;
coinex

حضور قدرتمند «هومسا» در نمایشگاه گردشگری 1400

پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در حالی کار خود را با شعار «گردشگری برای رشد فراگیر» در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز کرد که «هومسا» نماینده هلدینگ ارنیکا در این رویداد حضور پررنگ و فعالی از خود نشان داده است.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ ارنیکا، نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته به عنوان یکی از پرطرفدارترین نمایشگاه‌های عمومی در کشور به حساب می‌آید و هر ساله شرکت‌ها و علاقه‌مندان بسیاری را از سرتاسر کشور راهی نمایشگاه بین‌المللی تهران می‌‌کند.

«هومسا» که هم‌اکنون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فعالان رزرو اقامتگاه سفر، بوم‌گردی و خدمات گردشگری شناخته می‌شود، موفق شده با طراحی حرفه‌ای و جذاب غرفه و به‌کارگیری المان‌های سرگرم‌کننده، توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.

در جریان برگزاری نمایشگاه گردشگری 1400، غرفه «هومسا» مورد توجه شماری از مسئولان قرار گرفت که از برجسته‌ترین آن‌ها می‌توان به عزت‌الله ضرغامی مقام عالی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، محسن منصوری استاندار تهران به همراه هیات همراه، پرهام جانفشان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران، علی رفیعی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران و همچنین، سید امین جوادی مدیر عامل موسسه ملل، اشاره کرد.

ایشان ضمن تقدیر از حضور پررنگ و چشمگیر «هومسا» در این نمایشگاه، حضور قدرتمند و مخاطب‌پسند هومسا را به عنوان یکی از قابل‌توجه‌ترین دستاوردهای این رویداد بزرگ برشمردند.

گفتنی‌است پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از 9 بهمن 1400 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران کار خود را آغاز کرده و تا ساعت 17 سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه ادامه دارد.

گالری تصاویر هومسا در نمایشگاه گردشگری 1400

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر