;
coinex

جامع ترین سرویس حسابداری آنلاین برای شرکت ها و فروشگاه ها

هوفر، جامع‌ترین نرم افزار حسابداری ابری را برای شرکت‌ها و انواع فروشگاه‌ها توسعه داده است. با گسترش فضای دیجیتال و توسعه فناوری‌های جدید امکان ارائه نرم افزارهایی با قابلیت‌ها و امکانات بیشتر فراهم گردیده است.

نسل قدیم نرم افزارهای حسابداری که بر روی کامپیوتر نصب می‌گردد با مشکلات فراوانی مواجه است و در بسیاری از کشورهای توسعه یافته از روش‌های دیگری برای طراحی و تولید نرم افزارهای اداری، مالی و سازمانی بهره می‌جویند.

جامع ترین سرویس حسابداری آنلاین برای شرکت ها و فروشگاه ها

نسل جدید نرم افزار حسابداری تحت وب

در نسل جدید نرم افزارهای حسابداری تحت‌وب، مدیریت زیرساخت‌های سخت‌افزاری، مدیریت حفظ‌ونگهداشت داده‌ها و در نهایت توسعه و به‌روز‌‌ رسانی نرم افزار بر عهده شرکت تولید‌کننده قرار می‌گیرد و کاربر نرم افزار به سادگی و تنها با اتصال به اینترنت می‌تواند به نرم افزار خود از هر جای دنیا و در هر زمان متصل گردد. این روش ارائه نرم افزار را SaaS می نامند.

همه ما مشکل نصب نرم افزار روی ویندوز، از دست رفتن اطلاعات ثبت شده، قفل های سخت افزاری مشکل دار، بکاپ گیری های مکرر ( کپی‌کردن اطلاعات روی کامپیوتر )، مشکل به‌روز رسانی نرم افزار، به‌هم‌ریختن فونت‌ها، دسترسی محدود روی یک کامپیوتر و عدم مشاهده اطلاعات روی موبایل و تبلت را تجربه کرده‌ایم.

نرم افزار حسابداری ابری هوفر کلیه زیرساخت‌های لازم برای استفاده آسان از نرم افزار را تدارک دیده است. این نرم افزار آنلاین مورد تایید حسابداران نیز هست. چرا که بر اساس استانداردهای حسابداری طراحی گردیده است. برخی از نرم افزارهای آنلاین که در سال‌های اخیر تولید شده اند تنها برای کسب‌و‌کارهای کوچک و برای استفاده های شخصی تولید شده‌اند. بنابراین هنگامی که کسب‌و‌کار رشد می‌کند و نیاز است تا کارشناسان خبره از آن استفاده کنند با محدودیت‌های خاصی مواجه می‌گردد. نرم افزار آنلاین هوفر برای شروع کسب و کار و توسعه و رشد آن بهترین گزینه است.

چرا نرم افزار حسابداری آنلاین هوفر؟

نرم افزارحسابداری تحت وب هوفر مطابق با دانش هر فردی که به آن متصل می‌گردد اطلاعات مورد نیاز را درخواست می‌کند. اگر قرار است منشی، انباردار یا فروشنده شما اطلاعات را در نرم افزار وارد نماید، به سادگی و بدون آموزش خاصی این امکان فراهم می‌گردد و پیچیدگی سندزدن و قوانین و استانداردهای حسابداری به سمت حسابدار شما سوق می‌یابد. اگر حسابداری را استخدام می‌کنید با استفاده از انواع امکانات و دسترسی‌ها می تواند گزارشات مدیریتی را برای شما فراهم کرده و تکالیف مالیاتی را به سادگی انجام دهد. امکان ارسال لیست گزارشات فصلی، ارسال لیست ارزش افزوده و تدوین مدارک لازم برای تحریر دفاتر قانونی در نرم افزار هوفر فراهم گردیده است.

معمولا نرم افزارهای حسابداری جامع که مبتنی بر ویندوز هستند قیمت‌های بالایی داشته و کسب‌و‌‌کارهای نوپا، استارتاپ ها، شرکت‌های کوچک و متوسط نمی‌توانند در گام اول از این نرم افزارها استفاده کنند. اما هوفر با در اختیار گیری فناوری‌های جدید و تسهیم زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری آن میان مشتریان، هزینه تمام شده محصول را کاهش داده و با ارائه بالاترین کیفیت و بیشترین امکانات هزینه خرید آن را نیز کاهش داده است.

نرم افزار حسابداری اندروید هوفر، یک انتخاب هوشمند!

 

از سوی دیگر نیازی به نصب و راه اندازی اولیه نرم افزار وجود ندارد. چرا که این نرم افزار بر بستر اینترنت قرار داشته و نیازی به نصب آن روی ویندوز وجود ندارد. نسخه اپلیکیشن اندروید هوفر در دو کلاس رایگان و پولی ارائه می‌گردد و کامل‌ترین نرم افزار حسابداری اندروید در بازار ایران است.

نرم افزارهای حسابداری اندروید یا نسخه iOs آن در بازار ایران معمولا حسابداری شخصی را پوشش داده یا امکانات و دسترسی‌های محدودی برای کسب‌و‌کارها فراهم می‌نمایند. نرم افزار حسابداری اندروید هوفر یک تحول اساسی در نرم افزارهای حسابداری آنلاین محسوب می گردد.

سرویس حسابداری آنلاین برای شرکت ها

همچنین نرم افزار آنلاین حسابداری هوفر از فناوری‌های جدید مانند یادگیری ماشین machine learning برای ارائه خدمات بیشتر استفاده کرده است. این سیستم حسابداری می‌تواند به صورت خودکار پیامک‌های بانکی را بررسی و آن را در نرم افزار حسابداری ثبت نماید. همچنین با بررسی ثبت داده‌ها توسط کاربر، با ارائه پیشنهادات هوشمندانه ضریب خطا را در ورود اطلاعات کاهش می‌دهد. هوفر به صورت خودکار از اینترنت بانک شما در بازه زمانی دلخواه صورت حساب گرفته و عملیات مغایرت‌گیری بانکی را تسهیل می‌نماید. با ارسال پیامک هوشمند، سررسید چک‌ها، نقطه سفارش کالا و گزارش فروش هفتگی را به اطلاع شما می‌رساند. شما می‌توانید با زدن یک کلیک فایل گزارش معاملات فصلی را آماده و در سامانه دارایی بارگزاری نمایید. همچنین با بهره گیری از بایگانی الکترونیک، سندها را پیوست نموده و در صورت نیاز آن ها را جستجو نمایید. شما می توانید به جای ارسال فیزیکی پیش فاکتور یا تصویر آن از طریق واتس‌آپ، لینک آن را برای مشتری پیامک کرده و پرداخت آن از طریق همان لینک توسط خریدار قابل انجام خواهد بود. این تنها بخشی از امکانات جدید نرم افزار حسابداری هوفر به عنوان نسل جدید نرم افزارهای مبتنی بر وب است. جهت دریافت دموی رایگان به لینک ذیل مراجعه نموده یا هم اکنون با همکاران ما تماس حاصل فرمایید:

دریافت دموی رایگان نرم‌افزار حسابداری ابری هوفر

02191013342

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر