;
coinex

iPhone SE 3 برای بررسی‌ بیشتر بازار به هند فرستاده شد

کمپانی اپل، گوشی مقرون‌به‌صرفه iPhone SE 3 را به هند فرستاده تا پتانسیل آن را در بازار گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه مورد بررسی قرار دهد. این گوشی هنوز به‌صورت رسمی رونمایی نشده و تاکنون در هیچ بازاری راه‌اندازی نشده است.

از آخرین باری که اپل یک گوشی اقتصادی را روانه بازار کرد، دو سال می‌گذرد؛ آیفون SE 2020. بسیاری از هواداران این کمپانی بی‌صبرانه منتظر رونمایی نسخه جدیدی از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه اپل هستند.

این کمپانی به احتمال زیاد در بهار آینده از نسل جدید آیفون‌ SE رونمایی می‌کند. مدت‌هاست که اخبار پیرامون iPhone SE 3 به گوش می‌رسد؛ اما گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که این گوشی به بازار دیگری خارج از آمریکا رسیده است.

بررسی پتانسیل iPhone SE 3 در بازار هند

به گزارش 91Mobiles، نسل جدید آیفون اس ای با شماره مدل‌های A2595 ،A2783 و A2784 برای آزمایش به هند فرستاده شدند. هند از لحاظ بازار گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه، یکی از اساسی‌ترین منطقه‌های بازاریابی برای اپل است.

iPhone SE 3 برای بررسی‌ بیشتر بازار به هند فرستاده شد

یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب و خرید گوشی در میان خریداران هندی، قیمت گوشی‌هاست و به همین دلیل،‌ نه تنها کمپانی اپل،‌ بلکه بسیاری از برندها از جمله شیائومی، هند را به عنوان یکی از اصلی‌ترین بازارهای خود می‌شناسند. با این اوصاف، اصلا عجیب نیست که اپل قبل از رونمایی رسمی iPhone SE 3 ، پتانسیل و میزان استقبال از آن را در بازار هند بررسی کند.

91Mobiles در بخش دیگری از گزارش خود نوشته است که iPhone SE 3 در هند (بدون محاسبه مالیات)،‌ 300 دلار قیمت دارد؛ اما هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت نهایی این گوشی در دست نیست. آیفون اس ای 2020 که دو سال قبل راه‌اندازی شد، 399 دلار قیمت داشت. بنابراین، بعید به نظر می‌رسد که iPhone SE 3 با قیمتی کمتر از این عرضه شود.

iPhone SE 3 برای بررسی‌ بیشتر بازار به هند فرستاده شد

گفته می‌شود که اپل قصد دارد در نسل جدید آیفون SE که هنوز اسم رسمی آن مشخص نیست،‌ قابلیت‌های بهتری از جمله سخت‌افزارهای جدیدتری را ارائه دهد. این گوشی که شاید با اسم رسمی iPhone SE 3 رونمایی شود، در اسفند یا فروردین آینده رسما رونمایی می‌شود.

مینگ چی کو، تحلیلگر معروف اپل معتقد است که نسل جدید SE از همان طراحی نسل قبلی با همان اندازه نمایشگر برخوردار می‌شود. این یعنی آیفون SE 3 با نمایشگر 4.7 اینچی همراه می‌شود که در بالا و پایین، حاشیه‌های نسبتا قطوری دارد و کاربر با یک دست می‌تواند از گوشی استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ظرفیت iPhone SE 3 در بازارهای جهانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر