;
coinex

ببینید: طراحی وان پلاس 10 اولترا از راه‌اندازی یک پرچمدار متفاوت خبر می‌دهد

اخیرا طرحی نقاشی شده از وان پلاس 10 اولترا منتشر شده که تفاوت ماژول دوربین این گوشی با وان پلاس 10 پرو را به‌خوبی نشان می‌دهد. One Plus 10 Ultra احتمالا در نیمه دوم 2022 رسما رونمایی می‌شود.

وان پلاس 10 پرو که اوایل ژانویه 2022 رونمایی شد، آنطور که باید نتوانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند. این گوشی در مقایسه با وان پلاس 9 از آپگریدها و بهینه‌سازی‌هایی برخوردار شده؛ اما نتوانست انتظارات از یک گوشی پرچمدار را برآورده کند که قصد رقابت با سری گلکسی اس 22 را داشت.

OnePlus 10 Pro از لحاظ طراحی ظاهری، تفاوت‌هایی نسبت به نسل قبلی دارد، از شارژ سریع 80 وات پشتیبانی می‌کند و از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برد. شاید این تفاوت‌های کوچک باعث شده تا هیجان برای راه‌اندازی وان پلاس 10 اولترا بیشتر شود.

طراحی وان پلاس 10 اولترا

حساب توییتری TechInsider به‌ عکس‌های پتنت وان پلاس 10 اولترا دسترسی پیدا کرده و آن را به اشتراک گذاشته است. این تصاویر نشان می‌دهد که یکی از سنسورها در پنل پشتی، از نوع لنز پریسکوپ است. علاوه‌براین، به نظر می‌رسد که یک صفحه نمایش ثانویه کوچک نیز در قسمت ماژول قرار دارد.

ببینید طراحی وان پلاس 10 اولترا از راه‌اندازی یک پرچمدار متفاوت خبر می‌دهد

این طرح‌ از وان پلاس  اولترا هنوز رسما تایید نشده و ممکن است برای همیشه در حد یک پتنت باقی بماند. گفته می‌شود که این گوشی در نیمه دوم 2022 رسما کار خود را آغاز می‌‌کند و به همان تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می‌شود. امیدواریم وان پلاس در نسخه اولترا بهینه‌سازی‌های بهتری را برای بخش تنظیمات دوربین در نظر بگیرد.

وان پلاس از آن دسته شرکت‌هایی بود که با هدف راه‌اندازی گوشی‌های پرچمدار با قیمتی مقرون‌به‌صرفه کار خود را آغاز کرد. اما متاسفانه در چند سال اخیر از این هدف فاصله گرفت. اینطور که به نظر می‌رسد، وان پلاس قصد دارد دوباره در مسیر قبلی حرکت کند.

دیجیتال چت استیشن معروف قبلا اعلام کرده بود که وان پلاس در حال طراحی و توسعه گوشی‌هایی بامشخصات رده‌بالا و گیمینگ است و قصد دارد آنها را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه راه‌اندازی کند. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این گوشی‌های وان پلاس احتمالا با قیمت‌های 315 تا 475 دلار عرضه می‌شوند. البته این قیمت‌ها در بازارهای جهانی و هند بیشتر خواهد بود و بعید است که این گوشی‌ها قدرتمند‌تر از سایر پرچمداران بازار باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طراحی وان پلاس 10 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: 91mobiles

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر