;
coinex

قیمت و مشخصات ریلمی 9 پرو 5G مشخص شد

سری گوشی‌های ریلمی 9 پرو به‌زودی در یکی از روزهای ماه فوریه رسما راه‌اندازی می‌شود. با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، اطلاعات تازه‌ای درباره قیمت و مشخصات ریلمی 9 پرو منتشر شده که هیجان طرفداران را بیشتر می‌کند.

گزارش‌های جدیدی که امروز منتشر شده، اطلاعات زیادی را درباره Realme Pro و Realme Pro Plus آشکار می‌کنند. علاوه بر این،‌ نسخه پرو پلاس در گیک‌بنچ نیز رویت شده که امتیازهای جالبی را دریافت کرده است.

Yogesh Brar با انتشار یک توییت، قیمت و مشخصات ریلمی 9 پرو نسخه 5 جی را افشا کرد که در ادامه، بیشتر به آن می‌پردازیم.

مشخصات ریلمی 9 پرو 5G

ریلمی 9 پرو همراه با یک نمایشگر 6.59 اینچی عرضه می‌شود که از رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. گزارش‌های قبلی مدعی بودند که پنل این گوشی از نوع AMOLED خواهد بود. اسکنر اثر انگشت هم در لبه دستگاه قرار می‌گیرد.

قیمت و مشخصات ریلمی 9 پرو 5G مشخص شد

یک دوربین 16 مگاپیکسلی در سمت چپ و بالای نمایشگر قرار گرفته که برای عکاسی سلفی و تماس ویدیویی کاربرد دارد. در پنل پشتی گوشی یک دوربین 64 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی، تنظیمات دوربین اصلی را تشکیل می‌دهند. اندروید 12 هم به‌صورت پیش‌فرض روی ریلمی 9 پرو اجرا می‌شود.

از دیگر مشخصات ریلمی 9 پرو باید به تراشه اسنپدراگون 695، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد. این دستگاه به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده و از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌‌کند.

قیمت ریلمی 9 پرو 5 جی

شایعه‌ای که اخیرا منتشر شده، مدعی است که ریلمی 9 پرو نسخه 5 جی در سه نسخه با رم 4، 6 و 8 گیگابایتی و یک مدل حافظه 128 گیگابایتی عرضه می‌شود. این دستگاه احتمالا در رنگ‌های مشکی، سبز و آبی در دسترس خواهد بود. اخبار لو رفته جدید حاکی از آن هستند که قیمت ریلمی 9 پرو نسخه 5G نزدیک به 228 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قیمت و مشخصات ریلمی 9 پرو 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر