;
coinex

پوستر شخصیت‌ های فیلم بتمن (The Batman) منتشر شد

پوستر شخصیت‌ های فیلم بتمن (The Batman) ، یکی از موردانتظارترین فیلم‌های 2022، منتشر شده است. برای دیدن این پوسترها در ادامه همراه با تکراتو باشید.

فیلم بتمن (The Batman ) یکی از موردانتظارترین فیلم‌های 2022 بوده که به کارگردانی مت ریوز و تهیه کنندگی دیلن کلارک و مت ریوز ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی همچون رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، پل دینو، جفری رایت، جان تورتورو، پیتر سارسگارد، اندی سرکیس و کالین فارل به ایفای نقش می‌پردازند. اخیرا پوستر کاراکترهای فیلم The Batman 2022 منتشر شده و در ادامه می‌توانید آنها را ببینید.

پوستر شخصیت‌ های فیلم بتمن (The Batman)

روز گذشته شاهد انتشار کلیپ رسمی فیلم The Batman بودیم و حال پوسترهای جدید زیر از شخصیت‌های این فیلم منتشر شده است. برای بزرگنمایی هر کدام بر روی عکس کلیک کنید.

فیلم بتمن که یکی از بهترین فیلم های اکشن 2022 است، این ابرقهرمان را در گاتهام سیتی حین مبارزه با فساد نشان می‌دهد که در همین حین، با یک قاتل سریالی به نام ریدلر مواجه می‌شود. طبق گفته‌ها، این فیلم ابرقهرمانی نسبت به فیلم‌های قبلی فضایی تیره‌تر دارد.

همینطور با توجه به پوسترهای قبلی این فیلم، احتمالا شاهد سکانس‌های بیشتری بین کت ومن و بتمن باشیم. در مجموع با توجه به تریلر و پوسترهای منتشر شده از این فیلم، به نظر می‌رسد فیلم The Batman همان چیزی است که انتظار آن را داریم و هیجان طرفداران برای ساخته مت ریوز را بیش از پیش افزایش می‌دهد. حال باید دید این فیلم به یکی از بهترین فیلم های 2022 تبدیل می‌شود یا خیر.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد پوسترهای جدید کاراکترهای فیلم The Batman 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر