;
coinex

رنگ ریلمی 9 پرو تغییر می‌کند؛ دو رنگ درخشان در یک گوشی

ریلمی 9 پرو و 9 پرو پلاس زیر نور تغییر رنگ می‌دهند! این طراحی جدید Light Shift است که طیف رنگ گوشی را از آبی درخشان تا گلبهی/صورتی براق تغییر می‌دهد.

تنوع رنگی گوشی‌های هوشمند می‌تواند تاثیر زیادی بر میزان خرید داشته باشد. بسیاری از گوشی‌ها در رنگ‌های استاندارد سفید و مشکی راه‌اندازی می‌شوند و معمولا رنگ‌ مشکی،‌ فروش بیشتری دارد؛ اما گاهی اوقات تنوع رنگ‌های جذاب و جالب هم می‌تواند نظر افراد را برای خرید جلب کند.

پیش از این اخباری درباره رنگ‌بندی Realme 9 Pro منتشر شده بود. یکی از مدیران اجرایی ریلمی در توییت خود، به دو رنگ آبی و گلبهی به عنوان گزینه‌های احتمالی گوشی‌های جدید کمپانی اشاره کرده بود. حالا با انتشار این تیزر، همه‌چیز مشخص شده است.

رنگ بندی ریلمی 9 پرو

گوشی‌های‌ Realme 9 Pro و Realme 9 Plus از طراحی لایت شیفت برخوردار شده است. در این سبک طراحی، بدنه گوشی در شرایط نوری مختلف، از طیف رنگی آبی درخشان تا گلبهی/صورتی براق تغییر می‌کند. سبک طراحی لایت شیفت را می‌توانید در ویدیوی زیر تماشا کنید.

این گوشی در شرایط نوری معمولی به رنگ آبی دیده می‌شود. اما در زیر نور روشن خورشید یا نور UV،‌ در عرض 5 ثانیه تغییر رنگ می‌دهد. ریلمی در این باره توضیح داد که این طیف رنگی، الهام گرفته از رنگ آبی آسمان تا قرمزی غروب است.

پیش از این هم گوشی‌های ویوو V23 و V23 Pro با همین سبک طراحی معرفی شدند. ویوو یکی از برندهای خانواده ریلمی (اوپو و وان پلاس) است؛ بنابراین چنین طراحی در ریلمی 9 پرو چندان هم عجیب نیست.

آیا این برندها می‌توانند با هم متحد شوند و طراحی لایت شیفت را به یک ترند تبدیل کنند؟ این طراحی تا چه اندازه بر انتخاب و خرید نهایی شما تاثیر می‌گذارد؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طراحی لایت شیفت ریلمی 9 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر