;
coinex

حذف انیمیشن سریالی پهلوانان از فهرست 250 عنوان برتر IMDb

حذف انیمیشن سریالی پهلوانان از فهرست 250 عنوان برتر IMDb خبر ساز شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و دلیل حذف این انیمیشن، با تکراتو همراه باشید.

پهلوانان، انیمیشن محبوب ایرانی در چند روز گذشته به عنوان یکی از بهترین سریال‌های IMDb انتخاب شده بود و حتی امتیاز آن از سریال‌های محبوبی همچون بریکینگ بد و اتک آن تایتان نیز بیشتر شده بود.

در این هفته، کاربران ایرانی زیادی در IMDb به این انیمیشن امتیاز بالا می‌دادند و از طرفی طرفداران سریال‌های محبوب دیگر نیز به این سریال انیمیشنی امتیاز پایین می‌دادند تا رتبه آن پایین بیاید. این انیمیشن در چند روز حدود 110k رای گرفت و IMDb به این قضیه مشکوک شد و در نهایت آن را از فهرست 250 عنوان برتر IMDb حذف کرد.

حذف انیمیشن سریالی پهلوانان از فهرست 250 عنوان برتر IMDb

هجوم کاربران ایرانی به IMDb و دادن امتیاز بالا به پهلوانان موجب شد این انیمیشن دقایقی به فهرست ۵۰ عنوان برتر راه پیدا کند، اما در نهایت اثری از این سریال حتی در میان ۲۵۰ عنوان برتر هم نیست. این سایت امتیاز پهلوانان را از از 10 به 9.4 تغییر داد و به نظر می‌رسد سیستم رای گیری و میانگین گیری دیگری برای این سریال در نظر گرفته است.

داستان پهلوانان در قرن هشتم هجری روی می‌دهد و محل وقوع حوادث خراسان آن روزگار است. شخصیت اول سریال پوریای ولی شاعر و ورزشکار است که در زورخانه‌اش راه رسم جوانمردی را به پیروانش می‌آموزد.

حذف انیمیشن سریالی پهلوانان از فهرست 250 عنوان برتر IMDb

سیاوش زرین‌آبادی نویسنده و کارگردان پهلوانان و علیرضا گلپایگانی تهیه‌کننده سریال است. خبر خوب این است که فصل چهارم این مجموعه نوروز ۱۴۰۱ پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره حذف انیمیشن سریالی پهلوانان از فهرست 250 عنوان برتر IMDb چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (81 نظر)

    به نظر من فقط کیفیت ساخت یک فیلم یا انیمیشن مهم نیست همونطور که کیفیت خیلی از فیلمهای ایرانی که جایزه های بین المللی رو بردند هم آنچنان بالا نبوده. یک دوستی گفتند که فیلم باید بیننده رو میخکوب کنه که به نظر میاد انیمیشن پهلوانان با وجود کیفیت پایین تونسته خیلیها رو میخکوب کنه. بازیکن فوتبال معروف نروژی به نام سُلشر همراه خونواده اش نشستند و این سریال جذاب رو دیدن و به بقیه هم پیشنهاد دادند. این یعنی اینکه محتوا گاهی مهمتر از کیفیت ساخت هست. اینکه تعداد زیادی کاربر ایرانی رای داده و امتیاز بالایی اورده هم چیز بدی نیست. بلاخره ما همگی این انیمیشن و بقیه انیمیشنها رو دیدیم و نظرمون رو گفتیم. اونها نباید این کار رو میکردند و حذف میکردند. البته که اگر این انیمیشن، واقعا محتوای جذابی برای بقیه مردم دنیا داشته باشه بلاخره با سیستم رای دهی جدید هم به جایگاه خودش خواهد رسید.

    پاسخ

    عزیزان بنده زمان و مهارت کافی در زمینه وب و… ندارم.اما اگه کسی میتونه سوالم اینه:چرا ما یه سایت برای خودمون نزنیم و کم کم ارتقاعش ندیم؟

    پاسخ

    بنظرم درسته ک سریال قشنگیه…و همه باهاش خاطره داریم
    اما احساسی نگاه نکنید واقعا بهترین نیست فقط برا بچها قشنگه

    پاسخ

    شکل گرافیک اش اره.ولی داستانشو خیلی خیلی از آدم بزرگاهم درک نمیکنن

    پاسخ

    ببین دوس عزیز هر کس می تونه نظرات شخصی خود رو داشته باشه ولی ۹۹ درصد کامنت های اینجارو شما نوشتی اصلا بگیم انمیشن پهلوانان اصلا ارزش رای دادن نداره پیش انیمه ها هیچه خب شما نظرتو بگو چه دلیلی داره هر کس هم نظر میده جوابشو میدی ، منم نمی خواستم جواب شمارو بدم داشتم کامنت هارو می خوندم دیدم کامنت شما از همه بیشتره ، می خوام خودمو مثال بزنم الان چند ساله با انیمه آشنا هستم واقعا انیمه رو دوس دارم انیمه ها نکات مثبت دارن ولی بخوایم با عدالت و بی طرف بگیم بیشتر انیمه ها نکات منفی بیشتری دارن چرا رتبه میارن بنظرت فقط بخاطره داستان و گرافیک؟ اصلا اینجوری نیست خوده ایرانی ها عاشق صحنه هایی همچون بوسه ، دوست دختر و دوست پسر ، رابطه های نامشروع ، جنگ و کشت و کشتار که اثر مخرب روی ذهن داره من خودم یه مدت انیمه نگاه کردم کلا افکارم خراب شد خیلی چیزا رو هم که نمی دونستم ازین انیمه ها دیدم ، ما ایرانی ها حتی وقتی فیلم سینمایی از تلویزیون با سانسور پخش میشه میریم از اینترنت بدون سانسور نگاه می کنیم با رای و حذف شدن پهلوانان کاری ندارم ولی اینو مطمئنم تو خوده ایران خیلی بیشتر از کاره پهلوانان به انیمه ها رای دادن شک نکن چون انیمه آدم رو معتاد خودش می کنه مثل مواد مخدر می مونه چرا شما چشم و گوش رو بستی ؟ من هنوزم انیمه نگاه می کنم بعضی هاشون کلا نکته مثبتی ندارن فقط ترویج فسادن بعضی هاشون هم زیادی خیالین و… مهم ترین نکته پهلوانان اینه خیالی نیست فرهنگ ماست تو خواب غفلت زندگی نکن دوست عزیز انیمه هایی هم که صحنه ندارن واقعی نیستن فقط ساخت ذهن بشر بوده که انیمه شده انیمه نشون دادن فرهنگ و تمدن کشور نیست بیشتر برای وقت گذرانیه ولی مطمئن باش اگه پهلوانان با همین گرافیکش و داستانش که جزو فرهنگه یه کشوره برای ژاپن بود الان امتیاز اول بود نکنه تو اصلا ایرانی نیستی نظراتت فقط تعریف انیمه هست انگار انمیشن پهلوانان ارث باباتو خورده 😂 همین انیمه های مسخره رو خانواده ها خبر ندارن بچه هاشون میبینه بعضی هاشون از بس مزخرفن ، پهلوانان رو وقتی بچه بودم دیدم ولی اون کجا انیمه کجا !!!

    پاسخ

    سلام
    مدت زیادی از این کامنت میگذره و من این رو تازه دیدم ولی سعی میکنم پاسخ بدم.
    ببینید حرف های شما اکثرا درسته ولی کمی بی احترامی تو صحبت هاتون بود که اونم بگذاریم بر جنبه ی هیجان شما هنگام ارسال این کامنت. ایرادی ندارد که اثر مورد علاقه ی من رو (مزخرف) جلوه دادید. اصلا ایراد ندارد ما اینجا هستیم که همین مشکلات را رفع کنیم.
    ببینید مقایسه ی شما دو تا ایراد دارد:
    ۱-تنها به خود فکر می کنید.
    ۲-ملاک های شما برای مقایسه مورد قبول نیستند.
    حالا برسیم به بررسی این دو ایراد:
    وقتی میخواهید اثر ایرانی فقط به خاطر اینکه فرهنگ خوب ما را نشان میدهد اول باشد، یعنی خود خواه هستید، من به عنوان یک ایرانی این را قبول نمیکنم که به سزای ناحقی، اثر کشورم فقط به خاطر پند اخلاقی ای که من گرفتم از هزاران اثار دیگه که به علاوه ی پند های بی شمار اخلاقی، کیفیت ساخت بی نهایت زیبایی هم داشتند، جلو بزند.
    خب حالا بریم سراغ بحث دوم
    ملاک شما قابل قبول نیست!
    ملاک شما فقط بر اساس پند اخلاقی ای است که از این مجموعه میگیریم، به نظر شما منطقی است که تو زمینه ی فیلم سازی که هزاران نوع اهنگساز، تهیه کننده، نویسنده، طراح گرافیک و… در حال فعالیت هستند، فقط فقط ملاک پند گرفتن رو برای مقایسه ی این اثار قرار بدهیم؟ قطعا پاسخ شما که یک فرد باهوش و منطقی هستید، (خیر) هست!
    فرض کنید هزاران ملاک برای مقایسه ی این اثار وجود دارد، یکی از این هزاران ملاک، پند اخلاقی ای است که بیننده از این مجموعه دریافت میکند
    بنا بر این که این ملاک ها از صفر تا صد طبقه بندی میشوند، حتی اگر انیمیشن پهلوان ها در ملاک پند اخلاقی که در واقع تنها ملاکی است که شما عرض کردید، صد امتیاز یا درواقع بالاترین امتیاز را بیارد، با عرض پوزش در بقیه ی ملاک ها امتیاز صفر را میارد، قطعا برای شما هم شفاف است که ایران در مقابل دیگر کشور ها، در زمینه ی موسیقی متن، طراحی گرافیک و… بسیار ضعف ها دارد.
    پس همانطور که بررسی کردیم حتی اگر میزان پند اخلاقی ای که از این انیمیشن دریافت میکنیم از تمامی مجموعه های سراسر جهان بیشتر باشد، باز هم این مجموعه سزاوار رتبه ی اول نیست، چون هزاران مورد دیگر وجود دارد که در آن هیچ حرفی برای گفتن ندارد.
    حال که ایراد شما را بیان کردیم برویم سراغ گلایه های شما از صنعت انیمه.
    اگر به قول خودتان چند سال است که انیمه میبینید ، باید بگویم که انیمه چگونه به وجود امده است:
    اول یک اثر به نام مانگا نوشته و طراحی میشود، اگر میزان رضایت مردم از ان مانگا بیش از حد ممکن باشد، آن زمان این مانگا به یک اثر انیمه تبدیل میشود و از ان انیمه میسازند.
    بنابراین یک انیمه هرگز نمی تواند مطالب فساد انگیز، اشتباه و یا پوچ و بیهوده داشته باشد، چون قبل از ورود به این مرحله، در مرحله ی ویرایش مانگا به طور کامل ارزیابی شده و مورد قبول اکثر جمعیت جهان قرار گرفته است، پس ایراد گرفتن از انیمه ها را اصلا به شما پیشنهاد نمیکنم.
    و برسیم به مطالبی که راجب ترویج فساد عرض کردید، ببینید انسانی که بخواهد وارد راه فساد شود حتی بک اثر ایرانی که در تلوزیون پخش بشود هم میتواند او را در این راه قرار بدهد بنابراین حرف شما مورد قبول نیست که این انیمه ها موارد فساد انگیز دارند، ما در جامعه ای زندگی میکنیم که این موارد حداقل در همه جای جهان به جز ایران فرهنگ سازی شده اند، اگر قرار باشد یک انیمه فقط به خاطر یک صحنه ای که برای کودکان مناسب نیست ، جایگاه اول را نداشته باشد، بنابراین این نظرسنجی فقط برای کودکان است نه بزرگسالان، و در ان صورت تمام اثار سراسر جهان که حتما تمامی انها دارای صحنه های جنسی هستند، حذف میشوند، و در نهایت این نظرسنجی بسیار ناامید کننده می شود.
    کسانی که دنبال درک اخلاقی یا همانطور که گفتید ، دنبال پند اخلاقی هستند، نباید با یک صحنه ی مجموعه ها وارد دنیای فساد بشوند، ما دنبال کسب علم و پند های گوناگون از این مجموعه ها هستیم، پس چشم یک انسان درست کار نباید فقط به این گونه ایرادات باشد، چون تمام‌مجموعه ها به جز مجموعه های ایرانی، این صحنه ها را دارند.
    من هم ایرانی هستم و دوست دارم اول باشم.
    اما واقع بین بودن رو ترجیح میدم، ایران هنوز جای رشد دارد، اگر واقعا یک اثر ایرانی لایق رتبه ی اول باشد و من باز هم از حذف شدن آن خوشحال شوم، آن وقت من یک وطن فروش هستم، بله!
    ولی در‌حال حاظر فقط یک فرد واقع بین هستم که حقیقت را بیان می کند.
    نظر شخصی شما برای من قابل احترام است، شما طرفدار انیمیشن پهلوان ها هستید، پس طبیعی است از حذف شدن انیمیشن مورد علاقه خود ناراحت باشید و گلایه کنید، ولی موضوعاتی هستند‌ که نظر شخصی ما تصمیم گیرنده ی آن نیستند، درست مثل همین نظر سنجی جهانی.
    موفق باشید.

    پاسخ

    از انجایی که در ژانر قهرمانی و وجه شاعرانه داستان های خارق العاده ای داریم و از انجایی که افراد متفکر مختلفی رو داخل فرهنگمون جادادیم مثل عمرخیام ملحد و ابن سینا شیعه انتظار داشتم که حداقل سه کار رو در مورد نمایش و تصاویرمتحرک به دنیا ارائه کنیم که لنگه نداشته باشد.

    اما باید از داخل انتقاد هم کرد. کسی مثل من انتظار داره که از همه پتانسیل ها استفاده کنه، متاسفانه(یا خوشبختانه) این نهایت زور ما، توان ما، و پتانسیل ما نیست. از تمامی پتانسیل های داستانی، فلسفی، شاعرانه و قهرمانه استفاده کنید.

    من انتقادی از IMDb نمی کنم زیرا بعد اینکه یک فردی یا گروهی شعار خود را زیر پا میگذارند به معنی آن برداشت می کنم که آنها حتی برای وقت خود ارزش قائل نیستند.

    پاسخ

    حرف شما درسته، از اول هم ذکر کردم که ایران در آثار تاریخی بسیار خوش شانس هست.
    اما لیاقت ساخت شاهکار از این ها رو داشته؟ هم من هم شما میدونیم نداشته، پس بحث برای چیه؟
    پهلوان ها لایق رتبه ی اول بود؟ اگر بود حذف نمی شد! شما هرچی می خواید بگید اما حذف این اثر از نظرسنجی جهانی این حقیقت رو ثابت کرد که لایق رتبه ای که داشت نبود! هرگز هم نخواهد بود.
    ایران از هر نظر پیشرفت داشته باشه که فکر نمیکنم زیاد هم تو موضوعی پیشرفت داشته باشه، تو انیمیشن سازی اصلا اصلا اصلا استعداد نداره!
    چرا با مقایسه ی آثار خودمون با آثار درخشان خارجی مایه تمسخر مردم بیگانه بشویم؟ چرا؟

    پاسخ

    سلام
    من همه قسمت های این انیمیشن رو دیدم و میدونم اگر کسی مثل ها و رفتار کارکتر جوان پهلوان پوریا رو در زندگیش پیاده کنه به خدا نزدیکتر و زندگیش پر برکت تر خواهد بود در ضمن بنده سال ها سریال و انیمیشن و فیلم سینمایی زیادی دیدم اما تو همه اونها با دیدن صحنه های جنسی انرژی و وقتمو هدر دادم اما با دیدن این انیمه خوب بود

    پاسخ

    با سلام
    من سریال ها و مینی سریال ها و فیلم ها و انیمیشن ها و انیمه های متنوع و زیادی دیدم. در واقع باهاشون زندگی کردم و با تجربه روزمرم تحلیلشون کردم؛ از لحاظ کیفیت صوت و تصویر، تریلر، داستان، تعداد سیزن ها، تعداد قسمت ها، نحوه فیلمبرداری با لرزش یا بدون لرزش و…
    حالا تجربه شخصیمو باهاتون به اشتراک میذارم:
    همه انیمیشن ها و انیمه ها، هم نکات مثبت و هم نکات منفی دارن. مثلا انیمه Death Note (دفترچه مرگ)، بهترین نکته مثبت: شخصی که داره این انیمه رو میبینه، میتونه تو حل مسائل روزمره مقداری پیشرفت کنه (به دلیل حل شدن معماهای پیچیده و پی در پی تو این انیمه)
    و بدترین نکته منفی: انسان های بسیار زیادی توسط شخص اول، تو این انیمه کشته میشن و قتل، به عنوان یه امر عادی به مخاطب القا میشه.
    با این دو تا نکته میشه به این نتیجه رسید که این انیمه، با توجه به اثر مخربی که داره، توصیه نمیشه.اون دسته از سریال های خارجی که پرفروش و پرطرفدارن یا جزء بهترینای IMDB هستن، غالبا با محوریت جنگ و کشتار انسان ها همراه بوده و دو هیجان ساده ترس و خشم رو تقویت میکنه و هیجانات مرکب( احساس پشیمانی، سپاسگزاری و ترحم) رو سرکوب میکنن.
    این تو زندگی شخصی شما تاثیر منفی میذاره و به خصوص نوجوونا و جوونا، اکثرا کنترل خشمشون میاد پایین، گوشه گیر میشن و اکثر مواقع مجبورن تنهایی و به دور از خانواده فیلم یا سریال مورد علاقشونو ببینن ؛ چون خیلی از فیلما و سریالای خارجی رو به دلایلی نمیشه با خونواده دید.
    و اما انیمیشن پهلوانان:
    بهترین نکته مثبت: تو تمام قسمت هایی که دیدم، نیکی، بخشش، کنترل خشم و سایر صفات انسانی رو به آدم القا میکنه.
    بدترین نکته منفی:این انیمیشن از نظر مکانی که مردم توش زندگی میکنن، محدود شده به شهر خوارزم.
    برای اینکه فضای تکراری نداشته باشه، امیدوارم تو فصل ها و قسمتای آینده پوریای ولی به شهرای دیگه هم سفر کنه و این اتفاق میتونه انیمیشنو جالب تر کنه.
    در کل میتونیم به این نتیجه برسیم که انیمیشن پهلوانان در مقایسه با سایر مجموعه های IMDB، بیشتر به انسانیتمون کمک میکنه.

    پاسخ

    سلام
    درست است که انیمیشن پهلوان ها این مضرات را ندارد و می شود به راحتی آن ها را در کنار خانواده تماشا کرد، اما اگر به خیلی از جوان های امروزی بگویید قرآن بخوان چون خیلی به تو کمک می‌کند.. میخوانند؟ خیر!
    من خودم از جمله آن ها هستم. پس تنها محتویاتی که خوب باشند و به جوانان درس زندگی بدهند برای اثر برتر IMDb کافی نیستند.
    راجب دفترچه مرگ، نکته ی مثبت بسیار درست جلوه داده شد اما نکته ی منفی.. کشت و کشتار در تمام مجموعه ها است، اما اینکه این کشت و کشتار به چه سبب صورت می گیرند.. بسیاری از انیمه ها در فصل های اول این کشت و کشتار را ادامه می‌دهند تا اینکه دلیل این کارهایشان به روشنی یافت میشود. آنگاه حق را به قاتل ها میدهیم! دنیای انیمه به شفافی نشان می دهد هیچ کس بد نیست! کافی است جای آنها باشیم تا به درک کردنشان بپردازیم.. نکته ی انسانی از این بهتر در کجا یافت می شود؟ تازه این محتوای مشترک اکثر انیمه ها است، هزاران نکته ی مثبت داخل خودشان است که به ما نشان می دهند.. اگر انیمه های زیادی دیدید قطعا این را میدانید و نیازی به تکرار من ندارید پس مثالی نمی‌زنم.
    کشت و کشتار داخل فیلم ها و سریال ها تا جایی درست نیستند که بی هدف باشند، سریال های هالیوودی.. فیلم های هالیوودی.. اکثر این مجموعه ها هزاران انسان را بی دلیل میشکند و جالب اینجاست به جذاب بودنشان افزوده می شود! البته گفتم (اکثر)، بحث دیگری بین دوست داران دنیای هالیوود و ما پیش نیاید!
    همون طور که گفتم انیمه ها برعکس اکثر آن مجموعه هایی که ذکر کردم ، دلیل و هدف روشنی برای مرگ انسان ها دارند. پس نکته ی منفیتان را با احترام رد میکنم.
    پهلوان ها هم به خوبی تحلیل شد، به عنوان طرفدار هم نکته ی مثبتش را ذکر کردید و هم نکته منفی!
    اما از نظر من مجموعه ای لایق رتبه ی اول است که در کنار آن درس زندگی هایی که ذکر کردید، تماشاگر را میخکوب کنند. تنها یک انیمه ای ویژگی را دارد؟ خیر شاید بسیاری از مجموعه های دیگر این ویژگی را دارا باشند اما هرچه باشد، این شرایط در پهلوان ها، قابل وصف نیست!

    پاسخ

    تو کامنتم چند تا اشتباه تایپی داشتم که کیبوردم باعثش بود پهلوانان رو به قهرمانان تغییر داده بود ولی کلا نظرات هر کس محترمه ولی حتی ممکنه این انمیشن ناحق حذف شده

    پاسخ

    سطح حقارت و خارو خفیفی این ملت و درک نمیکنم بمولا که!!
    این نمره ایی که شما ب این انیمیشن دادن هیچ ارزشی نداره مگر این که این نظرسنجی توی یه سایت داخلی میبود نه گلوبال
    وقتی ارزش پیدا میکرد که حداقل از 5 یا 6 کشور و مردم با ملیت های مختلف بهش این نمره رو میدادن نه این ک همه حمله کنن به سایت بیان 10 بدن بهش
    تنها چیزی که ازین حرکت ملی بدست اومد مسخرگی ایران شد

    پاسخ

    (تکراتو: محتوای این کامنت ممکن است برای برخی آزاردهنده باشد.)
    همجنسبازی کار پستی هست که حتی جانداران و گیاهان هم اون رو انجام نمی‌دهند.مگر اینکه در زندان انسان ها باشند.این کاری که داری ازش دفاع میکنی رو حتی طبیعت هم نمی‌پذیرد و انسان های نخستین هم به این درجه از پستی انسانهای به اصطلاح مدرن نبوده و نیستند. برای همین هست که تو ضرب‌المثل ها می‌گویند آدم باش.یعنی دور از هر رنگ و نژاد و دینی به فطرت و گوهر انسانی ات برگردی.
    از اول حرفات تا آخرش فقط در حال سمپاشی و لجن کردن فضا هستی.
    تو اهل فیلم هستی بهتره فیلم ایثار استاد تارکوفسکی رو ببینی اونجا که میگه انسان های نخستین از مانسان های مثلن مدرن امروزی پیشرفته تر بودند و به خدا نزدیکتر بودند.
    صدبار گفتم بازم میگم زیبایی و ماندگاری یک کارتون و فیلم به داستان و فیلمنامه اش است نه سیاه و سفید بودن یا پایین بودن یا میانه بودن گرافیک که پیش از این گفتم.
    تازه تو چرا میسوزی هرکی دلش خواسته رفته رای داده تو نده.
    در ضمن imdb هم همچین تحفه ای نیست که بزرگش کردی خود سایت بر اساس دیدگاه مردمی است پس باید به مردم و گزینش مردم ادب می‌گذاشت.
    این نشان از بچه بودن این سایت و کم جنبه بودن اربابان رسانه و صهیون داره.
    تو دیدگاه گذشته اشتباه کردم نوشتم همجنسگرا که همجنس‌باز درست تر است بنابراین پوزش میخواهم.این ها میخوان با این روش کودک آزاری و …هزارن کوفت دیگه را به نام روشنفکری به خورد مردم بدهند تو هم پیاده نظام شون شاید باشی با اینجور رفتارهای ضد طبیعت خودت.
    تو برو برای فیلم‌های دیگه که با هم مسابقه می‌گذارند تو رای گیری دروغین حرف بزن.
    آزادی بیانشون بوی گند میده.

    پاسخ

    عشق جنسیت ندارد!
    روز خوب و آینده ی خوبی داشته باشید دوستم😊

    پاسخ

    شما خیلی تندرو هستید.
    “لطفا تفکرات خود را به دیده ی انتقاد بنگرید تا اشکال کار خود را بیابید.”

    توصیه فوق مفید من به شما درباره زندگی صحیح

    پاسخ

    سلام به همگی، ببینید عزیزان چرا بیراهه میریم یکی از وادی وطن فروشی حرف میزنه یکی برعکس از عرق ملی میگه، حقیقت ماجرا اینه که ما باید این انیمه رو به چشم یک تولید محتوا ببینیم مثل سایر برنامه ها، هر چیزی سر جای خودش، یکی دوست داره امتیاز بالا میده یکی نداره می‌تونه پایین بده و این یعنی حق انتخاب و آزادی، تمام

    پاسخ

    مسئله همینه برادر، مسئله اینه که بصورت دستی تعداد رای ها رو دستکاری کردن و بعد هم به صورت دستی از لیست بهترین انیمیشن ها برداشتنش.

    این سایت سازوکارش نظر کاربره و الان نظرات رو دستکاری کرده.
    یجورایی گفته درسته که نظرات کاربران برای ما مهمه ولی درصورتی که به فیلم های مورد نظر ما رای باشن.

    پاسخ

    کره ای ها حمله میکنن طی یک سال چندین سریال و انیمیشنشون رو میارن بالا با رأی دادن اونوقت یک عده خود کم بین ناراحتن که انیمیشن ایرانی بیاد جزو بهترین ها.حالا اگه ما مثل کره ای ها گوشت سگ میخوردیم دیگه دارمون میزدن و میگفتن این ملت سگ خور چرا انیمیشنشون رو آوردن بالا

    پاسخ

    یکی از زیباترین انیمه ها ایرانی ، من با اینکه سن سالی ازم گذاشته هر وقت میبینم واقعا از دیدنش لذت میبرم. واقعا چرا حذفش کردن؟ باید توضیج بدن چرا اینکار کردن.

    پاسخ

    زیباترین {انیمه} {های} ایرانی؟

    پاسخ

    IMDB برای رای دادن بینندگان هست نه منتقدین اید آثار دیگه از لحاظ کیفیت کاراکتر و … بهتر باشه اما پهلوانان از نظر محتوایی و جذابیت داستان عالیه و از اکثر انیمه ها بهتره لذا یه نظرم نباید پاک می کردن افتخار میکنم به ایران…اگر بهتر نبودیم سعی نمی‌کردم حذفمون کنن.ما توانایی برتری در اینکه رو هم داریم .

    پاسخ

    به راستی که فقط یک ایرانی میتواند انیمیشن ایرانی را با انیمه مقایسه کند..

    پاسخ

    من خودم عمری کارتون و انیمیشن میبینم.پهلوانان جزو بهترین کارتون های ایران و جهان است. کارهای ژاپن و کره و هندوچین و آمریکا را هم میبینم.باید بگویم چون این کشورها باند بازی دارن و خودشون را قانون گذار می دانند هیچ وقت کاری نمی‌کنند که به زیان شان باشد.
    اونهایی که فاز مانگا و انیمه دارند میدونند که داستان و چهره پردازی بسیار مهم تر از جلوه های ویژه یک انیمه است.
    انیمه شاهزاده ارسلان که ژاپن ساخت یا گلدن کامویی یا کنشین شاید کیفیت ساخت شان به ویژه کنشین قدیمی است یا دورورو که قدیمی است اما چون داستان نیرومندی داشت بازسازی شد.و ۲۰۱۹ پخش شد.
    به اون دسته از خود فروخته ها هم باید بگویم که این کارتون پهلوانان پوریا هنوز در جهان پخش نشده و دوبله هم نشده اگر پخش بشود یقین بدانید اونها از شما خود فروخته ها قدرشناس تر هستند.چون تفاوت میان داستان های دروغین و راستین را می‌دانند.
    ژاپن نیمی از ما هم اسطوره ندارد آمریکا هم چون سرخپوست ها را کشته و تبعید کرده از شخصیت های دروغین بتمن و سوپرمن و واندرومن کاربری می‌کند.که البته اونها هم با این که تخیلی هستند آموزنده هستند.اما چرا ما باید داستان های خود را دست کم بگیریم.
    بیشتر این کمپانی ها زیر نفوذ صهیون و کمپانی های سرمایه داری است ازجمله همین imdb.

    پاسخ

    تندروی در نظر دادن زیاد جالب نیست.
    همه چیز رو به صهیونیست ربط ندین.

    پاسخ

    ببینید درسته آدم باید وطن پرست باشه ولی نمیشه انیمیشن خودمون رو با انیمه مقایسه کنیم ایران که این همه کار بلده خب بیاد یه انیمه راجب فیلم ها کارتون های همیشه گیشون بسازن یعنی راجب کشتی وطن پرستی جنگ های ایران

    پاسخ

    یعنی الحق که ایرانی هستیم خودمون به خودمون رای دادایم خودمون از خودمون تعریف کردیم نتیجه اش شد همچین گل به خودی بزرگی😐😏
    یاد بگیریم که دیگران باید در باره ما نظر بدن نه خودمون . وطن فروش هم نیستم واقع بینم که میگم طراحی کاراکتر ها خیلی ساده بودش و خیلی ضعف های دیگه تنها چیز مثبت در پهلوانان نتیجه های اخلاقیش بودن که این یکی از وجه های نمره دادنه وگرنه خیلی گزینه های بهتر از این برنامه بودش

    پاسخ

    خیلی تاثیر گذار بود🤣

    پاسخ

    الآن مشکل شما رای دادن ما هست؟🙃

    پاسخ

    این حجم از جهل رو درک نمیکنم .
    دیگران هم حق رای هم منفی به ما هم مثبت به خودشون داشتند و دارند و اینکه چرا نباید به خودمون رای بدیم رو‌ واقعا نمیفهمم . 🤔

    پاسخ

    تاریخی ترین جمله جهان
    دیگران باید درباره ما نظر بدن!!! 🤣🤣🤣

    پاسخ

    کارتون عالی بود همون (یا علی مدد) که می‌گفت عشق میکردم ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    ولی از نظر کیفیت تصویر از کارتون های ۸۰ سال پیش هم پایین تره اصلا شما تام و جری سال ۱۹۴۰ ببین چی ساختن

    پاسخ

    اینها همش بازی سیاسیه. خیلی خبیث و بد جنس هستند . چشم دیدن نام ایران رو ندارند . اگه واقعا محصول عربستان بود همین دلیل رو می آوردند.

    پاسخ

    اینها نمیخوان مردم جهان با مرام و رسم حضرت علی (ع) آشنا بشن.

    پاسخ

    بابا این حرکت طنز بوده چرا ربطش میدن به وطن دوستی یا وطن فروشی آخه اینکارا چیه

    پاسخ

    حماقت ایرانی هارو ببین آخه. یعنی همتون فندوم این اینمیشنین آخه؟ خخخخخخخخ
    آخه نمی فهمم چرا واقعا چرا
    این یعنی اشکالی نداشت انیمیشنش؟
    خدا به خیر کنه. فک کن هند بیاد رای بده خخخخخ

    پاسخ

    واقعا اتک آن تایتان حقش بود اول بشه ولی وقتی شکرستان اومد بالا دیگه نباید حذفش میکردن واقعا برا سایت imdb مطئستفم

    پاسخ

    خوب شد حذف شد، کسایی که دوست دارید پرچم کشورتون بیاد بالا… کیه که دوست نداشته باشه؟ اما این قضیه فرق می کنه، ایسایاما نزدیک ۳۰ سال برای نوشتن اتک زحمت کشیده، این انیمه آدم رو به یه بعد دیگه ای از دنیا میبره.. مزخرفه که همچین شاهکار جهانی ای با انیمیشن پهلوان ها مقایسه بشه… حالا نه تنها مقایسه شده، بلکه رتبه ی پهلوان ها بالاتر هم رفته!!
    اگه می خواید اثارتون بین المللی بشه پس آثاری بسازید که لیاقت بین المللی شدن رو هم داشته باشه, پهلوان ها هرچه قدر خوب باشه تنها برترین آثار ایرانی ها شناخته میشه، حق ندارید این مجموعه رو با انیمه های شاهکار ژاپنی مقایسه کنید.
    ایران هزاران تا اسطوره همانند کوروش بزرگ داریوش بزرگ، هزاران تا افسانه ی زیبا همانند رستم بزرگ… این همه آثار برای گسترش دادن داره و عرضه و لیاقت ساخت یک شاهکار از هیچ کدومشون رو نداشته… پس بهتره با همچین عنوان هایی جلوی مجموعه های بزرگ ژاپنی حرفی نزنیم و سکوت پیشه کنیم.
    ممنون!

    پاسخ

    حق مولایی نباید انیمیشن ها رو با انیمه های شاهکار مقایسه کنیم

    پاسخ

    😑این ها مهم نیست که چی ما الان باید به فکر آیندمون باشیم نه اینکه یک کسی مسخره اومده رتبه بندی کرده مهم نظر ماست نظر بقیه

    پاسخ

    من واقعا برای شما و امثالی مثل شما متاسفم
    کاری به بالا رفتن پرچم ایران نداریم این پرچم نحس همیشه باید پایین بمونه اولا که این انیمیش هست نه انیمه. بعدم این انیمه تکه ای از فرهنگ اصیل ایرانی که ورزش ملی ما هست رو به جهانیان نشون میده و خیلی خوب میشد اگر تمام دنیا با این بعد کشور ما هم به غیر از خون و خون ریزی و استعمار و تروریست اشنا میشدن و فرهنگ ما رو درک میکردن .تو برو همون اشغالای کره ای رو ببین

    پاسخ

    به نظر میرسه فرهنگ کشور انقدر بالا هست که به یه نظر محترمانه با بی احترامی و توهین پاسخ بده.
    اگه دنبال جهانی شدن کشورتون هستین شعور خودتونو بیارین بالا، راجب چیزی هم که گفتین باید بگم رتبه بندی ای که انجام میشه متعلق به کل مجموعه ها است و انیمیشن پهلوان ها با کل مجموعه ها به ویژه انیمه های شاهکار مقایسه میشه و وقتی لیاقت بالا رفتن از این مجموعه ها رو نداشته پس نباید بالا باشه.
    گفتین پهلوان ها راجب کشور ما هست و خوب بودن فرهنگ ما رو به بقیه کشور ها ثابت می‌کنه..
    چیزی که فرهنگ ما رو به بقیه ثابت می‌کنه طرز صحبت کردن و فکر کردن خودمون هست!
    و اگر هم این انیمیشن تو فرهنگ کشورمون نقش داشته باشه، قرار نیست برای این مسئله مجموعه های دیگه زیر سوال برن، اونا چه گناهی کردن که قربانیه بالا رفتن پرچم کشور ما باشن؟
    پس این نظرسنجی فقط از لحاظ کیفیت ساخت و خوب بودن هر مجموعه هست که با توجه به آثار دیگه، پهلوان ها لیاقت جایگاه اول بودن رو نداره، نمیگم چه آثاری باید اول باشه چون سلیقه متفاوته، شاید من انیمه ی مورد علاقه خودمو بگم که البته لیاقت اول بودن رو هم داره، ولی قطعا نظر بقیه فرق خواهد داشت پس اسم انیمه ی خاصی رو نمیبرم
    راجب متن اخرتون که گفتین آشغالای کره ای…
    من راجب انیمه صحبت کردم! یعنی کشور ژاپن.
    و اگه بحث آثار کره ای هم باشه فکر میکنم اثر اسکویید گیم برای پاسخ به حرفتون کافی باشه
    ممنون

    پاسخ

    اینکه کدوم انیمه یا انیمیشن لیاقت اول بودن داره بنا بر قوانین رای گیری سایت و طبق نظرات هست و اینکار یعنی حذف یک برنامه از سایت کاملا رفتار آماتوری و خارج از عرف هست ، انیمه های دیگه هم طرفداراش میتونن رای بدن به هر دلیلی پس وقتی یه انیمه اصلا بگو بی کیفیت رای میاره بی احترامی به نظرات رای دهنده ها هست که امتیازش به صورت دستی تغییر کنه و کاملا کانالیزه کردن رای مخاطب هست این کار .
    و اینکه یه کار ساده ولی با محتوای مهم و عالی در رفتار اجتماعی ولو از حیث کیفیت ضعیف چرا نباید مورد پسند مردم باشه ، به شخصه دوست دارم فرزندم از کارتون و برنامه ای که نگاه میکنه درس زندگی بگیره نه هیجانات احمقانه و یا انحرافات فکری و رفتاری و خشونت ، چه بسا خیلی از رای ها حتی خارج از ایران به دلیل برتری در موضوع و آموزش رفتار و انسانیت این کارتون بوده ، پس اینکه حقش بوده یا نه رو مخاطب تعیین میکنه نه غرب پرست و ظاهر پرستهایی که فلان انیمه بی محتوا و پوچ و خالی از هر گونه فایده و حروم شدن وقتی که براش گذاشته میشه برای تماشا که یه جورایی سرگرمی مضر هم محسوب میشه رو بهتر میدونن

    پاسخ

    سلام دوست عزیز، مخاطب صحبتم شما نبودین ولی نظر محترمانه و جالبتون تحت تاثیرم قرار داد و با اجازه می خوام واکنش هایی نسبت بهش داشته باشم، درسته مبنای این رایگئ گیری یا امتیاز بندی بر اساس نظر و رائ مردم سراسر جهان هست، تا اینجا درسته و نمیشه گفت ایرانی ها نا عادلانه رای دادن چون قطعا مردم کشور ها دیگه هم به نفع کشورشون کار می‌کنن و به اون مجموعه ها رائ میدن، اما موضوع اشتباهی که مطرح کردید این بود که من و امثال من رو ظاهر پرست جلوه دادید، وقتی من به پهلوان ها توهین خاصی نمیکنم پس شما هم حق این کار رو ندارید، اما اگر هم توهینتون رو نگاه کنیم، کاملا حرفی اشتباه و ناآگاهانه بوده، کسایی که انیمه نگاه میکنن ظاهر پرستن؟ این حرف رو تکذیب می‌کنم.
    انیمه ها محتوایی ندارند؟ و اگر هم داشته باشند پوچ و بیهوده اند؟
    این هم تکذیب می‌کنم! شما دارید در مورد اثاری که حتی پوسترشون رو هم ندیدید نظر میدید، اینه فرهنگ یک ایرانی؟
    کسایی که از فرهنگ و وطن دوستی حرف می‌زنند.. اینه وطن دوستیه شما؟ اگه این رفتارتون رو کس دیگه ببینه به نظر خودتون چه فکری در مورد ایران میکنه؟
    من پهلوان ها رو دیدم و انیمه ها هم دیدم، فیلم ها و سریال ها هم دیدم، با این حال حق ندارم بگم چه اثری باید اول باشه و به بقیه نظرات توهین نمیکنم
    اما برای کسی که یک انیمیشن و یک فیلم و یک انیمه رو دیده باشه، دروغ گفته اگر انیمیشن یا فیلم رو انتخاب کنه..
    بحث نظر شخصیه؟ نظر شخصی اینه که به آثاری که دوست داریم رای بدیم ولی رای ما نباید بر اثر عدالت باشه؟ نباید حد و حدود خودمون رو بدونیم؟ با انیمیشن پهلوان ها در برابر آثار خارجی ایستادگی می کنید؟
    انتخاب پهلوان ها فقط دو حالت داره، یک اینکه فقط فقط به خاطر کشورتون رای بدید که هیچ مشکلی وجود نداره و حق طبیعیه شما است، حالت دوم اینه که هیچ مجموعه ای به جز پهلوان ها ندیده باشین، فقط از این صورته که میتونید اون رو ترجیح بدین
    اگه برای کشورتون رای دادید پس سر جای خودتون بشینید و در برابر آثار دیگه خنثی باشید، چون خودتون هم میدونید بر اساس کیفیت ساخت و محتوا چه آثار درخشانی در صدر جدول قرار دارند.
    جدا از این موضوع، به عنوان یک توصیه برای کسی که انیمه ها رو بی محتوا و پوچ جلوه میده، پیشنهاد میکنم فقط یک انیمه نگاه کنه فقط یک انیمه، داستان این ها بیش از اندازه قشنگ و زیبا و مفهومی هستند، اگر فرزندی دارید پیشنهاد میکنم برای اونها آثاری رو به نمایش بگذارید که غرق صفحه ی تلویزیون بشند، به دنیا طور دیگری نگاه کنند، فرد مهم تری در جامعه باشند.. شاید باورتون نشه ولی تمام اینها ویژگی یک انیمه است
    امیدوارم گاردتون رو نسبت به این مسئله کنار بگذارید، قرار نیست تمام آثار ایرانی بین المللی بشند، تلاش بیهوده نکنید و یقین داشته باشید اگر این مجموعه حذف نمیشد، توسط کل منتقد های جهانی مورد تمسخر و لعنت قرار میگرفتیم، منتقد های جهانی ای که بدون در نظر گرفتن سیاست و وطن دوستی نظر خودشون رو ابراز می‌کنند….

    تو برو قسمت کهنه سوار پهلوانان پوریا را ببین.پس از اون باهات حرف میزنم.
    ادای شبه روشنفکر ها رو در نیار.
    به شعور دیگران توهین نکن.یه جور حرف میزنی انگار تنها تو انیمه دیدی خیلی از انیمه های ژاپن از جنبه تکنیکی پایین هستند اما داستان نیرومندی دارند و نمره ی بالایی دارند.
    همین سامورایی چامپلو که دو بعدی هست و یا شمشیرزن دوره گرد عشق و خیانت و یا دورورو
    یا میتی کومان یا پسر رعد آبی یا پهلوانان خودمون.
    طرز حرف زدنت اصلن جوانمردی نبود.

    پاسخ

    سلام، از آخر به اول شروع کنیم…
    نظرم جوانمردانه نبود؟ باشه!
    به شعور کسی توهین کردم؟ شما در برابر فردی که شعور نداره چطور رفتار می کنید؟
    با شعور و با فرهنگ خطابش میکنید؟
    و مورد بعدی اینکه من پهلوان ها رو دیدم، به عنوان یک اثر ایرانی چیز خوبی بود، اما فقط به عنوان یک اثر ایرانی… با توجه به مجموعه های دیگه ای که دیدم تو صدر جدول باشه؟ هرگز!
    هرگز و هرگز و هرگز!
    عقل آدمی به همچین چیزی رضایت نمیده.
    گفتید خیلی از انیمه های ژاپنی از لحاظ تکنیکی پایین هستند؟ خب باشند… مگه ما در مورد تمام اثر ها صحبت میکنیم؟ چیزی که خوب نباشه قطعا رتبه ی بالا نمیاره، پهلوان ها خوب بوده اما بیش از حد رتبه آورده.
    اول مانگا نوشته میشه و اگه استقبال شد انیمه ساخته میشه، پس یک انیمه هرگز نمیتونه ضعیف باشه، شما میگید انیمه ها از نظر تکنیکی پایین هستند اما داستان خوبی دارند؟ از نظر خودتون این دو جمله کنار هم قرار میگیرند؟
    مجموعه ای بالاترین نمره رو میاره که از تمام لحاظ از آثار پایینیش بهتر باشه
    پهلوان ها از تمام نظر ها از بقیه بالا تر بود؟
    بگذریم.. دیدگاهتون راجب انیمه ها اصلا به من ربطی نداره و هرجور دوست دارید فکر کنید.
    ادای روشن فکر ها رو در میارم؟ باشه دوست عزیز!
    طوری رفتار میکنم که انگار فقط من انیمه دیدم؟ اگه نظرتون اینه باز هم مشکلی نیست و باشه!
    مفید بوده باشه.

    خون رو با خون نمیشورند یک
    اینکه می‌گویید خرد آدمی اجازه نمیده اگر از سوی شما باشه درسته اما اجازه ندارید بگویید همون بهتر که پهلوانان پاک شد این چه معنی میتونه بده؟دو
    اینقدر درباره امتیاز کارتون ها و انیمیشن ها و انیمه ها بحث میکنید این امتیاز هارو همه مردم عادی می‌دهند نه نخبگان یا منتقدین.
    که تازه اگر هم از دید مردم یا نخبگان یا منتقدین اثری نمره ی کمی گرفت دلیل بر پایین بودن اثر نیست شاید اون اثر اونطور که باید در دوره خودش درک نشده.سه
    درباره خرد آدمی و خودشناسی هم بگم انسان خیلی کوچکتر از اون هست که بخواد با خرد خودش تو این جهان به اصطلاح پست مدرن پیش بره انسان همواره چیزی رو ازدست داده و چیزی به دست آورده و پیشرفتی تو کار نبوده.چهار
    درباره داستان و جلوه های ویژه هم باید بگویم مثلن نجات کودکان جلوه های ویژه و پردازش خوبی داره اما داستانش به دید من مثلن از دورورو که دهه شصت میلادی ساخته شده پایین تر هست.صرف گرافیک که نیست.الان بازی ۹۹ پلی استیشن ۱ خیلی باحال و داستانش خوبه اما گرافیک نداره اما مثلن مدال پلی استیشن ۲ که گرافیک داره داستان کلیشه ای داره و همه اش متفقین پیروز میشن که اینطور نبوده.پنج
    این خود شما بودید که در آغاز گفتید همون بهتر که حذف شد نه ما به انیمه ای توهین کردیم نه یادم میاد که اینجور آدمی باشم.شش
    در ضمن جوانمردی رتبه بسیار بالایی در ایران بوده و هست که از پیغمبری و پادشاهی هم بالاتر است و هرکسی به این درجه نمی‌رسد.درکش برای ما انسان‌هایی که در زیر ماشینهای ساخته دست خودمان له می‌شویم سخت است.هفت
    یک گریز بزنم به فیلم درسو اوزالا که داستان نیرومندی داشت که در روسیه ساخته شد اما ده سال پس از اون ژاپن و روسیه نسخه بهتری باهم ساختند که علاوه بر داستان به یک مستند فیلم تکنیکی و زیبا بدل شد.اما چیزی از داستان خوب آرسینیف کم نشد هر دو فیلم خوب بودند اما دومی به کارگردانی کوروساوا بهتر شد.هشت
    خدانگهدار

    خوب پهلوانان هم ما رو به یک بعد دیگه از دنیا برده شما مشکل خودت هست که نمیتونی ببینی.
    به جای اینکه اندیشه کنی کشورهایی در آینده خنده‌ مون نزنند دعا کن اگه وجدان داریم وجدانمان به خودمان خنده نزند.کشورهای دیگر و انسانهای دیگر و کارتونهای دیگر را با هم مقایسه نکن.خودت را با خودت مقایسه کن.
    حالا از کی تا حالا همجنسبازی عشق شده.
    عشق پاک هست خواهشن آلوده اش نکنید.از کی تا حالا دلیل پیشرفت یک کشور تعداد همجنس‌بازان اش است.که نسل انسان را به مرور نابود می‌کند.که شاید بدون ما جهان بهتر شود.
    و اینکه تو صد در صد میدونی اگه یک کشور دیگر پهلوانان را می‌ساخت بالا نمی‌آمد.
    شاید با درون مایه این اثر مشکل دارند.
    یا با آزادی و دموکراسی دل به خواهی خودشان مشکل و گرفتاری دارند.

    پاسخ

    دوست عزیز.. موضوع اینکه عشق جنسیت ندارد نظر شخصی منه، اگر مخالف هستید نیازی به بحث نیست چون این مسئله دیدگاه غیر قابل تغییر هرکس رو شکل میده و قابل تغییر نیست! پس بحث در موردش کاملا بی فایده است.
    راجب این که میگین پهلوان ها آدم رو به یه دنیای دیگه میبره، ببینید، انسان فقط برای پر کردن وقت استراحت فیلم و سریال.. انیمیشن.. انیمه.. هرچی که بگین.. انسان برای پر کردن وقت استراحتش اینا رو نگاه می‌کنه؟ تا حدودی بله! اما وقتی میتونیم از این مسئله سو استفاده کنیم و در کنار پر شدن وقت استراحت اثری ببینیم که تا ساعت ها میخکوبش بشیم، بعد از تموم شدنش تا ساعت ها تحلیل و بررسی کنیم که چه اتفاقی در قسمت آینده میفتد.. هزاران تا نظریه و دیدگاه در مورد قسمت بعدی بیان کنیم یا به گونه ای حدس بزنیم!
    انیمه اینه.. همجنس باز بودن هم تو انیمه ها خیلی کم یافت میشه یعنی چیزی که شما مطرح کردید تقریبا صحت نداره، درسته که اگر بود هم صحت نداشت اما نیست.
    انیمیشن ایرانی ها.. جنبه ی تاریخی دارند؟ دارند.
    فرهنگ ما رو نشان میدهند.. بسیار عالی هستند
    پهلوان ها هم همینطور!
    اما در مقایسه با مورد های دیگه ای که دیدیم.. نمیتونن جایگاه اول رو داشته باشن، شما هم این حقیقت تلخ رو قبول کنید
    لطفا بیاید از موضوع مقایسه کردن دست برداریم، شما طرفدار پهلوان ها هستید و من طرف انیمه ی اتک ، بیاید در این مورد زیاد بحث نکنیم، تنها حقیقتی که ما ایرانی ها با عقل و شعورمان باید درک بکنیم همین است!
    اینکه اثارمون هنوز در حدی نرسیدند که رتبه ی اول جهانی را بدست بیاورند.. اشکالی هم ندارد، شاید پهلوان ها یک شروع و استارت قوی برای قدرت انیمیشن سازی ایران باشد، شاید در ادامه با آثار هایی رو به رو باشیم که لیاقت رتبه ی اول جهان را هم داشته باشند..
    پس تا اینجا بحثی وجود نداره، من فقط حقیقت را گفتم.
    قبول کنید انیمیشن سازی ما در برابر کشور های دیگر هنوز جای رشد دارد و به جای مورد نیاز نرسیده، موضوع اینکه حذف شد..
    تنها بررسی کردند! فکر کنید یک اثر مزخرف (هیچ ربطی به پهلوان ها ندارد، دارم مثال میزنم)
    فکر کنید همگی یکدفعه تصمیم بگیرند به یک مجموعه ی نسبتا ضعیف رای بدهند، IMDb به طور روال باید آن اثر را بررسی کند تا ببیند مشکلی پیش نیامده باشد.. شاید اختلال پیش آماده باشد که همچین مجموعه ای در صدر جدول قرار گرفته است.. خب چه شد؟ بررسی شد و بدون در نظر گرفتن سیاست کشور ها، به صورت عادلانه رد شد.
    تنها فرق اثر پهلوان ها با مثالی که زدم این بود که پهلوان ها اثر ضعیف یا مزخرفی نبود، خوب بود!
    اما نه در آن حد که غیرتی ها و شیرمرد های ایرانی به قول خودتان، نام میبرند..
    انگار ما غیرت و عزت نداریم، اتفاقا ما می خواهیم کشورمان همگانی شود، اما در حال حاضر کشور های خارجی چه میگویند؟ ایرانی هایی که به تنها انیمیشن خود بدون در نظر گرفتن عدالت رای دادند.. اینگونه می‌گویند!
    شاید اگر مردممان این کار را نمیکردند، اکنون اثر پهلوان ها از آثار برتر حذف نشده بود و رتبه ای مناسب و درخور خودش دریافت میکرد و سال بعد باز هم ایران با یک انیمیشن جدید به جایگاه های بالاتر دست میافت..
    مشکل طمع مردم است، بدون در نظر گرفتن «حق به حق دار میرسد» همه جا می خواهند اول باشند.
    امیدوارم روزی این طمع از بین برود…

    پاسخ

    پاسخ همه گفته هات رو دادم اما نشر ندادند.اینجا هم دست کمی از آی ام دی بی نداره تو کانالیزه کردن دیدگاه ها.

    پاسخ

    نشر شد و خوندم برادر، جمله ی بهتر شد حذف شد من هیچ ربطی به نظر شخصی نداشت.
    بخاطر کشور خداراشکر کردم که حذف شد.
    میپرسید برای چه؟ توضیح میدهم
    هم خودتان هم من میدانیم جایگاه اول برای پهلوان ها کمی زیاد بود، برای چه به این جایگاه رسید؟ چون مردم ایران یک صفحه جلوی چشمانشان قرار دادند و فقط به بالا آوردن کشورشان فکر کردند، نتیجه چه شد؟ تمام ملت بهمان خندیدند..
    اگر این گونه نمی شد و مردم آن صفحه ی جلوی چشمشان را برمی‌داشتند و رای میدادند چه میشد؟ اثر ما یعنی پهلوان ها یک رتبه ی در خور و مناسب خودش به دست می آورد و سال های بعدی باز هم بیشتر و شاید یک روزی به حق و عدالت رتبه ی اول جهانی را کسب می کرد.. در آن صورت من باز هم بدیش را میگفتم؟ خیر! بلکه به کشور خود و به پیشرفت قدرت انیمیشن سازیش افتخار می کردم.
    با اینکه باز هم کشور ها بهمان نیش خند میزند، خداراشکر که زودتر حذف شد، چون اگر همچنان میماند و جای آثار دیگر را می‌گرفت، خشم جهانی نسبت به ما گشوده میشد، کارگردان هایی که سال ها تلاش کردند.. نویسنده هایی که کل عمر خود را سر آثار گذاشتند.. آثاری که لیاقت رتبه ی اول را دارند!

    پاسخ

    ببین پسر خوشگل تو اگر میخواستی بفهمی با کامنت بالایی پوریا می فهمیدی

    یک ضرب المثل ایرانی هست که میگه : کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو به خواب زده نمیشه کرد.

    پاسخ

    بله دوست عزیز شما درست می فرمایید..
    من خودم رو زدم به خواب! پهلوان ها در حقیقت بهترین اثر کل خاورمیانه است!
    تمام مجموعه های خارجی باید در برابر آن سکوت کنند!
    کاش زودتر از خواب بیدار بشوم و به این حقایق پی ببرم.. ای کاش!

    اون آثار ژاپنی فقط آدم رو دچار افسردگی و انحرافات اخلاقی و… میکنن.حالا هر چقدر هم که کیفیت تصویرش خوب باشه آخر سر فقط پوچ و تو خالیه.اما چنین مجموعه ای کاری میکنه خونت به جوش بیاد. یادت بیاد برای چی اومدی روی زمین؟! درسته اونقدرا تصویر و … اش خوب نیست ولی از نظر محتوا بی نظیره 💚💚💚
    بهت از خود گذشتگی، ایثار ، مقاومت ، صبر و عشقو یاد میده
    اما انیمه چی؟!همش یکی توش داره شکنجه میشه روحت رو به کثافت عادت میده .

    پاسخ

    داداش من خودم فرست فن اتکم ولی چقدر زشت و مایه ذلته که انقدر به پای چارتا فیلم، هموطناتو کوچیک کنی، قشنگه که قشنگه اره اتک شاهکاره ولی خب صنعت انیمه ژاپن از 100سال پیش کارشو شروع کرده چرا انقدر گنده کردی همه چیو انگار نونتو ایسایاما میده

    پاسخ

    بیشعوریمون همه جا زبونزد شده و شدیم مایه تمسخر
    رفتارهای بی عقل و حیوان گونه و مسخره بازی

    پاسخ

    بابا اروپا و امریکاشم از این بیکارا هستن حالا انگار چی شده آقاجان شما دردت خودتحقیریه بیخود گردن ج.وانان بیکار مملکت ننداز

    پاسخ

    چقدر تو مصداق بارز مثال کافر همه را به کیش خویش پندارد هستی .
    عیبی که در دیگران میبینی دقیقا عیب خود توست . فکر نکن مردم شریف ایران همه مثل خودت هستند ، خودت و اصلاح کن

    پاسخ

    عجب … هستن بتشون فشار میاد سریال ایرانی بیاد بالا

    پاسخ

    بهتر که حذف شد 👌

    پاسخ

    وطن فروش

    پاسخ

    وطن فروش هستی دیگه

    پاسخ

    بدبخت وطن فروش خود حقیر بین حق امثال تو هست تو پست ترین جای دنیا زندگی کنید نه ایران

    پاسخ

    اگر پوریا همجنسگرا بود یا یهودی بود اوکی بود حذف نمیشد

    پاسخ

    حق گفتی داش

    پاسخ

    آقا تو که معلومه طرفدار انیمه هستی کل عمرت رو صرف انیمه دیدن کردی پس لطفاً در مورد آثار دیگه نظر نده تو برو همون انیمه های مسخره رو نگاه کن و در مورد ژانر های دیگه اظهار نظر نکن

    پاسخ

    اوکی اون حق گفت حقیقتو فقط گفت منم یه اوتاکوام و توعی که اصن هیچ چیزی از انیمه نمیدونی زرزر نکن

    پاسخ

    دمت گرم گل گفتی برار.حرف دل ما رو زدی.خدا از دهنت بشنوه.شبه روشنفکری پدر ما رو در آورده.
    اونها خودشون میدونند که فیلم‌هایی با آموزش جوانمردی و پهلوانی را بالا نبرند تا فیلم‌های همجنسگرایی و کمپانی های وابسته به سرمایه داری دیده بشه.
    یک ضرب المثل سرخپوستی میگه روزی که آخرین درخت بریده شود و آخرین ماهی شکار شود انسان می‌فهمد که پول کاغذی ارزشی ندارد.این ضرب‌المثل در پاسخ به بریدن درختان و کوه خواری معدنکاران و روغن کشی از ماهی ها در آمریکا به دست سفیدپوستان در قرن ۱۶ ساخته شد.
    حالا همون جریان به گونه ی دیگری هم در کشور ما هم در خود آمریکا وابسته به بهره کشی از آفرینش و جاگذاری سرزمین هرز و بی حاصل است.
    حالا با نام رسانه و سینما تلاش می‌کند فرهنگ دروغین به خورد ما بدهد.شبه روشن اندیشان هم پیروان دروغهایشان هستند.

    پاسخ

    به خاطر همین دیدگاه ها هست که مقابل کشور های دیگه از آخر اول هستیم.
    همجنسگرا بودن رو انقدر بزرگ کردید هرکس ندونه فکر می‌کنه اهل یک کشور دورافتاده هستید، عشق جنسیت ندارد دوستان، کی می خواهید به این باور برسید و دست از سر این رفتار های بچه گانه دست بردارید؟
    چرا همه چیز رو به این ربط میدید؟ پهلوان ها توسط هر کشوری ساخته شده بود رتبه ی اول رو نمی‌آورد، پس این موضوع رو به سیاست کشور ها ربط ندهید… دهنتون رو باز کنید، چشمانتون رو باز کنید، پهلوان ها بهترین اثر باشه؟ چرا حرفی میزنید که خودتون هم از شنیدنش خندتون میگیره؟
    بس کنید، ما رو برباد دادید حداقل بگذارید نسل جدید زندگیشون رو بکنند، با این افکار ایندشون رو نابود و لطمه دار نکنیم.. کشور های خارجی در آینده بهشون پوزخند نزنند…
    بس کنید! از خواب بیدار شید…
    پهلوان ها اول شد، رای آورد و اول شد
    سایت فقط بر اساس رای کار می‌کنه؟ خیر.. اگه اینطور باشه هزاران تا رای فیک کارشون رو از بیخ نابود میکنه، کاری که ایرانی ها کردند هم همینه، اثر بالا اومد ، بررسی کردن و دیدن نظرات بر اساس عدالت نبوده، مجموعه رو حذف کردن، شاید اگه این کار های کثیف رو انجام نمی‌داد اثرمون حداقل رتبه ی مناسبی میاورد و حذف نمیشد.

    پاسخ

    ببخشید انسانهای نخستین از انسانهای مثلن مدرن امروزی به خدا نزدیکتر بودند درست است.

    پاسخ

    از اول هم اشتباه کردم.. صحبت کردن با یه سری افراد بی فایده است و فقط مایع خستگی میشه.
    برادر شما هرجور دوست دارید رفتار کنید، من دنیا رو برای فرزندم تلخ نمیکنم.. محرومش نمیکنم.. چیز های به ظاهر اسلام رو بهش یاد نمیدم.. فقط انسانیت رو یاد میدم، انسان خوب بودن رو یاد میدم
    کسی که هم کار خوبی می‌کنه و هم زجر نمی‌کشه..
    شما هرجور میخوای عمل کن، نتیجش نزد خودت🖤

    می دونی داری مزخرف میگی ؟
    اصلا میدونی یکی از بهترین داستان های پهلوانی سیاوش و رستم وسهرابه و همچنین یکی از ناب ترین و بهترین منابع روایی برای این جور داستان ها رو ایران داره ؟

    پاسخ

    سلام
    در مورد این حرف شکی نیست، اما نظر سنجی IMDb بر اساس ساخت هستش، پس هرچه قدر هم منابع گسترده و داستان های زیبایی برای ساخت داشته باشه، تا وقتی اونا رو به زیباترین نحو ممکن نسازه حق ورود به برترین آثار رو نداره، تا اینجای کار مشکلی هست؟ خیر!
    شما همتون حق دارید و از کشورتون دفاع میکنید، اما نظرسنجی جهانی هیچ ربطی به خواسته ی ما نداره، ربط به تلاشی که برای ساخت اون اثر شده داره، ربط به کیفیت ساختش داره، ربط به میخکوب کردن بینندگانش داره، کجای این رو متوجه نمیشید؟ حرف شما اینه که چون ایران کشور ما هست و یک انیمیشن با داستان تاریخ ایرانی ساخته، پس حتما حتما باید نفر اول باشه، حالا که اینو ناعادلانه آوردید بالا.. حالا هم که رد شد! جای اینکه سکوت کنید و دیگه حرفی از کار زشتی که در سطح بین الملل انجام دادید نزنید، باز هم به بحث با ما می‌پردازید.
    کشورمون هرچه قدر هم که خوب باشه هنوز کیفیت انیمیشن سازی و طراحی کاراکتر و موضوع اثر هاش اون قدر بالا نیست که اشتباهه، بهتره بگیم اصلا بالا نیست!
    نمی خواید با حقیقت روبه‌رو شید؟ حتما باید یک ایرانی این حقیقت تلخ رو به زبون بیاره تا دست بردارید؟
    بس کنید!
    اگر انقدر تو‌ رویای بین المللی شدن کشور هستین قدمی بردارید، تصور کردن اینکه پهلوان ها بهترین اثره هیچ فایده ای نداره، خودتون تلاش کنید تا سال های بعد ایران به حق رتبه ی اول رو بیاره.

    ت حرف نزن وطن فروش از نظرات معلومه ک خودتم ی همجنس گرایی برو انیمتو ببین شرکتای دیکه چون دیدن ی کارتون ایرانی داره میاد بالا و از کارتون اتک اف تایتان هم بالا تر بود و کارتون برکینگ بد ی کاری کردن ک پاک شه و اینک مردم ایران پشت کارتون خودشون بودن نا عادلانس؟ همه رای ها هم فیک نبودن همشون رای درست بود

    پاسخ

    کارتون اتک آف تایتان و کارتون برکینگ بد؟ دوست عزیز ترجیح میدم با افرادی بحث کنم که از حداقل سطح سواد برخوردار باشند
    موفق باشید

    گویا شما اصلا متوجه نیستین دارین چیو تایید میکنین!! همجنسگرایی تا همین دو سال پیش اختلال بود یهو شد عشق؟! هرکی به فطرتش نگاه کنه انزجارشو حس میکنه بعدم رای فیک یعنی ربات یعنی لایکای بلاگرا، نه رای ملت، spy x familyهم طی چند روز کلی رای اورد ولی حذفش نکردن، درکل بحث خوب بودن یا بد بودن این سریال نیست بحث خود تخریبی و خدا دونستن همسایه ها و مرغاشونه!!!! %

    پاسخ

    آره به خدا

    پاسخ

    من شر حاسد اذا الحسد

    پاسخ

    یه پیام برایlmDbعزیز

    پاسخ