;
coinex

نقد انیمیشن عصر یخبندان: ماجراهای باک وایلد (The Ice Age Adventures of Buck Wild)

عصر یخبندان، یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌های تاریخ به شمار می‌رود که طرفداران بسیاری دارد. به همین دلیل هم ما قصد داریم به نقد انیمیشن عصر یخبندان بپردازیم.

نقد انیمیشن عصر یخبندان یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که اخیراً ذهن افراد را درگیر خود کرده است. زیرا این قسمت جدید از انیمیشن جذاب عصر یخبندان به‌تازگی اکران شده و بسیاری از افراد به آن واکنش نشان داده‌اند. ازاین‌رو، ما تصمیم گرفتیم در این مقاله از تکراتو به بررسی و نقد این انیمیشن جذاب بپردازیم و آن را از همه جوانب تحلیل کنیم.

همان طور که می‌دانید، تاریخچه انیمیشن مشهور عصر یخبندان به سال 2002 بازمی‌گردد و از همان زمان تاکنون، توانسته تعداد بسیار زیادی طرفدار جمع‌آوری کند.

شاید شما هم از ابتدا تاکنون برخی از قسمت‌های این مجموعه را مشاهده کرده باشید. احتمالاً متوجه شده باشید که این مجموعه نه‌تنها برای کودکان، بلکه برای بزرگسالان نیز مناسب است و بسیاری از افراد از تماشای آن لذت می‌برند.

اخیراً قسمت جدیدی از این انیمیشن به نام عصر یخبندان: ماجراهای با وایلد اکران شده و با موج عظیمی از انتقادات روبرو شد. این فیلم برخلاف قسمت‌های قبلی مجموعه، نتوانست رضایت تماشاگران را به خود جلب کند.

به همین دلیل هم بسیاری از طرفداران انیمیشن زیبای عصر یخبندان که از ابتدا آن را دنبال می‌کردند، کاملاً ناامید شدند. در ادامه، توضیحات بیشتری دراین‌خصوص به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

نقد انیمیشن عصر یخبندان

نکته‌ای که درباره نقد انیمیشن عصر یخبندان باید بدانید، این است که این قسمت نیز ژانری کمدی داشته و تا حد زیادی می‌تواند کودکان را سرگرم کند. ممکن است کودکان از دیدن این قسمت لذت زیادی برده و بسیار بخندند؛ این در حالی است که اغلب بزرگسالان از تماشای این انیمیشن کسل شده و نمی‌توانند به دیدن ادامه آن بپردازند.

اگر به دنبال سایر مجموعه‌های کمدی هستید، می‌توانید نگاهی به لیست بهترین انیمیشن‌های 2022 بیندازید. این لیست به شما کمک می‌کند که بهترین فیلم‌ها را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید.

علاوه بر این، بهترین انیمیشن‌های تاریخ سینما نیز کمک بسزایی در این زمینه به شما خواهد کرد. انیمیشن فیل‌شاه نیز یکی از فیلم‌های جذابی است که طرفداران بسیاری دارد. شما می‌توانید به‌راحتی معرفی و نقد و بررسی فیل‌شاه را مشاهده کرده و لذت ببرید.

نقد انیمیشن عصر یخبندان
نقد انیمیشن عصر یخبندان 6

علاوه بر عصر یخبندان 6، انیمیشن‌های دیگری نیز اکران شده‌اند که شما می‌توانید از تماشای آن‌ها لذت فراوانی ببرید. برای مثال، نقد انیمیشن خواندن 2 (Sing 2) می‌تواند به شما برای دیدن یک فیلم جذاب و خانوادگی کمک کند. همچنین نقد انیمیشن افسون (Encanto) نیز یکی از جذاب‌ترین‌ها محسوب می‌شود.

همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، انیمیشن عصر یخبندان در سال 2002 برای اولین‌بار با نام The Ice Age روی پرده سینماها رفت و توانست با استقبال بی‌نظیری از مردم روبرو شود.

این در حالی است که مردم بعد از گذشت 20 سال، انتظار یک انیمیشن عالی و فوق‌العاده را از دیزنی دارند. نکته جالب‌توجه درباره این انیمیشن، این است که می‌توان آن را اولین قسمت از اسپین آف مجموعه عصر یخبندان دانست که به‌صورت کاملاً اختصاصی برای دیزنی ساخته شده است.

اما بعد از نقد انیمیشن عصر یخبندان و اکران آن، این امیدها کاملاً ناامید شد و همه مردم از دیدن آن شوکه شدند. در ادامه، توضیحات بیشتری درباره دلایل کسل‌کننده بودن آن ارائه خواهیم کرد. علاوه بر این، اطلاعاتی نیز راجع‌به ویژگی‌های مثبت آن خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم آخرین شب در سوهو (Last Night in Soho) 

نقد فیلم کندی من (Candyman)

چرا انیمیشن عصر یخبندان طرفداران را ناامید کرد؟

نقد انیمیشن عصر یخبندان
نقد انیمیشن عصر یخبندان 6

یکی از مهم‌ترین مسائلی که درباره نقد عصر یخبندان باید بدانید، کیفیت بسیار پایین آن است. شما با دیدن این قسمت، اصلاً کیفیتی که در سال‌های پیشین مشاهده کرده بودید را نمی‌یابید.

پس کیفیت پایین ساخت، یکی از چشمگیرترین و مهم‌ترین نقاط ضعف این انیمیشن مشهور به شمار می‌رود. به همین دلیل هم برخی طرفداران امیدوار هستند که دیزنی در انیمیشن‌ها و فیلم‌های بعدی، کیفیت خود را تا حد قابل‌قبولی افزایش دهد.

نکته جالب‌توجه درباره کیفیت پایین ساخت دیزنی این است که نه‌تنها در عصر یخبندان، بلکه در اغلب انیمیشن‌های مشهور دیزنی پلاس این موضوع دیده می‌شود. این امر موجب می‌شود که دیزنی پلاس با موج شدیدی از انتقادان قرار گرفته و برای افزایش کیفیت کارهای خود، تلاش کند.

همان طور که گفتیم، این فیلم تنها می‌تواند برای کودکان جذاب باشد و ممکن است یک فرد بزرگسالان دین آن تا حد زیادی خسته شود. ازاین‌رو، می‌توانید به‌راحتی آن را برای کودکان خود پلی کرده و مطمئن باشید که به‌احتمال زیاد از این انیمیشن استقبال خواهند کرد. در ادامه، سایر نقاط ضعف این قسمت را در نقد انیمیشن عصر یخبندان بیان می‎کنیم.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم زمانی برای مردن نیست (No Time To Die)

نقد فیلم ونوم 2 (Venom 2)

در نظر نگرفتن کاراکترهای اصلی

یکی دیگر از نقاط ضعفی که در بررسی انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild باید بدانید، کاراکترهای آن است. برای مثال، کسی که از کودک و از 20 سال قبل این فرانچایز را تماشا کرده باشد، با شخصیت‌هایی مانند مندی، سید، دیگو و الی هم بزرگ شده است. حتی بسیاری از افراد، این انیمیشن را به‌خاطر عشق و علاقه خود به این کاراکترها تماشا می‌کردند.

نقد انیمیشن عصر یخبندان
نقد انیمیشن عصر یخبندان 6

نکته مهمی که در نقد و بررسی انیمیشن عصر یخبندان مشاهد می‌کنیم، این است که شخصیت‌هایی که زمانی مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش داستان را می‌ساختند، اکنون نقش‌های مکملی دارند.

