;
coinex

Oppo Reno7 Pro باریک‌ترین گوشی سری اوپو رنو خواهد بود

شرکت اوپو به عنوان یکی از تولیدکنندگان نامی گوشی‌های هوشمند، به زودی Oppo Reno7 Pro و دیگر گوشی‌های این سری را در تاریخ 4 فوریه (14 بهمن) به بازار عرضه می‌کند.

اوپو اخیرا در رابطه با فناوری طراحی اختصاصی Oppo Glow صحبت‌هایی کرده است. از این طراحی قرار است در گوشی‌های جدید Reno7 و Oppo Reno7 Pro استفاده شود. به نظر می‌رسد که شرکت اوپو با فناوری Oppo Glow توانسته است گوشی‌های سری رنو خود را با طراحی جدید و منحصر به فردی تولید کند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

طراحی جدید Oppo Reno7 Pro

Oppo Reno7 Pro و دیگر گوشی‌های جدید از این سری، با استفاده از تکنولوژی تصویربرداری مستقیم لیزری درجه هواپیما (LDI)، از طراحی براق و مات Oppo Glow برخوردار شدند. این بافت مات و براق در کنار یکدیگر از نگاه اوپو یک طراحی پارادوکسی زیبا را خلق کرده و علاوه بر جلوه بصری و زیبایی‌شناسی، تاثیرات مثبتی را در استفاده از این گوشی‌های هوشمند نیز به وجود آورده است.

Oppo Reno7 Pro با کوچک‌ترین حاشیه نمایشگر در سری خود منتشر می‌شود

فناوری Oppo Glow جدا از تغییرات در طراحی، باعث می‌شود که اثر انگشت و لکه‌ها تاثیر کمتری داشته و پنل پشتی Oppo Reno7 Pro را در برابر این آلودگی‌ها یا جای لکه تا حد زیادی مقاوم می‌سازد.

طبق صحبت‌های تیم روابط عمومی، این فناوری جدید LDI که در طراحی PCB در صنعت هوانوردی از آن استفاده می‌شد، حالا برای حک کردن بافت‌های ظریف 20 میکرونی در پشت شیشه پوشش نوری AG در سری Reno7 اوپو به کار گرفته شده است.

در پنل پشتی هر یک از این گوشی‌های هوشمند 1.2 میلیون میکرو اچینگ وجود دارد که طراحی کهکشانی را به وجود آورده‌اند، به‌طوری‌که مشابه ستاره‌های دنباله‌دار به نظر خواهند رسید. در کنار زیبایی توجه زیادی به دوام این پنل‌ها نیز شده است. Oppo Reno7 Pro با یک قاب آلومینیومی سبک اما با مقاومت بالا ساخته شده و طراحی حواشی آن کاملا صاف و مسطح خواهد بود.

نمایشگر و دوربین Oppo Reno7 Pro

در کنار دیگر ویژگی‌های که به آن اشاره کردیم، یک قابلیت دیگر در طراحی Oppo Reno7 Pro خیلی به چشم می‌خورد. آن هم نمایشگر 6.55 اینچی اولد 2.5D این گوشی هوشمند است که حالا با باریک‌ترین حاشیه‌ها در تاریخ سری رنو احاطه شده است.

نمایشگر و دوربین Oppo Reno7 Pro

این گوشی هوشمند نسبت نمایشگر به بدنه 92.8 درصد را دارد که رقم بسیار چشم گیریست و به عنوان باریک‌ترین گوشی سری رنو وزن آن نیز فقط 180 گرم خواهد بود.

با این اوصاف شاید جالب‌ترین ویژگی جدید Oppo Reno7 Pro طراحی دوربین‌های ماه دوقلو (Twin Moon Camera) آن باشد. بخش بالایی دوربین با پوشش فلز ساخته شده و بخش پایینی آن از پوشش سرامیکی بهره می‌برد. همچنین برای اولین‌بار در این گوشی هوشمند از نور تنفس کننده سه‌بعدی جدید در اطراف ماژول دوربین استفاده شده است.

طبق گفته اوپو فیبر 1 میلی‌متری به ناحیه دوربین خم شده و به نوعی برنامه‌ریزی شده است که در هنگام تماس یا دریافت اعلان‌ها نور ملایم ضربانی شکل از خود ساطع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره Oppo Reno7 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر