;
coinex

عکس های گلکسی A53 لو رفت؛ قدرت سامسونگ در طراحی میان‌رده را تماشا کنید

عکس های گلکسی A53 سامسونگ برخی از مشخصات و ویژگی‌های ظاهری این گوشی را فاش کردند. این عکس‌ها درواقع تصاویر رسمی و واقعی گوشی هستند که با مشخصاتی که قبلا از A53 می‌دانستیم مطابقت دارند.

گوشی گلکسی A53 سامسونگ اخیرا تاییدیه NBTC و FCC را دریافت کرده است. سامسونگ هنوز اعلام نکرده که در چه تاریخی از این گوشی رونمایی می‌کند و هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه آن در بازارهای مختلف در دست نیست. اما با توجه به دریافت تاییدیه‌‌های متعدد می‌توان پیش‌بینی کرد که به تاریخ رونمایی این گوشی نزدیک می‌شویم.

سامسونگ تا چند روز دیگر رسما از گوشی‌های سری گلکسی اس 22 رونمایی می‌‌کند که قطعا جزء بهترین گوشی‌های 2022 خواهند بود. اما آیا گلکسی A53 می‌تواند در لیست بهترین گوشی‌های 2022 سامسونگ جایگاهی داشته باشد؟

عکس های گلکسی A53 سامسونگ

خبرگزاری آلمانی WinFuture اخیرا عکس های گلکسی A53 را منتشر کرده و مدعی شده که این‌ها درواقع عکس‌های رسمی گوشی هستند. طراحی و مشخصه‌های ظاهری در عکس های گلکسی A53 به خوبی قابل مشاهده است و با اطلاعاتی که قبلا درباره گوشی منتشر شده بود،‌ مطابقت دارند.

همانطور که در عکس های گلکسی A53 مشاهده می‌‌کنید، پنل گوشی شباهت زیادی به نسل قبلی Galaxy A52 دارد. البته تغییرات قابل توجهی در قسمت ماژول دوربین و برآمدگی نسبتا خوب آن دیده می‌شود که تفاوت A53 را با نسل قبلی نشان می‌دهد.

در نمای جلویی هم حاشیه‌‌های تقریبا زیاد و سوراخ پانچ دوربین سلفی را مشاهده می‌کنید که در قسمت بالایی و وسط نمایشگر قرار دارد. این گوشی 189 گرم وزن دارد و ضخامت آن به 8.9 میلی‌متر می‌رسد.

مشخصات گلکسی A53

خبرگزاری آلمانی علاوه بر انتشار عکس های گلکسی A53 ،‌ جزییاتی از مشخصات گوشی را هم فاش کرده است. در این گزارش نوشته شده گلکسی ای 53 از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی برخوردار می‌شود. یک لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید و دو لنز 5 مگاپیکسلی (سنسور تشخیص عمق و ماکرو) هم سایر تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهند.

گلکسی A53 به نمایشگر 6.5 اینچی از نوع پنل AMOLED مجهز می‌‌شود. این نمایشگر همچنین از رزولوشن 1080 × 2400 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. این گوشی همراه با تراشه میان‌رده اگزینوس 1200 راه‌اندازی می‌‌شود که البته هنوز رسما رونمایی نشده است. این تراشه از دو هسته با قدرت پردازش 2.4 گیگاهرتز و شش هسته با قدرت 1.8 گیگاهرتز برخوردار است.

Galaxy A53 در دو نسخه رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به بازار می‌آید. این گوشی احتمالا از افزایش حافظه تا 1 ترابایت و نصب میکرو‌ اس‌دی کارت پشتیبانی می‌‌کند. از دیگر مشخصات گلکسی A53 باید به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت و سیستم شارژ 25 وات اشاره کرد.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بودند که گوشی‌های گلکسی A53 و A73 طی دو ماه آینده حداقل در چند بازار کار خود را آغاز می‌کنند. در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره قیمت گلکسی A53 در دست نیست؛ اما یکی از افشاگرها مدعی شده که این گوشی احتمالا با قیمت 499 دلار فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عکس های گلکسی A53 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر