;
coinex

ببینید: رندر شیائومی 12 مینی طراحی این گوشی را به تصویر کشید

شیائومی با راه‌اندازی گوشی‌های شیائومی 12 و شیائومی 12 ایکس نشان داد که مهارت خوبی در طراحی گوشی‌های نسبتا کوچک دارد؛ اما انتشار رندر شیائومی 12 مینی از قدرت این کمپانی در طراحی پرچمدارهای کوچک‌تر خبر می‌دهد.

هنوز مشخص نیست که آیا رندر شیائومی 12 مینی واقعی و معتبر است یا خیر؛‌ اما اگر این رندر درست باشند، پس باید گفت که پنل پشتی این گوشی به ماژول دوربین زیبایی مجهز می‌شود که سه لنز دوربین روی آن قرار دارد. گوشی‌های سری شیائومی 12 از جمله بهترین گوشی‌های 2022 شیائومی هستند و با مشخصات رده‌بالایی که دارند، قطعا جایگاه ویژه‌ای در لیست بهترین گوشی‌های 2022 دارند.

رندر شیائومی 12 مینی

گوشی‌های Xiaomi 12 و Xiaomi 12X در حال حاضر در بازار چین عرضه می‌شوند؛ با اینحال انتشار رندر شیائومی 12 مینی برای افرادی که خارج از چین زندگی می‌کنند، هیجان‌انگیز است. چراکه ممکن است مدل‌های مینی شیائومی 12 در بازارهای جهانی عرضه شوند.

ببینید: رندر شیائومی 12 مینی طراحی این گوشی را به تصویر کشید

هر دو گوشی شیائومی 12 و 12 ایکس از نمایشگر 6.28 اینچی بهره می‌برند که در مقایسه با مدل‌های مینی آیفون، سامسونگ و برندهای دیگر، تقریبا بزرگ است. برای مثال،‌ آیفون 12 مینی به نمایشگر 5.4 اینچی مجهز شده و سایر مشخصات فنی آن، مشابه یک گوشی پرچمدار است.

به نظر می‌رسد که شیائومی هم در حال توسعه مدل‌های پرچمدار مینی است که احتمالا در مدل‌های سری 12 کار خود را آغاز می‌کنند. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که شیائومی، روند طراحی نسخه مینی گوشی خود را تمام کرده است.

پیش‌بینی می‌شود که شیائومی 12 مینی از نمایشگر 6 اینچی یا حتی کوچک‌تر برخوردار شود؛‌ اما هنوز نمی‌توان این رندر شیائومی 12 مینی را واقعی دانست.

چیزی که تقریبا می‌توانیم از آن مطمئن باشیم،‌ این است که شیائومی قصد دارد نسخه‌ای کوچک از یک گوشی پرچمدار را روانه بازار کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندر شیائومی 12 مینی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر