;
coinex

تیزر جدید فیلم Sonic the Hedgehog 2 منتشر شد

تیزر جدید فیلم Sonic the Hedgehog 2 منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات فیلم سونیک خارپشت 2 (Sonic the Hedgehog 2) با تکراتو همراه باشید.

فیلم سونیک خارپشت 2 یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های 2022 بوده که به کارگردانی Jeff Fowler ساخته شده است. قرار است این فیلم اکشن در 8 آوریل به اکران دربیاید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

تیزر جدید فیلم Sonic the Hedgehog 2

همانطور که کمی قبل گفتیم فیلم سونیک خارپشت 2 (Sonic the Hedgehog 2) یکی از پر طرفدارترین فیلم‌هاست که قسمت اول این فیلم پیش از اینکه بیماری کرونا درب‌های سینما را تخته کند اکران شد و با فروش موفق خود برای ساخت قسمت بعدی تمدید شد.

هنوز اطلاعات رسمی زیادی در خصوص این فیلم وجود ندارد و تنها می‌توان گفت داستان سونیک 2 در ادامه قسمت اول خواهد بود و صداپیشه سونیک، بن شوارتز در این فیلم جدید 2022 نیز حضور دارد. با توجه به فروش موفق سونیک 1، انتظار می‌رود قسمت دوم آن جزء بهترین فیلم های 2022 قرار بگیرد.

طبق اخبار به دست رسیده گویا قرار است در این فیلم فوق العاده بازیگران محبوبی همچون جیم کری، جیمز مارسدن، تیکا سومپتر، ناتاشا راثول، آدام پالی، شیمار مور به ایفای نقش بپردازند.

تیزر جدید فیلم Sonic the Hedgehog 2
تیزر Sonic the Hedgehog 2 / تیزر جدید سونیک خارپشت 2 / فیلم سونیک خارپشت 2 / فیلم Sonic the Hedgehog 2

همچنین باید گفت قرار است بن شوارتز به عنوان صداپیشه شخصیت سونیک خارپشت و ادریس آلبا به عنوان صداپیشه شخصیت ناکلز در فیلم اکشن Sonic the Hedgehog 2 حضور پیدا کنند.

این مجموعه از آن دست فیلم‌هایی است که هم برای کودکان و نوجوان مناسب بوده و هم برای افراد بزرگسال. اگر شما هم به فیلم و سریال‌های ژانر اکشن، ماجراجویی و کمدی علاقمند هستید می‌توانید به جستار اولین تریلر رسمی Sonic the Hedgehog 2 مراجعه کنید و قسمتی از این فیلم دوست داشتنی را تماشا کنید. در ادامه این نوشتار می‌توانید اولین تیزر کوتاه فیلم Sonic the Hedgehog 2 مشاهده کنید.

در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به صفحه بهترین فیلم های 2022 و بهترین انیمیشن های 2022 و یا دسته بهترین فیلم ها و سریال های 2022 در سایت فیگار با مهم‌ترین‌ها و محبوب‌ترین های سینمای جهان آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تیزر جدید فیلم Sonic the Hedgehog 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تاریخ انتشار کی هست؟ ۸ آوریل یعنی کی؟

    پاسخ