;
coinex

پخش زنده ساحل عاج مصر 6 بهمن 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده ساحل عاج مصر 6 بهمن 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده ساحل عاج مصر را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال جام ملت‌های آفریقا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش ساحل عاج مصر امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال ساحل عاج مصر به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی ساحل عاج مصر را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده این مسابقه جذاب را ببینید.

پخش زنده ساحل عاج مصر 6 بهمن 1400

تیم مصر که در گروه D جام ملت‌های آفریقا حضور داشت، با شش امتیاز و در جایگاه دوم این گروه بعد از تیم نیجریه، به مرحله بالاتر صعود کرد و حال امروز در مقابل تیم ساحل عاج قرار می‌گیرند. از آن طرف تیم ساحل عاج که در گروه E جام ملت‌های آفریقا قرار داشت، با هفت امتیاز و در جایگاه اول این گروه به مرحله بالاتر صعود کرد. در گروه E این رقابت‌ها تیم‌های مطرحی مانند الجزایر قرار داشتند که این تیم با یک امتیاز آخرین تیم این گروه شد.

پخش زنده ساحل عاج مصر 6 بهمن 1400
پخش زنده ساحل عاج مصر 6 بهمن 1400, پخش زنده ساحل عاج مصر, پخش زنده فوتبال, پخش زنده مصر, پخش زنده بازی ساحل عاج مصر 6 بهمن 1400, پخش زنده بازی ساحل عاج مصر 6 بهمن 1400,

حال باید دیدار این دو تیم را تماشا کنیم و ببینیم که برنده این مسابقه جذاب در جام ملت‌های آفریقا چه تیمی خواهد بود و چه کشور به مرحله بالاتر این رقابت‌ها خواهد رفت.

ساعت بازی دو تیم شارلوا کورتریک نیز 19:30 به وقت ایران است. بازی را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده ساحل عاج مصر 6 بهمن 1400 به زودی…

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر