;
coinex

POCO M4 Pro 4G احتمالا همان ردمی Note 11S است

گفته می‌شود گوشی POCO M4 Pro 4G درواقع نسخه ریبرند شده از گوشی ردمی نوت 11 اس است. شیائومی روز گذشته از سری ردمی نوت 11 و ردمی نوت 11 پرو رونمایی کرد.

آبان ماه گذشته بود که پوکو، گوشی هوشمند POCO M4 Pro 5G را عرضه کرد. این گوشی درواقع نسخه‌ای ریبرند شده از نسخه چینی Redmi Note 11 5G است که در هند با اسم ردمی نوت 11 تی 5 جی هم شناخته می‌شود.

چند روز قبل، نسخه 4G از گوشی POCO M4 Pro در وب‌سایت یک پلتفرم تاییدیه دیده شد و حالا می‌دانیم که این گوشی، بر مبنای کدام مدل گوشی دیگر ساخته و ریبرند شده است.

جزییات بیشتر از POCO M4 Pro 4G

به گزارش Xiaomiui، گوشی پوکو ام 4 پرو 4 جی با اسم کد Fleur و شماره مدل 2201117PG مشخص شده است. این دستگاه با همین جزییات در کدهای MIUI نیز دیده شده است.

POCO M4 Pro 4G احتمالا همان ردمی Note 11S است

و حالا با رونمایی رسمی Redmi Note 11S در شب گذشته، مشخص شد که این گوشی نیز دقیقا از همین اسم کد و شماره مدلی تقریبا یکسان برخوردار است.

این خبر نشان می‌‌دهد که POCO M4 Pro 4G نسخه ریبرند شده ردمی نوت 11 اس است. البته این خبر چندان تعجب‌برانگیز نیست؛ چراکه بسیاری از گوشی‌های برند پوکو، درواقع نسخه‌های ریبرند شده با تغییرات جزیی از گوشی‌های ردمی هستند.

گوشی‌های برند پوگو معمولا ارزان‌تر از برند ردمی هستند و بنابراین، می‌توان پیش‌بینی کرد پوکو ام 5 پرو 4 جی نیز ارزان‌تر از ردمی نوت 11 اس باشد.

بر اساس شماره مدل گوشی پوکو می‌توان گفت که این گوشی تنها در یک نسخه تولید می‌شود که آن هم در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانی

نظر شما در خصوص نسخه ریبرند شده ردمی نوت 11 اس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر