;
coinex

عزم جدی بازیگران صنعت پوشاک ایران برای ورود به دنیا متاورس

جمعه حوالی بعد از ظهر دومین رویداد مدوسامیت امسال در هتل اوین تهران میزبان جمعی از کارآفرینان و تولید کنندگان و هنر مندان و طراحان صنعت پوشاک ایران از جمله برندهای دیجی استایل، برنس مد، مدیسه… بود.

در این رویداد به بررسی آخرین تکنولوژی های روز دنیا از جمله کاربرد رمز ارزها در صنعت پوشاک و دنیای متاورس بود. مخاطب اصلی مشتریانی هستند که امروز یا کودک هستند یا خردسال ولی دیر یا زود مسیر تکنولوژی و اخرین دستاورد های حوزه رمز ارز و بلاکچین خرید را  برای مخاطبین صنعت پوشاک با فرصت های جدید رو به رو میکند. اکوسیستم مد و فشن مشتاق شنیدن آخرین اخبار و اتفاقات پیرامون دنیای متاورس بود.

برنس پیشگام در حوزه فناوری متاورس

حمید رضا شیرازیها مدیر عامل مجموعه برنس به بررسی آخرین پیشرفت های این حوزه در دنیا پرداخت. با توجه به اینکه یکی ازچالش های اصلی کسب و کار های پوشاک ایران فروش آنلاین است. ایشان با تکیه بر ارز های دیجیتال و اهمیت تراکنش های مالی در دنیای خرید و فروش آنلاین پرداختند.همچنین از ضرورت شناخت ارز های دیجیتال در حوزه پوشاک و کاربرد های اساسی آن مواردی رابیان کردند. همچنین از به رسیمت شناختن ارز های دیجیتال توسط دولت ها به اهمیت این موضوع اشاره کردند.

برنس پیشگام در حوزه فناوری متاورس
برنس پیشگام در حوزه فناوری متاورس

فرصت ها و تهدید های فناوری جدید

همانطور که مدیران اشاره کردند یکی از پارامتر های فناوری های جدید از بین رفتن کسب کار های سنتی و به وجود امدن فرصت های جدی در هر حوزه میباشد. یکی از مهمترین و مشهود ترین اتفاقات در حال حاضر فروشگاه های پوشاک هستند که توسط فروش اینترنتی پوشاک توانستند به صورت جدی در این حوزه فروش های خوبی را به ثبت برسانند.

چالش ارسال محصول به سراسر کشور

یکی دیگر از چالش های صنعت پوشاک ارسال محصول به سراسر کشور میباشد فروش پوشاک آنلاین همواره یکی از سخت ترین حوزه ها برای فروش به صورت اینترنتی بوده و چالش اصلی ارسال جنس مناسب و قابلیت مرجوع کردن ان از دغدغه های اصلی خریداران میباشد. در این خصوص هومن خطیبی مدیر مجموعه تیپاکس مواردی را اشاره کردند. جالب است بدانید همین فناوری جدید میتواند این چالش را به صورت کلی حل کند و مخاطب بدون دغدغه خرید های خود را انجام دهد.

ایران در مسیر حرکت همگام با اخرین تغییرات

جذابیت استفاده از آخرین تکنولوژی در ایران بر هیچ کس پوشیده نیست پس از ورود فناوری ایترنت های پرسرعت خرید و فروش آنلاین در ایران به شکل اساسی و جدی  شکل گرفت. همچنین دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی سهم قابل توجهی در خرید فروش آنلاین ایفا میکند که جالب است بدانید یکی از کالا های اساسی در این حوزه پوشاک میباشد.

وجود تجربه های مختلف صنعت پوشاک

در ادامه رویداد حاضران به بررسی و به اشتراک گذاری اخرین تجربیات خود در حوزه پوشاک پرداختند و در این خصوص مطالبی را عنوان کردند تا بتوانند با این انتقال دانش راه را برای صنعت پوشاک ایران هموار کنند و به رشد و توسعه جمعی کمک کرده باشند. در خصوص اطلاعات بیشتر این رویداد و دیدن عکس و فیلم های این نشست میتوانید به مجله مد و فشن برنس مراجعه کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر