;
coinex

جزییاتی از گوشی گیمینگ لنوو هالو لیجن (Lenovo Halo Legion) فاش شد

لنوو یک گوشی گیمینگ جدید می‌سازد. اخیرا جزییاتی از گوشی لنوو هالو لیجن منتشر شده که نسل جدیدی از گوشی‌های گیمینگ پرچمدار لنوو خواهد بود.

ایوان بلاس معروف به‌تازگی مشخصات و رندرهای نسل جدید گوشی‌های لیجن را منتشر کرده که احتمالا با اسم Halo کار خود را آغاز می‌کند.

لنوو سابقه خوبی در تولید گوشی‌های گیمینگ دارد؛ بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد که در آینده‌ای نزدیک، یک گوشی عجیب و قدرتمند جدید معرفی شود.

مشخصات لنوو هالو لیجن

رندرهای لنوو هالو لیجن نشان می‌دهند که این گوشی از طراحی پانچ روی نمایشگر خود بهره می‌برد که یک دوربین 16 مگاپیکسلی در آن قرار می‌گیرد. نمایشگر این گوشی 6.67 اینچی از نوع پنل P-OLED خواهد بود که از رزولوشن +FHD و رفرش ریت 144 هرتز پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین از تاچ سمپلینگ ریت 300 هرتز نیز برخوردار است.

لنوو هالو لیجن

لنوو Halo Legion در پنل پشتی، شباهت‌هایی به مدل‌های قبلی دارد. یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پنل پشتی گوشی قرار گرفته که در کنار لنزهای 13 و 2 مگاپیکسلی، تنظیمات دوربین را تکمیل می‌کنند.

برای تامین قدرت هالو لیجن هم یک تراشه نسل جدید اسنپدراگون 4 نانومتری با شماره مدل SM8475 و پردازشگر گرافیکی Adreno 730 در نظر گرفته شده است.

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 با همین پردازشگر گرافیکی و شماره مدل SM8450 همراه است. بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد که SM8475 نسخه جدیدی از اسنپدراگون 8 نسل 1 است. کوالکام احتمالا نسخه جدید تراشه خود را با اسم اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس معرفی می‌‌کند.

این گوشی در سه نسخه رم 8، 12 و 16 گیگابایتی DDR5 همراه با حافظه 128 و 256 گیگابایتی UFS 3.1 راه‌اندازی می‌شود. گوشی گیمینگ لنوو هالو لیجن احتمالا به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت و شارژ سریع 68 وات مجهز خواهد شد.

تاریخ رونمایی گوشی گیمینگ لنوو هالو لیجن

هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای رونمایی این گوشی گیمینگ مشخص نشده است؛ هرچند که انتظار داریم هالو لیجن در سه ماهه سوم 2022 (تابستان 1401) راه‌اندازی شود. بد نیست بدانید که لنوو در حال ساخت گوشی گیمینگ Lenovo Y90 برای بازار چین است که احتمالا در فوریه یا مارس (بهمن تا اسفند) رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص راه‌اندازی گوشی گیمینگ لنوو هالو لژیون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر