;
coinex

مشخصات شیائومی MIX Fold 2 فاش شد؛ یک تاشوی دیگر هم در راه است

جزییات تازه‌ای از مشخصات شیائومی MIX Fold 2 منتشر شد. این گوشی تاشوی پرچمدار احتمالا در بازارهای جهانی عرضه می‌شود و تنها به بازار چین محدود نمی‌شود. اما خبرها از وجود یک تاشوی دیگر با طراحی Flip خبر می‌دهند.

بعد از سامسونگ و اوپو، شیائومی هم قصد دارد گوشی تاشوی جدید خود را به بازار بهترین گوشی‌های تاشو عرضه کند. گوشی تاشوی جدید شیائومی این بار با اسم شیائومی میکس فولد 2 کار خود را آغاز می‌کند.

دیجیتال چت استیشن معروف، جزییات جدید و کاملی از مشخصات شیائومی MIX Fold 2 را منتشر کرده است. این گوشی، نسل جدیدی از میکس فولد است که در اسفند سال گذشته تنها در بازار چین عرضه شده بود. علاوه بر این، گفته می‌شود یک گوشی تاشوی مدل فلیپ هم در راه است.

مشخصات شیائومی MIX Fold 2

اگر ادعای جدید دیجیتال چت استیشن درست باشد، پس گوشی تاشوی Xiaomi MIX Fold 2 از یک نمایشگر 8 اینچی AMOLED با رزولوشن 2.5K برخوردار می‌شود که از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. در زیر پنل پشتی این گوشی هم یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 قرار می‌گیرد.

گزارشی که پیش از این درباره مشخصات شیائومی MIX Fold 2 منتشر شده بود، از وجود تراشه اسنپدراگون 888، باتری 5000 میلی‌آمپرساعت و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در این گوشی خبر می‌دادند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دو لنز 8 و 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و رم 12 گیگابایتی اشاره کرد.

مشخصات شیائومی MIX Fold 2 فاش شد؛ یک تاشوی دیگر هم در راه است

خبرگزاری Phonearena اخیرا تصویری از پتنت یک گوشی تاشو را منتشر کرده که از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند؛ گفته می‌شود که این پتنت مربوط به میکس فولد 2 است. این گوشی با نمایشگر 8 اینچی، احتمالا یک تبلت کوچک خواهد بود؛ اما پشتیبانی از قلم استایلوس نشان می‌دهد که شیائومی قصد رقابت با گلکسی Z Fold 3 و iPad Pro را دارد.

آنچه از شیائومی Mix Flip می‌دانیم

برخی شایعات از وجود گوشی شیائومی MIX Flip خبر می‌دهند؛ اما هنوز هیچ جزییات و مشخصاتی از این گوشی فاش نشده است. سال گذشته پتنتی از شیائومی در WIPO لو رفت و طراحی تاشوی آن با لولای افقی و شبیه به گلکسی زد فلیپ 3 را نشان می‌داد.

مشخصات شیائومی MIX Fold 2 فاش شد؛ یک تاشوی دیگر هم در راه است

در این پتنت، یک سوراخ بیضی شکل برای دوربین سلفی دوگانه به‌خوبی قابل مشاهده است. تصاویر پتنت همچنین دوربین دوگانه با فلش LED را در پنل پشتی نمایش می‌دهند. یک مستطیل آبی رنگ هم در کنار ماژول دوربین دیده می‌شود که احتمالا به عنوان نمایشگر ثانویه کاربرد دارد و نوتیفیکیشن‌ها، زمان و اطلاعات دیگر را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات شیائومی MIX Fold 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: 91mobiles

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر