;
coinex

بازیگران سریال گل برفی (Snowdrop) ؛ بیوگرافی و تصاویر

یکی از پرطرفدارترین کیدراماهای این روزها، سریال اسنو دراپ است. از این رو ما در این گفتار بازیگران سریال گل برفی (Snowdrop) را به شما معرفی می‌کنیم. همراه ما باشید.

سریال گل برفی یکی از سریال‌های جذاب کره‌ای بوده که توانسته است نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. این سریال 16 قسمتی از 18 دسامبر 2021 از شبکه jTBC پخش شد و با وجود داستان هیجان انگیز و بازیگران مطرح، توانست بسیار محبوب شود. از این رو، ما در این مقاله به بیوگرافی بازیگران سریال Snowdrop می‌پردازیم.

بازیگران سریال گل برفی (Snowdrop)

سریال کره ای گل برفی به کارگردانی Jo Hyun Taek و نویسندگی Yoo Hyun Mi یکی از بهترین سریال های کره ای 2021 به شمار می‌رود که در ژانر عاشقانه، درام و سیاسی قرار می‌گیرد.

این کیدراما بر اساس داستان واقعی و برگفته شده از دست نوشته‌های مردی بوده که از کمپ زندان‌های سیاسی در کره شمالی فرار کرده است. داستان سریال گل برفی در سال 1987، زمانی که کره جنوبی توسط حکومت دیکتاتور اداره می‌شد، در جریان است. «ایم سو هو» و «اون یونگ رو» هر دو دانشجو هستند. روزی سو هو، غرق در خون، به ناچار به خوابگاه دخترانه‌ای پناه می‌برد که یونگ رو در آن ساکن است. وی علیرغم خطر زیاد تصمیم می‌گیرد به این پسر جوان کمک کند.

این خلاصه‌ای از داستان سریال گل برفی است. فضای عاشقانه سریال و داستان قوی به همراه بازیگران عالی موجب شده این سریال به یکی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه نیز تبدیل شود. حال در ادامه به سراغ بیوگرافی بازیگران سریال اسنو دراپ می‌رویم. شما در ادامه می‌توانید عکس های بازیگران سریال Snowdrop را نیز مشاهده کنید.

جانگ هه این (Jung Hae In)

بازیگران سریال گل برفی (Snowdrop)
بیوگرافی بازیگران سریال اسنو دراپ

جونگ هه این بازیگر نقش ایم سو هو متولد 1 آوریل 1988 است. وی اولین بار در سال ۲۰۱۳ در موزیک ویدئوی گروه AOA Black’s ظاهر شد. اگر بخواهیم به کارنامه بازیگری او اشاره کنیم، ابتدا نقش‌های فرعی در سریال‌هایی چون عروس قرن، سه تفنگدار، خون، بازگشت به ۱۹۹۸ و چراغ شب بازی کرد و از سال ۲۰۱۷ در سریال وقتی تو خواب بودی و دفترچه زندان حضور داشت. حال نیز یکی از بازیگران سریال گل برفی (Snowdrop) است.

از جمله فیلم‌های این بازیگر که در آن نقش اصلی داشته می‌توان به استارتاپ (Start-Up 2019) و جوانی (The Youth 2014) اشاره کرد. به علاوه، وی در سریال‌های محبوب تیم دی پی (D.P.) یک تکه از ذهن تو (A Piece of Your Mind)، یک شب بهاری ( One Spring Night)، ماجرایی زیر باران (Something in the Rain)، وقتی تو خواب بودی (While You Were Sleeping)، سه تفنگدار (The Three Musketeers) و عروس قرن (Bride of the Century) نیز نقش آفرینی کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های لی جونگ سوک

بهترین سریال های جی سانگ

کیم جیسو (Kim Ji Soo)

بازیگران سریال گل برفی (Snowdrop)
بیوگرافی بازیگران سریال اسنو دراپ

جیسو از دیگر بازیگران سریال گل برفی (Snowdrop) است که نقش Eun YoungRo را در این سریال بازی می‌کند. او متولد 3 ژانویه 1995 بوده و خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی است. در سال ۲۰۱۶، وی به عنوان عضوی از گروه بلک پینک و تحت لیبل وای‌جی اینترتینمنت وارد دنیای موسیقی شد.

علاوه بر سریال اسنودراپ، او در سریال تاریخ آرتدال که یکی از بهترین سریال های کره ای نیز بازی کرده است. جیسو در سال 2018 به عنوان دهمین و در سال 2019 به عنوان هفدهمین آیدل کیپاپ معروف انتخاب شد و در اینستاگرام نیز چهره محبوبی است چرا که بین سلبریتی‌های کره‌ای، بیشترین فالوور اینستاگرام را دارد.

یو این نا (Yoo In Na)

بازیگران سریال گل برفی (Snowdrop)
بیوگرافی بازیگران سریال Snowdrop

یو این نا یکی دیگر از بازیگران Snowdrop است که نقش Kang ChungYa را بازی می‌کند. وی متولد 5 ژوئن 1982 بوده و از سال ۲۰۰۹ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

در ابتدا او قصد داشته که خواننده شود اما در این کار موفق نشده و سپس به بازیگری روی آورده است. این نا در فیلم و سریال‌های زیادی بازی کرده است که از معروف‌ترین آنها می‌توان به باغ مخفی، تو از ستاره‌ها اومدی، نوازش قلبت و گابلین اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال کیمرا (Chimera)

بازیگران سریال مالیخولیا (Melancholia)

جانگ سونگ جو (Jang Seung Jo)

بازیگران سریال گل برفی (Snowdrop)
عکس های بازیگران سریال Snowdrop

سونگ جو متولد 13 دسامبر 1981 بوده و در سریال اسنودراپ نقش Lee Kang Moo را بازی می‌کند. این بازیگر در سال 2014 با لینا، خواننده کره‌ای، ازدواج کرده و صاحب دو فرزند هستند. از جمله سریال‌های معروف او می‌توان به همسر آشنا، کارآگاه خوب، گل پول و شکلات اشاره کرد.

یون سه آ (Yoon Se-ah)

بازیگران سریال گل برفی (Snowdrop)
عکس های بازیگران سریال Snowdrop

سه آ، متولد ۲ ژانویهٔ ۱۹۷۸ از دیگر بازیگران سریال گل برفی (Snowdrop) است. وی یکی از بازیگران پرسابقه کره‌ای محسوب می‌شود و از جمله فیلم‌ و سریال‌هایی که در آن حضور داشته می‌توان به قلعه آسمان، به آرامی ذوبم کن، غریبه، باران خون، ریش آبی و کتاب خانواده گو اشاره کرد.

کیم هه یون (Kim Hye Yoon)

بازیگران سریال گل برفی (Snowdrop)
عکس های بازیگران سریال اسنو دراپ

هه یو در سریال اسنودراپ نقش Kye Boon Ok را بازی می‌کند. وی متولد 10 نوامبر 1996 است و به عنوان بازیگر و مدل در کره جنوبی فعالیت می‌کند. بازی در سریال قلعه آسمان موجب شهرت او شد و پس از آن توانست نقش اول بازیگر زن در سریال تو فوق العاده‌ای شود.

با این حال او در سریال‌های معروفی در نقش‌های فرعی حضور داشته است. از جمله فیلم و سریال‌های پرطرفداری که کیم هه یون در آنها بازی کرده می‌توان به تو فوق العاده‌ای، بازرس مخفی سلطنتی و جوی، قلعه آسمان، پسران بد هرج و مرج حکمرانی و نیمه شب اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای 

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

جونگ یو جین (Jeong Yoo-jin)

بازیگران سریال گل برفی (Snowdrop)
عکس های بازیگران سریال اسنو دراپ

جونگ یو جین از دیگر بازیگران سریال گل برفی (Snowdrop) بوده که نقش Jang HanNa را بازی می‌کند. وی متولد 19 فوریه 1989 بوده و به عنوان مدل و بازیگر در کره جنوبی فعالیت می‌کند. از جمله کیدراماهای معروفی که وی در آنها نقش آفرینی کرده می‌توان به عشق یک کتابچه راهنما است، دبلیو دو جهان و روح را بگیر اشاره کرد.

کیم می سو (Kim Mi Soo)

بازیگران سریال گل برفی (Snowdrop)
عکس های بازیگران سریال اسنو دراپ

در نهایت، به سراغ کیم می سو یکی دیگر از بازیگران سریال گل برفی (Snowdrop) می‌رویم. این بازیگر متولد ۱۶ مارس ۱۹۹۲ بوده و در زمان پخش سریال اسنودراپ به دلایل نامعلوم در سن 29 سالگی از دنیا رفت. هرچند شایعات زیادی در خصوص مرگ وی شنیده می‌شود اما به طور رسمی علت مرگ وی اعلام نشده است. از جمله سریال‌هایی که این بازیگر در آن بازی کرده می‌توان به سلول‌های یومی، سلام خدافظ مامان و عازم جهنم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره بیوگرافی بازیگران سریال Snowdrop چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر