;
coinex

دانلود قسمت سوم فصل سوم جوکر [ترافیک نیم بها]

دانلود قسمت سوم فصل سوم جوکر با ترافیک نیم بها را از دست ندهید. رئالیتی شو جوکر یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های سال 1400 شبکه نمایش خانگی است.

همانطور که می‌دانید سریال رئالیتی شو جوکر یکی از جدیدترین کارهای احسان علیخانی و حامد میرفتاحی بوده که توانسته است طرفداران بسیار زیادی را پیدا کند.

تاکنون دو فصل از این مجموعه به اکران در اومده است که توانسته است با استقبال زیادی مواجه شد،  سریال رئالیتی شو جوکر ساعت هشت صبح دوشنبه از فیلیمو منتشر خواهد شد. در ادامه با لینک دانلود جوکر همراه این نوشتار باشید. این سریال محصول ایران و در ژانر کمدی و نمایش واقعیت است.

دانلود قسمت سوم فصل سوم جوکر

دانلود فصل 3 جوکر سیامک انصاری ترافیک نیم بها

جوکر یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر واقع‌نما است که توسط احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی کارگردانی شده‌است. سریال جوکر  در استودیو «قرن جدید» به صورت اختصاصی برای فیلیمو تولید شده است.

بازیگرانی که در فصل سوم جوکر حضور دارند شامل رضا شفیعی جم، سروش جمشیدی، حمید لولایی، میرطاهر مظلومی، سیاوش چراغی‌پور، علیرضا استادی، بابک نهرین و امیرغفارمنش است.

در این برنامه هنرمندان باید بدون اینکه خود بخنند بتوانند دیگران را بخندانند و هر کس که بخندد از مسابقه حذف می شود و این مسابقه و رئالیتی شود جوکر در اصل از نسخه خارجی آن الگوبرداری شده است.

دانلود قسمت سوم فصل سوم جوکر
دانلود قسمت 3 فصل سوم جوکر , دانلود فصل 3 قسمت 3 جوکر , دانلود جوکر فصل سوم قسمت سوم

بیشتر بخوانید:  بهترین سریال های سیتکام  

سیامک انصاری در این رقابت، مهمانانش را با ممنوع کردن «خنده» و وادار کردن به «خنداندن یکدیگر» به چالش می‌کشد. یکی از مهمترین سوالات مخاطبان، بازیگران فصل سوم رئالیتی شو جوکر بود.

به گفته‌ی احسان علیخانی تهیه کننده و کارگردان جوکر، حمید لولایی، علی استادی، رضا شفیعی‌جم، میرطاهر مظلومی، سروش جمشیدی، امیر غفارمنش، بابک نهرین و سیاوش چراغی‌پور 8 هنرمندان حاضر در فصل سوم جوکر هستند.

دانلود قسمت 3 فصل سوم جوکر با ترافیک نیم‌بها

برای دانلود فصل 3 قسمت 3 جوکر از لینک های زیر کمک بگیرید:

دانلود جوکر فصل سوم قسمت سوم با کیفیت 480p: لینک

دانلود فصل 3 جوکر سیامک انصاری قسمت 3 با کیفیت 720p: لینک

دانلود جوکر فصل 3 قسمت سوم با کیفیت 1080p: لینک

دانلود فصل 3 جوکر سیامک انصاری قسمت 3 با کیفیت 1080hq: لینک

دانلود جوکر فصل 3 قسمت سوم همه کیفیت‌ها به صورت یکجا: لینک

مطالب زیر در تکراتو را از دست ندهید:

.

نظر شما در خصوص دانلود قسمت سوم فصل سوم جوکر چیست؟ نظرات خود را در این خصوص در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر