;
coinex

تیزر جدید انیمیشین Minions: The Rise of Guru را تماشا کنید

تیزر جدید انیمیشین Minions: The Rise of Guru ، یکی از موردانتظارترین انیمشین‌های 2022 منتشر شد. برای تماشای آن همراه ما باشید.

قسمت جدید مینیون‌ها قرار است در 10 تیر سال 1401 منتشر شود. این اثر به کارگردانی کایل بالدا و نویسندگی برایان لینچ ساخته شده است. اخیرا تریلر کوتاه دیگری از آن منتشر شده است. در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

تیزر جدید انیمیشین Minions: The Rise of Guru

انیمیشن مینیون‌ها یکی از جدیدترین و بهترین انیمیشن های 2022 در ژانر کمدی است. در این انیمیشن جذاب پی‌یر کافین استیو کارل، تراجی پی. هنسون، میشل یئو، رزا، ژان کلود ون دام، لوسی لاولسع دولف لاندگ به صداپیشگی پرداخته‌اند.

داستان انیمیشن مینیون ها: ظهور گرو  2022 در سال 1970 میلادی روایت شده و در مورد شخصیت گرو است که در حومه شهر در حال بزرگ شدن است. گرو که از طرفداران یک گروه بسیار شرور بوده در تلاش است که با کمک مینیون‌های دیگر به بزرگترین ابرشرور دنیا تبدیل شود. در این فیلم جذاب، مراحل تبدیل گرو به یک ابرشرور را خواهیم دید.

در ادامه می‌توانید تیزر جدید و جذاب این انیمیشن را تماشا کنید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به صفحه فیلم ها و سریال های کمدی و بهترین فیلم های کمدی 2022 و یا دسته بهترین فیلم ها و سریال های 2022 در سایت فیگار با مهم‌ترین‌ها و محبوب‌ترین های سینمای جهان و هر آنچه که در ژانر کمدی در دنیای سینما باید بدانید آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره این انیمیشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر