;
coinex

گوشی گیمینگ لنوو Legion Phone 3 در دو نسخه با حافظه SSD راه‌اندازی می‌شود

اخباری که این‌روزها از گوشی‌های گیمینگ لنوو به گوش می‌رسند، از داغ شدن دوباره بازار این گوشی‌ها خبر می‌دهند. اخیرا رندرها و مشخصات گوشی گیمینگ لنوو Legion Phone 3 Elite و Legion Phone 3 Pro نیز فاش شده است.

لنوو اخیرا با انتشار یک تیزر، تکنولوژی خنک‌کننده در گوشی لنوو Legion Y90 را به رخ کشید. علاوه‌ بر این، جزییاتی هم از مشخصات لنوو Legion Halo منتشر شده است. انتشار این اخبار در کنار فاش شدن مشخصات گوشی گیمینگ لنوو Legion Phone 3 Elite از راه‌اندازی نزدیک و برنامه‌ریزی‌‌های جذاب لنوو خبر می‌دهد.

مشخصات لنوو Legion Phone 3 Elite

ایوان بلاس اخیرا رندرها و مشخصات دو گوشی گیمینگ جدید لنوو لژیون را با کد «Diablo» فاش کرده است که احتمالا، گوشی‌های لنوو لیجن فون 3 الیت و لیجن فون 3 پرو هستند. ایوان بلاس مدعی شد که لنوو دیگر از برند Duel برای سری گوشی‌های گیمینگ لیجن استفاده نمی‌کند.

گوشی گیمینگ لنوو Legion Phone 3 در دو نسخه با حافظه SSD راه‌اندازی می‌شود

در ادامه فهرستی از خلاصه مشخصات این دو گوشی را مشاهده می‌کنید:

  • سیستم روی تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1؛ قوی‌ترین تراشه حال حاضر موجود در بازار
  • رم 12 گیگابایتی همراه با حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی UFS 3.1 در گوشی گیمینگ لنوو Legion Phone 3 Elite، رم 12 گیگابایتی همراه با حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی یا رم 18 همراه با حافظه 512 گیگابایتی + 128 گیگابایتی SSD
  • نمایشگر 6.92 اینچی آمولد با قابلیت Pixelworks برای ارائه تصویر بهتر در هنگام بازی و تماشای ویدیو. نرخ نوسازی 144 هرتز، تاچ سمپلینگ ریت 720 هرتز و روشنایی 1300 نیت
  • باتری Dual-cell با ظرفیت 5600 میلی‌آمپرساعت با شارژ سریع باسیم 67 وات، دو پورت USB-C (اگر این قابلیت مثل دو پورت USB-C در گوشی لیجن فون دوئل 2 عمل کند، پس به این معنی است که در صورت استفاده همزمان دو پورت، باتری در مدت زمان کوتاه‌تری شارژ می‌شود)
  • دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، دوربین دوگانه در پنل پشتی با لنزهای 664 و 13 مگاپیکسل

رم 18 گیگابایتی به‌اندازه کافی هیجان‌انگیز است؛ با‌اینحال برخی شایعات مدعی هستند که گوشی گیمینگ لنوو Legion Phone 3 Pro علاوه بر حافظه داخلی 512 گیگابایتی UFS 3.1، از حافظه 128 گیگابایتی SSD نیز برخوردار می‌شود. اگر این خبر درست باشد، به این معنی است که سرعت خواندن و نوشتن و همچنین سرعت لود در هنگام بازی بسیار بالاتر از مدل‌های قبلی خواهد بود.

گوشی گیمینگ لنوو Legion Phone 3 در دو نسخه با حافظه SSD راه‌اندازی می‌شود

از دیگر مشخصات گوشی گیمینگ لنوو Legion Phone 3 Elite و Legion Phone 3 Pro باید به مجموع 8 کلید مجازی اشاره کرد؛ چهار کلید شولدر اولتراسونیک، دو کلید خازنی عقب و دو دکمه حساس به لمس و فشار روی نمایشگر.

علاوه بر این، هر دو گوشی در پنل‌های جلو و پشتی به نور و ویبره dual Haptix مجهز هستند.

گوشی های گیمینگ لنوو لیجن فون 3 الیت و لیجن فون 3 پرو از دو فن خنک‌کننده برخوردار می‌شوند تا عملکرد گوشی در اثر گرما، دچار اختلال نشود. گفته می‌شود که هر دو گوشی به دو اسپیکر Dolby Atmos و چهار میکروفون مجهز می‌شوند. ضخامت هر دو گوشی هم احتمالا 10 میلی‌متر خواهد بود.

شایع شده که گوشی گیمینگ لیجن فون 3 پرو از نوعی پوشش چرمی در پنل پشتی برخوردار می‌شود و اگر رندرها درست باشند، پس این گوشی‌ها احتمالا در شش تنوع رنگی عرضه می‌شوند.

فن‌های خنک‌کننده در زیر ماژول مرکزی که لوگوی لیجن روی آن قرار گرفته، تعبیه شده‌اند. این ماژول همچنین جایگاه نصب دو لنز دوربین گوشی خواهد بود.

انتظار می‌رود گوشی های گیمینگ لنوو Legion Phone 3 Elite و Legion Phone 3 Pro در سه ماهه اول 2022 رونمایی شوند. ایوان بلاس هیچ جزییاتی از قیمت این گوشی‌ها را فاش نکرده و هنوز مشخص نیست که این گوشی‌ها در کدام‌ بازارها عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی‌های گیمینگ لنوو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر