;
coinex

رندرهای هواوی میت 50 با طراحی ظریف و ماژول دوربین بزرگ منتشر شد

هواوی به عنوان یکی از برندهای محبوب تولید گوشی در سه ماه اول سال 2022 قصد دارد با پرچمدار جدید، هواوی میت 50 دوباره به میدان رقابتی گوشی‌های هوشمند قدرتمند بازگردد.

همچنان مشخصات و اطلاعات زیادی از این گوشی هوشمند پرچمدار در دسترس نیست. با این حال به لطف طراحی‌های انجام شده توسط Nova Concept و hereYashRaj رندرهایی از این پرچمدار در دسترس قرار گرفته‌اند که در ادامه مطلب به آن‌ها می‌پردازیم. با اینکه رندرهای طراحی شده به هیچ عنوان رسمی تلقی نمی‌شوند، اما با بررسی آن‌ها اطلاعات خوبی را می‌توان دریافت کرد و یک ایده کلی از آن چیزی که ممکن است طراحی اصلی Huawei Mate 50 باشد به ما خواهد داد.

طراحی مفهومی هواوی میت 50

هواوی میت 50 طراحی شده توسط این دو هنرمند از نظر اندازه در محدوده گوشی‌هایی مثل آیفون 12 و شیائومی 12 قرار خواهد گرفت. در واقع می‌توان انتظار داشت که گوشی جدید هواوی دستگاهی جمع‌وجور و نه‌چندان بزرگ باشد.

طراحی مفهومی هواوی میت 50

در رندرهای طراحی شده، نمایشگر هواوی میت 50 چیزی حدود 6.28 تا 6.38 اینچ خواهد بود. تغییر جدید دیگری که نسبت به میت 40 پرو در این تصاویر دیده می‌شود، جایگزینی بریدگی قرصی شکل با یک دوربین جلوی حفره‌ای است.

پنل پشتی هواوی میت 50

پنل پشتی هواوی میت 50 با توجه به تصاویر توسط یک ماژول دوربین بسیار بزرگ احاطه شده است. به نظر می‌رسد که این ماژول میزبانی دوربین اصلی، دوربین زاویه باز و لنز پریسکوپ با زوم اپتیکال 5 برابر را بر عهده خواهد داشت.

پنل پشتی هواوی میت 50

فلش دوربین در بخش مرکزی ماژول قرار گرفته و دیگر خبری از برند لایکا نیست.

برای یک طراحی خاص‌تر پنل پشتی با پوشش راه‌راه و بافتی براق تصور شده است. با این حال واضح است که نمی‌توان خیلی به این طراحی‌ها متکی بود، چرا که هنوز هیچ خبر رسمی در این زمینه توسط خود شرکت برای Huawei Mate 50 منتشر نشده است. به یاد داشته باشید که این تصاویر مفهومی فقط جنبه هنری داشته و فقط می‌توانند تا حدی ما را برای آنچه در پیش است آماده کنند.

در بخش مشخصات سخت‌افزاری انتظار می‌رود که هواوی میت 50 از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 یا Kirin 9000 استفاده کند. همچنین ممکن است نمایشگر این گوشی هوشمند LTPO باشد و در بخش اتصال احتمال پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای در صورت در دسترس نبودن شبکه تلفن همراه وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

شما در مورد طراحی مفهومی هواوی میت 50 چه فکری می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر