;
coinex

ریلمی 9 پرو پلاس با پردازنده Dimensity 920 در گیک‌بنچ دیده شد

شرکت ریلمی در آینده نه‌چندان دور ریلمی 9 پرو پلاس و دیگر گوشی‌های جدید سری 9 را در کشور هند عرضه خواهد کرد. اخیرا مشخصات این گوشی میان‌رده با رم 8 گیگابایتی و تراشه دایمنسیتی 920 در پلتفرم گیک‌بنچ رویت شده و امتیازهای قابل قبولی را دریافت کرده است.

سری جدید ریلمی 9 شامل Realme Pro و Realme Pro Plus خواهد بود. ریلمی 9 پرو پلاس اخیرا در لیست گیک‌بنچ مشاهده شده است که مشخصات آن را در ادامه بررسی خواهیم کرد. در این لیست +Realme 9 Pro از پردازنده مدیاتک Dimensity 920 استفاده می‌کند که قابلیت اتصال 5G را به همراه دارد.

مشخصات ریلمی 9 پرو پلاس

ریلمی 9 پرو پلاس در کنار بهره‌وری از پردازنده Dimensity 920 از 8 گیگابایت رم نیز استفاده خواهد کرد. البته با توجه به لیست منتشر شده در گیک‌بنچ، گوشی ریلمی جدید با شماره مدل RMX3393 نمایش داده شده است که احتمالا به یکی از دو مدل پرو و پرو پلاس اشاره دارد.

مشخصات ریلمی 9 پرو پلاس

در کنار مشخصات سخت‌افزاری، به نظر می‌رسد که ریلمی 9 پرو پلاس از همان شروع عرضه با اندروید 12 به فروش خواهد رسید. این گوشی جدید با مشخصاتی که به آن اشاره کردیم، امتیاز 818 را برای آزمایش تک‌هسته‌ای و امتیاز 2324 را برای تست چندهسته‌ای به دست آورده است.

طبق شایعات قدیمی‌تر ریلمی 9 پرو پلاس با یک نمایشگر 6.43 اینچی آمولد به بازار عرضه می‌شود. در پشت این نمایشگر باتری 4500 میلی‌آمپری وظیفه تامین انرژی را بر عهده داشته که توسط شارژ سریع 65 واتی توانایی انجام این کار را خواهد داشت.

دوربین‌های ریلمی 9 پرو پلاس

با توجه به اطلاعات منتشر شده پیرامون +Realme 9 Pro احتمال وجود دوربین سه‌گانه در پنل پشتی وجود دارد. روی این ماژول دوربین، یک سنسور 50 مگاپیکسلی ساخته شده توسط سونی، لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسورهای ثانویه 2 مگاپیکسلی قرار دارند. همچنین در بخش جلویی ریلمی 9 پرو پلاس، تصویربرداری سلفی به واسطه دوربین 16 مگاپیکسلی صورت خواهد گرفت.

دوربین‌های ریلمی 9 پرو پلاس

شرکت ریلمی به‌تازگی سری Realme 9i را در بازار هند عرضه کرده است. به همین روی انتظار داریم که به‌زودی سری اصلی ریلمی 9 نیز در ماه مارس (اسفند یا فروردین) برای انتشار آماده باشد.

طراحی و شکل و شمایل کلی ریلمی 9 پرو و ریلمی 9 پرو پلاس اخیرا در تصاویر رندر شده رونمایی شد که این طراحی‌های مفهومی اطلاعات خوبی در رابطه با دیزاین احتمالی سری جدید با ما به اشتراک می‌گذارند.

از طرف دیگر چندی پیش ریلمی 9 با طراحی مشابه به ریلمی 8 در وب‌سایت FCC به نمایش گذاشته شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره +Realme 9 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر