;
coinex

Oppo Reno7 Z 5G تاییدیه NBTC را دریافت کرد

یکی از گوشی‌های سری اوپو رنو 7 با اسم Oppo Reno7 Z 5G اخیرا در پلتفرم تایلندی NBTC دیده شده و تاییدیه آن را دریافت کرده است. این گوشی به عنوان نسل جدید OPPO Reno6 Z کار خود را آغاز می‌کند.

سری اوپو رنو 7 امروز در هند راه‌اندازی می‌شود و تا چند هفته آینده در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد. با‌این‌حال، مشخصات Oppo Reno7 Z 5G در پلتفرم NBTC دیده شده و تاییدیه آن را دریافت کرده است. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی جدید هم همراه با سایر اعضای سری اوپو رنو 7 راه‌اندازی می‌شود یا خیر.

مشخصات Oppo Reno7 Z 5G

این گوشی که با شماره مدل CPH2343 مشخص شده،‌ از اتصال شبکه 5G برخوردار می‌شود. فهرست NBTC جزییاتی از مشخصات کلیدی گوشی را فاش نکرده است.

اوپو Reno6 Z
اوپو Reno6 Z

این گوشی پیش از این در وب‌سایت تاییدیه TUV دیده شده بود. در فهرست این وب‌سایت مشخص شد که Oppo Reno7 Z 5G از باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و از شارژ سریع 33 واتی برخوردار می‌شود. به غیر از این اطلاعاتی درباره این گوشی در دست نیست.

اوپو رنو 7 زد نسل جدید اوپو Reno6 Z خواهد بود که در تابستان گذشته راه‌اندازی شد. در حال حاضر مشخص نیست اوپو Reno7 Z در چه تاریخی راه‌اندازی می‌شود.

مشخصات اوپو Reno 6 Z

اوپو رنو 6 زد به نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED و رزولوشن +Full HD مجهز است و یک لنز دوربین 32 مگاپیکسلی هم روی نمایشگر گوشی قرار دارد.

دوربین اوپو رنو 6 زد از یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی همراه با لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است. اندروید 11 همراه با ColorOS UI هم روی گوشی اجرا می‌شوند.

اوپو رنو 6 زد به تراشه دایمنسیتی 800U مجهز است. این گوشی در دو نسخه با رم 6 و 8 گیگابایتی همراه با حافظه 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. از دیگر مشخصات Oppo Reno6 Z می‌توان به باتری 4310 میلی‌آمپرساعت، شارژ سری 30 وات و اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر اشاره کرد.

این دستگاه در رنگ‌های مشکی و سبز و با قیمت 419 دلار به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص  Oppo Reno7 Z 5G در پلتفرم NBTC چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر