;
coinex

شیائومی 12 ایکس گلوبال تاییدیه اروپا را دریافت کرد

دریافت تاییدیه اروپا، وجود نسخه‌ای از گوشی شیائومی 12 ایکس را که قرار است در بازارهای جهانی عرضه شود،‌ تایید می‌کند. این تاییدیه همچنین نشان می‌دهد که این گوشی در آینده‌ای نزدیک عرضه می‌شود.

شیائومی در آخرین روزهای 2021، گوشی سری شیائومی 12 را در چین راه‌اندازی کرد و حالا، نسخه جهانی این گوشی‌‌ها در راه است. نسخه گلوبال یا جهانی شیائومی 12 ایکس پیش از رونمایی، تاییدیه‌ پلتفرم‌های مختلف را کسب کرده و حالا، به گزارش MySmartPrice، تاییدیه اروپا را نیز دریافت کرده است.

در حال حاضر، تاریخ دقیق عرضه Xiaomi 12X Global در بازارهای جهانی مشخص نیست؛ اما با توجه به راه‌اندازی سری گلکسی اس 22 در 9 فوریه (20 بهمن) باید گفت این گوشی‌ها، رقابت جذابی را در بازار بهترین گوشی‌های 2022 خواهند داشت.

عرضه جهانی شیائومی 12 ایکس

نسخه جهانی Xiaomi 12X با شماره مدل 2112123AG در پلتفرم‌های اروپایی دیده شده است. مشخصات فاش شده نشان می‌دهند که این گوشی به‌صورت پیش‌فرض از رابط MIUI 13 بهره می‌برد. انتظار داریم که اندروید 12 نیز به‌صورت پیش‌فرض روی این گوشی اجرا شود؛ هرچند که هنوز هیچ‌چیز رسما تایید نشده است.

شیائومی 12 ایکس گلوبال تاییدیه اروپا را دریافت کرد

اما درباره مشخصات شیائومی 12X باید گفت که به باتری 4500 میلی‌آمپرساعت و شارژ سریع 67 وات مجهز می‌شود. این گوشی همراه با آداپتور شارژر، ایرفون و کابل USB عرضه می‌شود. مشخصات مدل اروپایی هنوز دقیقا مشخص نیست، اما این گوشی در حال حاضر در چین به فروش می‌رسد.

شیائومی 12X با نمایشگر 6.28 اینچ آمولد با رزولوشن +FHD همراه است. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتز، +HDR10 و روشنایی 1100 نیت پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات شیائومی 12 ایکس می‌توان به سه لنز دوربین در پنل پشتی آن اشاره کرد؛ لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز 13 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز 5 مگاپیکسلی تله‌ماکرو. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم در نمای جلویی گوشی قرار دارد.

تراشه‌ای که قدرت شیائومی 12 ایکس را تامین می‌کند، از نوع کوالکام اسنپدراگون 870 است. این تراشه همراه با رم 12 گیگابایتی LPDDR5، قدرت لازم برای اجرای برنامه‌ها را در دسترس کاربر قرار می‌‌دهد. این گوشی همچنین از حافظه داخلی 256 گیگابایتی UFS 3.1 بهره می‌برد.

شیائومی 12X در بازار چین از اندروید 12 و MIUI 13 بهره می‌برد. اسپیکرهای این گوشی از برند Harman Kardon بوده و از Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شیائومی 12 ایکس گلوبال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر