;
coinex

بهترین فست فود و پیتزافروشی در استانبول کجاست؟

یکی از تفریحات سرگرم‌کننده در هر سفر، امتحان کردن غذاهای آن شهر است. اگر قصد دارید به ترکیه سفر کنید و می‌خواهید بدانید بهترین فست فودهای استانبول کجاست ، ما به شما بهترین فست فود و پیتزافروشی در استانبول را معرفی می‌کنیم تا تجربه بهتری از غذا خوردن در رستوران‌های این شهر داشته باشید.

استانبول یکی از زیباترین و جذاب‌ترین شهرهای کشور ترکیه است که جاذبه‌های تفریحی و تاریخی بسیار زیادی را در دل خود جای داده است و از این‌ رو هرساله گردشگران زیادی از سراسر دنیا به آن‌ جا سفر می‌کنند. البته علاوه‌بر مکان‌های گردشگری و تفریحی، در این شهر رویایی رستوران‌، فست‌ فود و پیتزافروشی‌های زیادی نیز وجود دارد که با مراجعه به بهترین فست فود و پیتزافروشی در استانبول می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای را نوش جان کنید و لذت ببرید. برای خرید آنلاین پرواز تبریز استانبول کلیک کنید.

بهترین فست فود و پیتزافروشی در استانبول

بیشتر رستوران‌هایی که در شهر استانبول وجود دارند، انواع غذاهای ترکی، بین‌المللی، محلی و غذاهای ایرانی را سرو می‌کنند و شما می‌توانید به‌ راحتی در آن جا غذای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید. اما به طور معمول اکثر افرادی که به این شهر دیدنی سفر می‌کنند، به جای غذاهای سنتی ترجیح می‌دهند پیتزاهای لذیذ و خوشمزه‌ای که در فست فودهای مشهور شهر تهیه می‌شوند را امتحان کنند.

از این رو اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به پیتزا و فست‌ فود علاقه دارید، بهتر است در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین فست فود و پیتزافروشی در استانبول آشنا شوید.

پیتزا پرا استانبول - بهترین فست و پیتزافروشی در استانبول

  • پیتزا پرا استانبول

اگر می‌خواهید بدانید بهترین فست فود های استانبول کجاست ، بهتر است به پیتزا پرا استانبول سر بزنید. این رستوران بهترین فست فود و پیتزافروشی در استانبول شناخته می‌شود. در منوی این رستوران حدود 23 نوع پیتزا، 6 نوع سالاد و پاستا، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم وجود دارد و شما می‌توانید به راحتی غذای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید.

پرسنل این پیتزافروشی بسیار خونسرد و خوش برخورد هستند و به بهترین شکل ممکن نیز از مشتریان پذیرایی می‌کنند. در واقع کیفیت بالای غذاهای این رستوران و فضای شیک و مدرن، موجب شده است روزانه افراد زیادی به آن جا مراجعه کنند و لحظاتی به‌ یادماندنی را تجربه نمایند.

  • رستوران 49 چوکورجوما استانبول

این رستوران با دکوراسیون جذاب و غذاهای لذیذی که دارد، به عنوان بهترین فست فود و پیتزافروشی در استانبول شناخته شده است و روزانه افراد زیادی به آن جا می‌روند و غذاهای مختلفی را سفارش می‌دهند. در رستوران 49 چوکورجوما علاوه‌بر پیتزا، غذاهای ایتالیایی خوشمزه دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را نیز امتحان کنید.

جلب رضایت مشتریان برای کارکنان و پرسنل این رستوران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همین امر نیز موجب شده است در خدمات رسانی آن‌ها نقصی وجود نداشته باشد. سرآشپزها در این رستوران برای تهیه کردن پیتزاها، از مواد غذایی ارگانیک و سالم بهره می‌گیرند و سعی می‌کنند کیفیت کارشان بسیار بالا باشد. در منوی رستوران، پیتزاهایی مخصوص برای افراد گیاه‌خوار نیز در نظر گرفته شده است که طعم فوق العاده عالی دارند.

در هر صورت اگر به استانبول سفر کردید، بهتر است برای یک بار هم که شده، غذاهای رستوران 49 چوکورجوما که در نزدیکی میدان تقسیم جای گرفته است را امتحان کنید.

رستوران فلافل هاوس استانبول - بهترین پیتزای استانبول
بهترین فست فود و پیتزافروشی در استانبول
  • رستوران فلافل هاوس استانبول

یکی دیگر از بهترین رستوران‌هایی که در میدان تقسیم استانبول وجود دارد، رستوران فلافل هاوس است. در منوی این رستوران انواع فست‌ فود، پیتزا، غذاهای آسیایی، غذاهای مدیترانه‌ای و سبزیجات برای افراد گیاه‌خوار موجود است. سرآشپزهای این رستوران بهترین پیتزای استانبول را به مشتریان خود ارائه می‌کنند.

  • پیتزا هات استانبول

اگر به دنبال بهترین پیتزافروشی در استانبول هستید، بهتر است سری به پیتزا هات در میدان تقسیم یا همان تکسیم بزنید و پیتزاهای آن را امتحان کنید. تنوع و کیفیت غذا در این پیتزافروشی بسیار بالا است و شما می‌توانید پیتزاهای بسیار لذیذ و خوشمزه‌ای سفارش دهید و نوش جان کنید.

  • رستوران ایکس استانبول

رستوران ایکس یکی از باسابقه‌‌ترین و بهترین رستوران‌های استانبول است که می‌توانید در آن جا طعم فست‌ فودهای بسیار لذیذ و خوشمزه‌ای را امتحان کنید. پیتزاهای رستوران ایکس درون کوره‌های آجری پخته می‌شوند و جزو بهترین پیتزای استانبول به شمار می‌روند. این رستوران در بالای ساختمان دنیز پالاس واقع‌ شده است و می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز که خواستید، به آن جا بروید.

  • برگر کینگ استانبول

فست فود برگر کینگ شعبه‌های بسیار زیادی در استانبول دارد؛ اما یکی از پرطرف‌دارترین این شعبه‌ها در نبش خیابان استقلال استانبول واقع شده‌ است. این فست‌ فود مجهز در 1 بالکن و 2 طبقه احداث شده است و فضایی بسیار دل‌نشین دارد.

در فست فود برگر کینگ می‌توانید انواع مرغ سوخاری، سیب ‌زمینی‌های سرخ‌ شده، برگرهای لذیذ، پیتزاهای مختلف، ساندویچ‌های ترکی و… را سفارش دهید و طعم‌های فوق العاده عالی را بچشید.

رستوران KFC استانبول - بهترین فست فودهای استانبول کجاست

  • رستوران KFC استانبول

رستوران کی‌اف‌سی دارای شعبه‌های بسیار مختلفی در استانبول است و شما می‌توانید در داخل خیابان استقلال به راحتی یکی از خاص ترین شعبه‌های آن را پیدا کنید. این رستوران بی‌نظیر، محبوبیت خاصی در بین مردم دارد و در طول شبانه‌ روز افراد زیادی به آنجا مراجعه می‌کنند.

در واقع KFC جزو معتبرترین و سرشناس‌ترین برندهای فست ‌فود در دنیا است که تمام معیارهای بین‌ المللی سلامت غذا را در نظر می‌گیرد و از محصولات بی‌کیفیت برای آماده کردن غذا استفاده نمی‌کند. در منوی این رستوران انواع مرغ سوخاری، پیتزاهای متنوع، سیب‌ زمینی مخصوص، هات‌‌داگ‌های بی‌نظیر، قارچ و سیب‌ زمینی پنیری، ساندویچ‌های مختلف، کباب ترکی و… وجود دارد و مشتریان با سلیقه‌های مختلف می‌توانند هر آن چه که میل دارند را برای خود سفارش دهند. رستوران KFC بدون شک بهترین فست فود و پیتزافروشی در استانبول محسوب می‌شود.

  • مک دونالد استانبول

شاید این سوال برای شما هم به وجود آمده باشد که بهترین فست فودهای استانبول کجاست و یا این که از کجا باید پیتزاهایی لذیذ را خریداری کرد. از این‌ رو بهتر است بدانید مک‌ دونالد یکی از فوق‌ العاده‌ترین فست فودهای استانبول است که در اکثر نقاط شهر شعبه‌ دارد.

روزانه بیش‌ از صدها هزار مشتری به شعبه‌های این رستوران یا فست فود مراجعه می‌کنند و غذاهای متنوع زیادی همچون سیب‌ زمینی سرخ‌ کرده، پیتزا با طعم‌های مختلف، چیزبرگر، مرغ سوخاری، ساندویچ‌های لقمه‌ای، سالادهای متنوع، ماهی سوخاری و… را برای خود سفارش می‌دهند‌.

فضای رستوران‌های مک دونالد بسیار دلنشین است و همچنین در اکثر آن‌ها مکان‌هایی مناسب برای بازی در نظر گرفته شده است که می‌توانید با خیال راحت کودکان‌تان را به آن‌جا ببرید و در کنار خانواده لحظاتی هیجان ‌انگیز و به‌ یادماندنی را تجربه کنید.

 

خوشمزه‌ترین غذاها و فست فودهای مشهور در استانبول

لهمجون - بهترین پیتزافروشی در استانبول کجاست
لهمجون – بهترین فست فود و پیتزافروشی در استانبول
  • لهمجون

اگر به‌ دنبال بهترین پیتزای استانبول هستید و دوس دارید یک پیتزای متفاوت را امتحان کنید، بهتر است سراغ پیتزای لهمجون استانبول بروید. این پیتزا جزو محبوب‌ترین غذاهای ترکیه است و طرفداران زیادی دارد.

برای تهیه کردن این غذای خوشمزه، گوشت چرخ‌ کرده را با فلفل قرمز و پیاز ترکیب می‌کنند و سپس بر روی خمیری نازک قرار می‌دهند‌‌. بعد از انجام این کار، مواد آماده‌ شده را داخل فر یا تنور قرار می‌دهند تا آماده شود. پس از آماده شدن نیز معمولا آن را با جعفری و یا لیموترش تازه تزیین می‌کنند و می‌توانید با سس گوجه فرنگی آن را نوش جان کنید.

  • ایسلاک برگر

یکی دیگر از بهترین غذاهای فست فودی که در استانبول وجود دارد، ایسلاک برگر است. ایسلاک برگر در واقع نوعی همبرگر است که نان آن در سس گوجه فرنگی و پیاز خوابانده شده و خیس است. این غذای خوشمزه را می‌توانید در اکثر رستوران‌ها و فست فودهای استانبول سفارش دهید.

  • گزلمه

گزلمه در واقع نوعی نان‌ سنتی و بسیار لذیذ است که داخل آن را با استفاده از سبزیجات و گوشت پر می‌کنند و در فر می‌گذارند. این غذای لذیذ دارای طعم‌های مختلفی است و می‌توانید آن را به صورت پنیری، پیاز و جعفری، سیب زمینی یا گوشت برای خود سفارش دهید.

کوکورچ - بهترین پیتزافروشی در استانبول
کوکورچ – بهترین فست فود و پیتزافروشی در استانبول
  • کوکورچ

کوکورچ یکی دیگر از غذاهای خوشمزه در استانبول است که تقریبا شبیه به کباب ترکی‌های موجود در ایران است. این غذای لذیذ را از اعضای داخلی بدن گوسفند به صورت گریل شده درست می‌کنند.

بعد از گریل شدن اعضای داخلی بدن گوسفند، آن‌ها را خرد کرده و سپس با استفاده از ادویه‌های مختلف آن‌ها را طعم دار می‌کنند. بعد از سرخ شدن نیز آن را به صورت ساندویچ با پیاز خرد شده و جعفری آماده می‌کنند. این غذا طعم بسیار عالی دارد و باب میل اکثر ذائقه‌ها است.

  • دوروم

معمولا افرادی که به بهترین فست‌ فود و پیتزافروشی در استانبول مراجعه می‌کنند، می‌توانند این غذای خوشمزه را برای خود تهیه کنند و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرند. دوروم در واقع مرغ کبابی و گوشت تیکه شده است که به همراه سبزیجات معطر و سس آماده می‌شود. این غذای محبوب طعم فوق‌العاده عالی دارد و اگر آن را امتحان کنید، مطمئنا در لیست غذاهای مورد علاقه‌تان جای می‌گیرد.

  • بالیک

با توجه به این که در نزدیکی استانبول دریاها و شهرهای ساحلی زیادی وجود دارد، اغلب فست فودها و رستوران‌ها غذاهای دریایی را نیز طبخ می‌کنند. از این رو اگر به غذاهای دریایی علاقه‌مند هستید بهتر است برای یک‌ بار هم که شده، ساندویچ بالیک را امتحان کنید.

این ساندویچ از فیله‌ ماهی سرخ‌ شده و سبزیجات تهیه می‌شود و طعم بی‌نظیری دارد. در اکثر مواقع به همراه این ساندویچ یک سس مخصوص سبزیجات نیز وجود دارد که طعم فوق‌ العاده ساندویچ را چندین برابر خوش مزه‌تر می‌کند.

معروف ترین رستوران های ایرانی در استانبول

بهترین فست و پیتزافروشی در استانبول کجاست

  • رستوران مژگان

رستوران مژگان یکی از بی‌نظیرترین رستوران‌های ایرانی در استانبول است که فضایی بسیار جذاب و مدرن دارد. در این سالن غذاخوری انواع غذاهای ایرانی مانند چلو خورشت سبزی، چلو کباب، قورمه سبزی، خورشت قیمه، باقالی پلو با ماهیچه و… طبخ می‌شود و شما می‌توانید به راحتی هر نوع غذایی که مد نظرتان است را برای خود سفارش دهید.

  • رستوران نایب

رستوران نایب جزو با سابقه‌ترین رستوران‌های ایرانی در شهر استانبول است که ظرفیتی حدود 120 نفر دارد. در این رستوران می‌توانید از انواع غذا، نوشیدنی‌ و دسرهای ایرانی لذت ببرید.

این رستوران بی‌نظیر برای مشتریان خود وعده‌های صبحانه، نهار و شام متنوعی در نظر گرفته‌ است و سعی می‌کند بهترین خدمات را به مراجعه‌ کنندگان ارائه دهد. همچنین قابل ذکر است در رستوران نایب موسیقی به صورت زنده پخش می‌شود و مهمانان می‌توانند در فضایی آرامش‌بخش غذای خود را میل نمایند.

  • رستوران شیراز

اگر می‌خواهید علاوه‌بر بهترین فست ‌فود و پیتزافروشی در استانبول به بهترین رستوران ایرانی در این شهر بروید، بهتر است رستوران شیراز اولین انتخاب‌تان باشد. این رستوران فوق العاده دارای پرسنلی بسیار مجرب و حرفه‌ای است که با صمیمیت و روی خوش از مهمانان استقبال می‌کنند.

در منوی رستوران شیراز انواع غذاهای اصیل ایرانی وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به ذائقه و میل‌تان هر کدام از آن‌ها را که خواستید برای خود سفارش دهید. ناگفته نماند در منوی رستوران شیراز چند نمونه غذای ترکی نیز وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را هم امتحان کنید.

بهترین فست و پیتزافروشی در استانبول

  • رستوران شهرزاد

رستوران شهرزاد با بیش‌ از 10 سابقه کار، در نزدیکی میدان تقسیم جای گرفته‌ است و آماده پذیرایی از مشتریان ایرانی و خارجی است. این رستوران فضای نسبتا کوچکی دارد اما مشتریان آن روز به‌ روز بیشتر می‌شوند.

از جمله محبوب‌ترین غذاهای این رستوران می‌توان چلو کباب کوبیده، کشک بادمجان، چلو کباب نگینی، جوجه‌ کباب، خورشت قیمه، زرشک پلو، کتلت، قرمه سبزی و شیشلیک را نام برد.

مسلماً غذاهای ایرانی در هر جایی حرف اول را می‌زنند اما برخی افراد ممکن است فست فود را ترجیح دهند، از این رو اگر شما هم جزو این افراد هستید و غذاهای ایرانی مورد پسندتان نیست، می‌توانید به بهترین پیتزافروشی در استانبول که نزدیک همین رستوران است مراجعه کنید و در آن جا برای خودتان هر نوع فست فودی که خواستید را سفارش دهید.

  • رستوران آسمان

از جمله دیگر رستوران‌های محبوب در استانبول که روزانه افراد زیادی به آن‌ جا مراجعه می‌کنند، می‌توان رستوران آسمان را نام برد. این رستوران غذاهای ایرانی خوش عطر و بویی را طبخ می‌کند و فضای بسیار دلنشینی دارد.

پرسنل و کارکنان رستوران آسمان، تمام سعی خود را می‌کنند تا رضایت مشتریان را جلب کنند و غذاهایی با کیفیت بالا به آن‌ها ارائه دهند. بنابراین اگر به‌ دنبال یک رستوران دنج با غذاهای باکیفیت و سالم هستید، بهتر است حتما سری به رستوران آسمان بزنید و غذاهای آن را امتحان کنید.

پایانه ها ؛ ارائه‌دهنده بهترین خدمات و مطمئن‌ترین روش برای خرید آنلاین بلیط

پایانه‌ها معتبرترین سامانه تهیه و خرید بلیط اینترنتی اتوبوس، کرایه تاکسی و یا ارسال بار به سراسر کشور با بهترین شرایط است. فرایند خرید بلیط  از پایانه ها بسیار ساده است و همین مهم سبب شده تا پایانه‌ها یکی از پراستفاده‌ترین سامانه‌های بلیط‌ فروشی آنلاین باشد.

تیم بازارگاه به عنوان زیر مجموعه پایانه‌ها یکی از هاب‌های اصلی خرید و فروش بلیط در ایران است. از جذابیت‌های مهمی که بازارگاه و پایانه‌ها اینکه برای مسافرت‌های خانوادگی و دسته جمعی نیز به سادگی می‌توانید از گزینه کرایه اتوبوس استفاده کنید و تجربه‌ای راحت،‌ اقتصادی و البته اختصاصی داشته باشید.

سخن پایانی

همان‌ طور که گفته شد در استانبول رستوران‌ها و فست فودهای بسیار زیادی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها غذاهای بسیار خوشمزه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. اما ما در این مقاله سعی کردیم به سوال بهترین فست فودهای استانبول کجاست به طور کامل پاسخ دهیم تا بتوانید راحت‌تر رستوران مد نظرتان را انتخاب کنید و بتوانید در کنار تفریح، غذاهای خوشمزه‌ای را نیز نوش جان کنید.

نظر شما درباره بهترین فست فود و پیتزافروشی در استانبول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر