;
coinex

لنوو Legion Y90 سیستم خنک‌کننده خود را در تیزر جدید به رخ کشید

این روز‌ها اخبار مختلفی از گوشی لنوو Legion Y90 منتشر می‌شود و همین موضوع از نزدیک شدن به تاریخ رونمایی آن خبر می‌‌دهد. اخیرا ویدیویی از این گوشی منتشر شده که سیستم خنک‌کننده آن را نشان می‌دهد.

در این ویدیو، تکنولوژی خنک کننده با فن دوگانه و عملکرد آن در گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 نمایش داده می‌شود. اخیرا جزییاتی هم از گوشی گیمینگ جدید لنوو با اسم Halo منتشر شده بود. به نظر می‌رسد که لنوو، یک‌بار دیگر بازار گوشی‌های گیمینگ را هدف قرار داده است.

سیستم خنک کننده در لنوو Legion Y90

در این تیزر، زمانی که فن دوگانه در گوشی گیمینگ Lenovo Legion Y90 روشن می‌شود، گرمایی که در اثر اجرای بازی‌های سنگین در گوشی ایجاد شده، پراکنده می‌شود. لنوو اعلام کرده است که جریان هوای تولید شده توسط فن‌های دوگانه در این گوشی 180.65cm3/s است.

لنوو Legion Y90 سیستم خنک‌کننده خود را در تیزر جدید به رخ کشید

این ویدیوی جدید، به غیر از تکنولوژی خنک کننده در گوشی گیمینگ لنوو لیجن وای 90، اطلاعات دیگری را فاش نکرده است. اما به لطف گزارش‌های قبلی، برخی از مشخصات این گوشی را می‌دانیم.

مشخصات لنوو Legion Y90

این گوشی به نمایشگر 6.92 اینچی آمولد E4 Samsung مجهز می‌شود. علاوه بر این،‌ از نرخ نوسازی 144 هرتز و تاچ سمپلینگ ریت 720 هرتز پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود که این گوشی از لنز اصلی 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64A و یک لنز ثانویه 16 مگاپیکسلی برخوردار می‌شود. یک دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی Samsung GH1 هم در نمای جلویی گوشی قرار می‌گیرد.

در زیر پنل پشتی گوشی، یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 قرار دارد. این تراشه در کنار رم 18 گیگابایتی LPDDR5، قدرت دستگاه را تامین می‌کند. از دیگر مشخصات لنوو Legion Y90 می‌توان به حافظه داخلی 512 گیگابایتی UFS 3.1 اشاره کرد.

نکته جالب اینجاست که گوشی گیمینگ لنوو  از 4 گیگابایت رم مجازی و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین مجموع رم به 22 و مجموع حافظه به 640 گیگابایت می‌رسد.

باتری لنوو Legion Y90 هم 5600 میلی‌آمپرساعتی است و از شارژ سریع 68 وات بهره می‌برد. این دستگاه به دکمه‌های مخصوص گیمینگ، موتور X-axis و اندروید 12 مجهز است و احتمالا در ابعاد 10.5 × 78.8 × 176 میلی‌متر و با وزن 268 گرم ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای گلکسی S22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر