;
coinex

Galaxy S22 Ultra با اسنپدراگون و اگزینوس عملکرد یکسانی دارد 

نتیجه تست‌های Galaxy S22 Ultra در گیک‌بنچ نشان داد که نسخه مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 و اگزینوس 2200 این گوشی، روی کاغذ عملکرد مشابهی دارند.

همانطور که می‌دانید، سامسونگ پرچمدارهای سری S خود را در دو مدل با تراشه‌های اسنپدراگون و اگزینوس راه‌اندازی می‌کند و هرکدام از این مدل‌ها در بازارهای مشخصی عرضه می‌شوند. این گوشی‌ها بدون شک بهترین گوشی‌های 2022 سامسونگ هستند و رقابت را برای بهترین گوشی‌های 2022 سخت می‌کنند.

نسل‌های قبلی تراشه اگزینوس در مقایسه با تراشه‌‌های اسنپدراگون، عملکرد ضعیف‌تری داشتند؛ اما اینطور که از شواهد پیداست، تراشه‌ جدید اگزینوس 2200 با نسل‌های قبلی خود فرق دارد.

عملکرد یکسان Galaxy S22 Ultra با تراشه‌های اسنپدراگون و اگزینوس

خبرگزاری PhoneArena، عملکرد گلکسی اس 22 اولترا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 را با نسخه‌ای از این گوشی که به تراشه اگزینوس 2200 مجهز شده، ‌مقایسه کرده است. این اطلاعات براساس امتیازهای بنچمارک گیک‌بنچ جمع‌آوری شده‌اند.

Galaxy S22 Ultra با اسنپدراگون و اگزینوس عملکرد یکسانی دارد 

این گوشی با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و اگزینوس 2200 به ترتیب با شماره مدل‌های SM0S908U و SM-S908B مشخص شده‌ است.

Galaxy S22 Ultra با تراشه اگزینوس 2200 در آزمون‌های تک‌هسته‌ای گیک‌بنچ امتیاز 1168 را کسب کرده است. همین گوشی با تراشه اسنپدراگون 8 مسل 1 توانست امتیاز 1226 را در تست‌های تک‌هسته‌ای دریافت کند.

امتیازهای گوشی با تراشه‌های اگزینوس و اسنپدراگون در آزمون‌های چند هسته‌ای هم به ترتیب 3508 و 3462 بود. همانطور که مشاهده می‌کنید، عملکرد اگزینوس در آزمون‌های چند هسته‌ای بهتر از اسنپدراگون است.

تراشه‌های اگزینوس سابقه خوبی در کنترل دمای گوشی‌ها ندارند و از این لحاظ،‌ همیشه عملکرد ضعیف‌تری نسبت به تراشه‌های اسنپدراگون داشتند. اما مقایسه امتیازهای Galaxy S22 Ultra با این دو تراشه امیدوارکننده است.

Galaxy S22 Ultra با اسنپدراگون و اگزینوس عملکرد یکسانی دارد 

بنچمارک گیک‌بنچ 5 به‌طور کلی، عملکرد CPU را مورد بررسی قرار می‌دهد؛ به همین دلیل از عملکرد GPU این سیستم روی تراشه‌ها اطلاع دقیقی در دست نیست.

اما درباره مشخصات تراشه اگزینوس 2200 باید گفت که از پردازشگر گرافیکی AMD Xclipse 920 بهره می‌برد. پردازشگر گرافیکی در تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 نیز Adreno 730 است.

به نظر می‌رسد Galaxy S22 Ultra در نسخه‌های مختلف تراشه، روی کاغذ عملکرد یکسانی دارد و این قطعا برای افرادی که در بازارهای مختلف این گوشی را خریداری می‌کنند، خبر خوبی خواهد بود. البته هنوز هیچ‌چیز قطعا مشخص نیست و باید عملکرد گلکسی اس 22 اولترا با تراشه‌های مختلف را در عمل مقایسه کنیم تا به قدرت پردازش هر دو تراشه پی ببریم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عملکرد Galaxy S22 Ultra در تراشه‌های اگزینوس و اسنپدراگون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر