021

بررسی صفحه نمایش پوکو ایکس 3 ان اف سی

پوکو ایکس 3 ان اف سی پیشرفته‌ترین نمایشگر را دارد. نمایشگر گوشی پوکو ایکس 3 ان اف سی در عین جذابیت از نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد، ویژگی که در کمتر گوشی اقتصادی دیده شده است. در واقع بیشتر گوشی‌های میان‌رده دارای نرخ نوسازی 60 هرتزی هستند.

نرخ بالای نوسازی نمایشگر در منوی برنامه‌ها بیشتر از هرجای دیگری مشهودست و البته بر میزان ماندگاری باتری هم تأثیر به سزایی دارد. پشتیبانی از HDR و گستره‌ی تمام رنگی  از دیگر مشخصات فنی گوشی POCO X3 ان اف سی هستند.

با بهره گیری از روشنایی 450 نیت می‌توان گوشی پوکو ایکس 3 را در گروه گوشی‌هایی با روشن‌ترین صفحه نمایش قرار داد. این میزان روشنایی کار با گوشی شیائومی poco x3 در زیر نور مستقیم آفتاب را بسیار راحت می‌کند.

پوکو ایکس 3 ان اف سی

صفحه نمایش این گوشی با یک لایه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود که البته نباید انتظار داشته باشید این محافظ در برابر هر ضربه‌ای مقاوم باشد. با این حال دیدن گوریلا گلس ۵ روی این گوشی واقعا جالب توجه است و ویژگی‌های جذاب این محصول پوکو به‌حساب می‌آید.

از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش به کار رفته روی پوکو ایکس 3 می‌توان به نرخ نمونه برداری اثر انگشت با سرعت ۲۴۰ هرتز اشاره کرد. اتفاقی که باعث شده که واکنش صفحه نمایش به لمس کاربران بسیار سریع باشد. این موضوع را در زمان بازی کردن آن هم بازی‌هایی بسیار سریع احساس خواهید کرد.

تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ نیز سبب شده تا تصاویر زنده و شفاف نمایش داده شوند و جزئیات محتوای نمایش‌ داده ‌شده به‌راحتی قابل رویت باشد.

نسبت صفحه به بدنه 91.25 درصدی سبب شده تا بخش بیشتری از پنل جلویی را نمایشگر به خودش اختصاص داده باشد تا با یک نمایشگر با حاشیه‌های کم سروکار داشته باشیم.

پوکو ایکس 3 ان اف سی

صفحه نمایش poco x3 nfc از سه حالت پیش فرض برای نمایش رنگ‌ها استفاده کرده که Auto، Saturated و Standard نام دارند. هر کدام از این حالت‌ها می‌توانند نمایش رنگ‌ها را تغییر دهند.

در حالت رنگی Auto صفحه نمایش نسبتا تمام رنگ‌های محدوده DCI-P3 را پوشش می‌دهد؛ اما این حالت به ویژگی تنظیم خودکار مجهز شده که باعث شده تنظیمات رنگ در شرایط نوری مختلف تغییر کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2022

بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

بررسی دوربین گوشی POCO X3 NFC

از دیگر مشخصات این گوشی که باید بررسی شود دوربین گوشی POCO X3 NFC است. ماژول دوربین در گوشی POCO X3 NFC چهارگانه است و از ترکیب لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 13 مگاپیکسلی با زاویه دید 119 درجه‌، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

دوربین گوشی POCO X3 NFC از فیلمبرداری اسلوموشن با کیفیت فول اچ دی با سرعت 120 فریم بر ثانیه و فیلمبرداری با کیفیت 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه نیز پشتیبانی می‌کند.

دوربین سلفی شیائومی پوکو x3 بیست مگا پیسکسلی است و نیز از طراحی هول پانچ بهره برده و از قابلیت عکس‌برداری پانوراما، HDR و فیلم‌برداری با کیفیت فول اچ دی با سرعت 30 فریم بر ثانیه نیز برخوردارست.

پوکو ایکس 3 ان اف سی

در مشخصات دوربین گوشی POCO X3 NFC ، سنسور لنز اصلی  64 مگاپیکسلی از نوع Sony IMX682 بوده که مطلوب‌تر از سنسور Samsung GM1 است که در برخی از گوشی‌های مقرون به صرفه مانند Samsung Galaxy M31 وجود دارد.

در واقع سنسورهای سونی اغلب بهتر هستند. تصاویری که در روز با پوکو ایکس 3 ثبت می‌شوند کنتراست و وضوح خوبی دارند و همچنین نکات برجسته را به خوبی به نمایش می‌گذارند.

دوربین شیائومی پوکو x3 از قابلیت لرزش گیر بی بهره است، اما به حالت نایت مود مجهز شده است. بنابراین تصاویری که در شب یا محیط کم نور شیائومی پوکو x3 ثبت می‌شوند گستره‌ی دینامیکی، جزئیات و وضوح مطلوبی دارند. به طور کلی در عکسبرداری با پوکو x3 میزان نور، رنگ و گستره‌ی دینامیکی و همچنین کیفیت تصاویر به عنوان محصول نهایی بسیار خوب هستند.

برخورداری از فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه یک مزیت برای این نسخه محسوب می‌شود که از تثبیت کننده الکترونیکی تصویر هم برخوردارست. لنزهای 64 مگاپیکسلی تاکنون در مدل‌های زیادی از برندهای مختلف بکار رفته است.

در عکاسی با دوربین گوشی POCO X3 NFC با سنسور تشخیص عمق هم، عکاسی به درستی انجام شده و با تشخیص سوژه مورد  نظر، بگراند به زیبایی هرچه تمام‌تر بلور شده است.

عکاسی با لنز ماکرو همیشه هیجان انگیز بوده زیرا به شما اجازه می‌دهد که تصویر نمای نزدیک شگفت انگیزی بگیرید و جزئیات فراوانی را در یک قاب کوچک به تصویر بکشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی برای پابجی (PUBG Mobile)

بهترین گوشی های هواوی 2021

پوکو ایکس 3 ان اف سی

به جرات می‌توان گفت که برای برخی کاربرها کیفیت دوربین سلفی از چندگانه بودن دوربین هم مهم‌تر است، دوربین سلفی گوشی POCO X3 NFC تصاویر با وضوح عالی می‌گیرد و بافت و رنگ پوست را درست نشان می‌دهد البته با پردازش نرم‌افزاری هم تلاش می‌کند تا عیوب چهره را بپوشاند.

بررسی باتری POCO X3 NFC

در ادامه بررسی مشخصات فنی گوشی POCO X3 ان اف سی به بررسی باتری می‌پردازیم. پوکو در ساخت گوشی Poco X3 از یک باتری با ظرفیت 5160 میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده و این ظرفیت بالای باتری باعث می‌شود که بتوانید مدت زمان زیادی با گوشی کار کنید. از ویژگی جالب توجه باتری این گوشی هوشمند می‌توانیم به شارژر ۳۳ واتی آن اشاره کنیم.

باتری گوشی پوکو ایکس 3 می‌تواند برای ۳۳ ساعت تماس تلفنی مناسب باشد. همچنین می‌توانید ۱۴ ساعت به صورت افلاین با شیائومی پوکو x3 ویدئو تماشا کنید. البته باید گفت برای این شرایط نرخ نوسازی صفحه نمایش روی ۶۰ هرتز باید باشد.

پوکو ایکس 3 ان اف سی

داشتن شارژر ۳۳ وات هم باعث شده که بتوانید با سرعت قابل ملاحظه‌ای گوشی را شارژ کنید. در مدت زمان ۳۰ دقیقه می‌توانید ۶۲ درصد ظرفیت باتری را شارژ کنید و برای شارژ کردن ۱۰۰ درصد ظرفیت باتری هم به ۶۵ دقیقه زمان نیاز خواهید داشت.

همان‌طور که از یک باتری 5160 میلی‌آمپر ساعتی انتظار می‌رود، عملکرد بسیار مناسبی دارد. در واقع می‌توان گفت گوشی Poco X3 NFC به یکی از برترین باتری‌های موجود در بین گوشی‌های هوشمند مجهز شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی 2021

بهترین گوشی های سامسونگ 2021

مشخصات POCO X3 NFC از نظر نرم‌افزاری

مشخصات پوکو x3 گزینه‌ی مناسبی برای آخرین نسخه‌ی رابط کاربری اندروید شیائومی، MIUI 12 بر پایه‌ی سیستم عامل اندروید 10 است که به صورت استاندارد از کشوی برنامه و باز طراحی چارچوب انیمیشن بهره می‌برد و عملکرد روان‌تر و ملموس‌تری از خود به نمایش می‌گذارد و همچنین تغییر سبک و سفارشی سازی جامع نیز در دسترس است. همچنین براساس اطلاعات خود کمپانی شیائومی، قرارست تا سه سال آینده برای شیائومی پوکو x3 نسخه‌ی بروزرسانی ارائه شود.

روی این گوشی اپ دراور جدید و انیمیشن‌‌های جذابی را در زمان حرکت بین منوها مشاهده می‌کنید. ویژگی Super Wallpaper هم باعث شده که بتوانید تصاویر جذابی به عنوان پس زمینه انتخاب کنید.

پوکو ایکس 3 ان اف سی

در حالی که حسگر تشخیص اثر انگشت به کار رفته روی گوشی پوکو ایکس 3 دقت و سرعت بسیار خوبی دارد، امکان باز کردن ققل گوشی با تشخیص چهره هم وجود دارد.

یکی از قابلیت‌های جالب این گوشی داشتن حالت تاریک است. این حالت روی تصاویر پس زمینه هم تاثیر می‌گذارد و باعث می‌شود که اپلیکیشن‌ها کاملا به حالت تاریک در بیایند. رابط کاربری MIUI 12 کاملا براساس نرخ‌های نوسازی بالا برای صفحه نمایش بهینه شده است.  به همین دلیل محیط کاربری بسیار سریع به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان

بهترین گوشی های وان پلاس

مشخصات POCO X3 NFC از نظر سخت‌افزاری

گوشی پوکو X3 به تراشه اسنپدراگون 732G مجهز شده است. این تراشه از معماری 8 نانومتری بهره می‌برد و همان‌طور که اطلاع دارید هرچه تراشه به‌ کار رفته در گوشی کوچک‌تر باشد، گرمای کمتری تولید می‌کند و مصرف انرژی در آن در کمترین سطح ممکن قرار می‌گیرد.

گوشی Poco X3 NFC به سیستم خنک‌کننده مایع مجهز شده که سبب می‌شود تا سخت‌افزار این گوشی هوشمند در انجام پردازش‌های سنگین دچار افزایش دمای شدید نشود.

داخل این تراشه پردازنده‌ای هشت هسته‌ای استفاده شده که دو هسته‌ آن‌ها Kryo 470 Gold با 2.3 گیگاهرتز خواهند بود و 6 هسته دیگر که با فرکانس 1.8 گیگاهرتز کار می‌کنند Kryo 470 Silver نام دارند.

در کنار این پردازنده‌ قدرتمند، پردازنده گرافیکی Adreno 618 هم دیده می‌شود. ترکیب این موارد باعث شده‌اند که در اجرای بازی‌های جدید مشکلی نداشته باشید و پوکو x3 به راحتی از پس پردازش‌های سنگین بربیاید. قیمت گوشی poco x3 با این پردازنده قدرتمند بسیار به صرفه است.

پوکو ایکس 3 ان اف سی

گوشی پوکو X3 در مدل‌‌هایی راهی بازار شده که ۶ گیگابایت رم ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارند. poco x3 از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل مشکی برای افزایش میزان حافظه داخلی پوکو x3 برای ذخیره تصاویر و ویدئوهای خود نخواهید داشت.

براساس امتیازهایی که این گوشی تاکنون کسب کرده است می‌توان گفت با محصولی نسبتا همه فن حریف سروکار داریم که قیمت خیلی زیادی هم ندارد و تجربه کاربری بسیار خوبی به کاربران منتقل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های تاشو

بهترین گوشی های ریلمی

بررسی مشخصات اسپیکر پوکو ایکس 3 ان اف سی

از دیگر ویژگی‌های جذاب و هیجان انگیز گوشی پوکو ایکس 3 می‌توانیم به بلندگوهای استریو آن اشاره کنیم. این بلندگوها واقعا کیفیت مناسبی دارند و حجم صدای مناسبی هم تولید می‌کنند.

بلندگوها صدای باس فوق‌العاده‌ای تولید می‌کنند، اما در تولید صدای مید کمی ضعیف عمل می‌کنند. با این حال بلندگوهای پوکو ایکس ۳ برای گوشی دادن به موسیقی و بازی کردن و تماشای ویدئوی عملکرد بسیار خوبی دارند.

در این مطلب به بررسی مشخصات POCO X3 NFC پرداختیم. این‌طور که از شواهد امر پیداست پوکو ایکس 3 از آن جمله گوشی‌هایی است که حداقل یکسال از رقبای خود جلوتر است.

بنابراین اگر به دنبال یک گوشی جدید با طراحی زیبا، نمایشگر باکیفیت 120 هرتزی، سخت‌افزار مناسب برای استفاده گیمینگ، شارژدهی بسیار خوب باتری، کیفیت خوب تصاویر دوربین اصلی و از همه مهم‌تر قیمت مناسب هستید، پوکو X3 انتخابی مناسب است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پوکو ایکس 3 ان اف سی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (17 نظر)

    به نظر من اگه از مسیر یاب استفاده کنی باطریش حدود ۱۲ ساعت جواب میده ،دوربینش به دوربین های ۲۵ مگاپیکسلی سامسونگ هم نمی‌رسه ،آنتن دهی ضعیف هم یه مشکل دیگه هست و مهمتر از همه هنگ کردن گاه و بیگاه از ضعف های این مدل گوشی هست

    پاسخ

    سلام به همه من الان6,ماه هست دارم 24ساعته تو بازیه فقط یکم داغ می‌کنه اونم کلش آف کلنز بازی میکنم وگرنه هیچ مشکلی نداره دوربین عالیه

    پاسخ

    واقعا چقدر شماها بدبختین .مملکت مارو چه کسانی پر کرده .توقع بیشتری هم نمیشه کرد از شماها

    پاسخ

    واقعا خرید این گوشی الان ارزش ندارد چون رقیبی مثل پوکو ایکس تری پرو داره که همه چیش از این بهتره حتی دوربینش توجه کنین مگاپیکسل یه عدده من خودم تو دست های خودم مقایسه کردم و این که مدل ان اف سی خیلی باگ داره یعنی اعصابتو خرد می‌کنه نسخه پرو باگی ندارم من خودم نسخه پرو دارم و با پسر عموم که نسخه ان اف سی داره مقایسه کردم واقعا نسخه پرو همه چی تمومه و بیشتر از اینکه این یه بررسی باشه به یه تبلیغ میخوره هر چقدر هم تبلیغ کنید نسخه پرو بهتره بی خودی وقت خودتونو تلف نکنید تازه حافظه نسخه پرو بیشتره با اینکه تفاوت قیمتشون کلا ۲۰۰ تومن هست

    پاسخ

    من دارم عالیه حرف نداره مخصوصا دوربینش

    پاسخ

    گوشی poco x3 nfc واقعا گوشی عالی هست من با حافظه 64 و رم 6 رو خریدم از همه چیش راضی هستم خصوصا دوربینش در واقعا اگه دوره های عکاسی رو آموزش دیده باشین نتیجه عکسها طوری میشه که هیچکس باورش نمیشه این عکسها رو با موبایل گرفته اید نرم افزارهای پیش فرص خود دوربین هم فوق العاده هست بخرید که استفاده ازش حس یک پرچمدار رو بهتون میده

    پاسخ

    سلام و وقت بخیر من الان چند ماهی هست این گوشی رو دارم خیلی عالیه من که از کار کردش راضیم خدایش گوشی خوبیه

    پاسخ

    با سلام.من حدود 7 ماهه که پوکو ایکس 3 با رم 6 و هارد 128 رو خریدم.بسیار راضی هستم فقط بعضی اوقات در زمینه آنتن دهی ضعیف عمل میکنه و به قولی پرش آنتن دارم البته خیلی کم این اتفاق افتاده.
    با تشکر از تکراتو

    پاسخ

    به نظر من که الان ارزش خرید نداره الان باید گوشی های نسل جدید و فایو جی خرید من که نسخه gt رو پیشنهاد میکنم خودم خریدم و کاملا راضی ام هیچ مشکلی نداره

    پاسخ

    واقعا این گوشی خستم کرده
    نوت ۱۰ پلاس داشتم که دزد زد مجبور شدم این رو بگیرم
    یکی اینکه نت گوشی درست وصل نمیشه یعنی ۵،۶ بار حداقل باید خاموش‌روشن کنی تا وصل بشه
    دو جی‌پی‌اس افتضاااااااح هرچی بگم کم گفتم
    همش موقعیتت جابه‌جا میشه یا اصلا نمیتونه مسیریابی رو انجام بده درست وصل نمیشه نه به ویز نه گوگل‌مپ نه حتی بلد و نشان
    ۳هم دوربین کاملا معمولی برای عکاسی
    و دوربین دارای نویز برای زیر نور لامپ
    فقط یدونه باتری خفنی داره که راضیم واقعا
    اگه حل میشن این مشکلا لطفا راهنمایی کنین

    پاسخ

    من یکسال این گوشی دارم همیشه اینهایی که گفته درسته ولی از یک چیز اسم نبرده که ضعف بزرگی هست و کار اصلی یک گوشی می‌باشد و اون آنتن دهی ضعیف در مناطق ضیعیف و حاشیه شهرها می‌باشد من چند گوشی مقایسه کردم

    پاسخ

    نت رو باید تغییر بدی تنظیماتشو. تو گوگل بزن میاره چکار کنی اینجا طولانیه نمیتونم بگم

    پاسخ

    من یکسال هست دارم این گوشیو خیلی عالی هستش هیچ باگی هم نداره من کاملا راضیم ازش

    پاسخ

    عه عه عه پس چرا از باگ های تو مخی اون چیزی نگفتید یعنی هیچ باگی نداره؟بچه ها این گوشی خیلی باگ داره به درد نمیخوره نسخه پرو همین بدون باگ هستش و خیلی رون تره

    پاسخ

    دوست عزیز داری اشتباه میزنی مدل nfc هیچ باگی نداره اتفاقا مدل پرو پره باگه

    پاسخ

    ان اف سی تعداد باگ هاش نسبت به پرو خیلیییی کمه
    اول یه اطلاعاتی داشته باش بعد اظهار نظر کن…

    پاسخ

    برادران هر سه تاتون دارید اشتب میزنید، مگه پوکو ایکس تری دارین که بحث میکنین؟؟ من هردو مدل رو داشتم و میگم پرو بهتره چونکه نسخه nfc هم باگ زیاد داره هم وقتی که بازی میکنی داغ میکنه و لگ بی نهایتی میگیره، بعد این گوشی برای بازی هست و نباید این مشکلات عجیب رو داشته باشه، به نظرم هرکسی میخواد بخره نسخه پرو بخره من خودم شیش ماه تحقیق کردم برای نسخه پرو

    پاسخ