;
coinex

تیزر کوتاه The Batman را تماشا کنید

فیلم بتمن (The Batman) یکی از بهترین فیلم‌های 2022 بوده که طبق اخبار به دست رسیده تیزر کوتاه The Batman منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات با ما باشید.

فیلم بتمن (The Batman ) یکی از بهترین فیلم های اکشن 2022 بوده که به کارگردانی مت ریوز و تهیه کنندگی دیلن کلارک و مت ریوز ساخته شده است.

در این مجموعه جذاب بازیگران محبوبی همچون رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، پل دینو، جفری رایت، جان تورتورو، پیتر سارسگارد، اندی سرکیس و کالین فارل به ایفای نقش بپردازند. در ادامه می‌توانید سکانس کوتاهی از این مجموعه مهیج را مشاهده کنید. با ما باشید.

تیزر کوتاه The Batman

اولین تریلر این مجموعه دوست داشتنی در جریان رویداد سال گذشته به نمایش درآمد که برای اولین بار شخصیت‌های بتمن و جیم گوردون با بازی جفری رایت را به تصویر کشید و همچنین مشخص کرد که ریدلر شخصیت اصلی داستان فیلم است.

داستان فیلم زندگی ریدلر را روایت می‌کند. طبق گفته‌ها، این فیلم ابرقهرمانی نسبت به فیلم‌های قبلی فضایی تیره‌تر دارد و این ابرقهرمان را در گاتهام سیتی حین مبارزه با فساد نشان می‌دهد؛ او در این فرایند با یک قاتل سریالی به نام ریدلر مواجه می‌شود.

تیزر کوتاه The Batman
تریلر جدید فیلم The Batman / تریلر فیلم بتمن 2022 / تریلر جدید فیلم The Batman 2022 / تیزر کوتاه The Batman

به نظر می‌رسد در این تریلر به ویژه در صحنه‌های پایانی با بتمن درگیر شده است و لحظات هیجان انگیز بسیاری را برای ما به ارمغان آورده است. همچنین به نظر می‌رسد زن گربه‌ای از لحاظ پیچیده‌ای با بتمن در ارتباط است.

در مجموع تریلر فیلم The Batman همان چیزی بود که انتظار آن را داشتیم و هیجان طرفداران برای ساخته مت ریوز را بیش از پیش افزایش می‌دهد. به جرات می‌توان گفت این مجموعه یکی از بهترین کارهای مت ریوز بوده که در زمره بهترین فیلم های 2022 قرار گرفته است.

طبق اخبار به دست رسیده به احتمال زیاد این فیلم The Batman درتاریخ 13 اسفندماه سال 1400 کران خواهد شد و  به چشم انتظاری مخاطبان پایان خواهد داد. امید است که تاریخ اکران بتمن به تعویق نیفتد تا در زمستان امسال این اثر اکران شود.

همچنین لازم به ذکر است می‌توانید با مراجعه به نوشتار جدیدترین تریلر رسمی فیلم بتمن (The Batman) را مشاهده کنید. در ادامه برای تماشای سکانس کوتاهی از این مجموعه دوست داشتنی با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر بتمن (The Batman) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بنظرم عالیه خیلی خوب میشه ولی اگه جوکرم توش بود بهتر میشد چون بیشتر مردم عاشق جوکرن

    پاسخ