این شخصیت‌ها در حد 10 دقیقه در انیمیشن حضور دارد و داستان اصلی فیلم، بر روی کرش و اندی متمرکز است. خوب است بدانید که این شخصیت‌ها حتی از ابتدای شروع این انیمیشن هم حضور نداشتند و در قیمت عصر یخبندان: ذوب شدن (Ice Age: Meltdown) آن‌ها را مشاهده کردیم.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید این دو شخصیت، یعنی کرش و اندی، اصلاً محبوبیت زیادی در میان طرفداران ندارند. آن‌ها حتی به‌اندازه اسکرات، سنجاب بدشانس فیلم هم جذاب نیستند و اغلب افراد این سنجاب که مدام برای یافتن و مخفی کردن بلوط در تلاش است را بیشتر از کرش و اندی دوست دارند. پرداختن بیش ‌از حد به این دو شخصیت، موجب شده که محبوبیت این انیمیشن تا حد زیادی کاهش یابد.

تغییر صداپیشگان

یکی دیگر از موضوعاتی که در نقد انیمیشن عصر یخبندان مشاهده می‌کنیم، تغییر صداپیشگان آن است. این موضوع تا حد زیادی مورد انتقاد قرار گرفته است.

این بدان معنی است که صداپیشگانی که در قسمت‌های قبلی عصر یخبندان مشاهده می‌کردیم، دیگر در این قسمت وجود ندارند و این تغییر بزرگ، افت شدیدی در مخاطبان آن داشته است.

نقد انیمیشن عصر یخبندان

برای مثال، اکنون روی رومانو صداپیشه مندی نیست و همچنین کویین لطیفه نیز دیگر صداپیشگی الی را بر عهده ندارد. علاوه بر این، جان لگویزمائو مسئولیت صداپیشگی سید را بر عهده ندارد و برای شخصیت دیگو، دیگر صدای دنیس لری را نمی‌شنویم.

حتی صداپیشگان شخصیت‎های کرش و ادی که به ترتیب ویلیام اسکات و جاش پک بودند هم تغییر کرده‌اند. این امر در نقد و بررسی The Ice Age Adventures of Buck Wild بسیار محسوس بود و حس غریبی به مخاطب می‌داد.

با این‌که این صداپیشگان تغییر کرده‌اند، آن‌ها تمام تلاش خود را انجام دادند که کیفیت خوبی از صدای خود ارائه دهند. بااین‌حال، این تغییر صدا همچنان احساس می‌شود و مخاطبان این تفاوت را کاملاً مشاهده می‌کنند. در این انیمیشن، هرچه صداپیشگان تلاش می‌کنند که بیشتر با شخصیت و کاراکترها ترکیب شوند، بیشتر از آن‌ها فاصله می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم Free Guy (مرد آزاد)

نقد فیلم قهرمان اصغر فرهادی

روند ساده و بی‌کیفیت

یکی دیگر از ویژگی‌‌های منفی انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild که مورد انتقاد مخاطبان قرار گرفته، روند تکراری و ساده آن است. بسیاری از افراد اعتقاد دارند که فیلم روند خسته‌کننده‌ای دارد و حرف خاصی برای گفتن ندارد.

در نقد انیمیشن عصر یخبندان مشاهده می‌کنیم که هرچه سازندگان فیلم همواره تلاش کرده‌اند که به داستان خود شاخ‌وبرگ داده و آن را جذاب‌تر کنند، کمتر موفق شده‌اند. درنتیجه این امر، موجب شده که تکراری بودن داستان افزایش یابد.

نقد انیمیشن عصر یخبندان
نقد انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild Man 6

پس باتوجه‌به موارد ذکرشده، در نقد و بررسی انیمیشن عصر یخبندان گفته می‌شود که این قسمت از این مجموعه جذاب، میاز به افزایش کیفیت خود دارد. بسیاری از افراد باور دارند که این انیمیشن بسیار ضعیف و ناامیدکننده بود که همواره اشتباهات خود را تکرار کرده است. در بسیاری از جوانب، این فیلم را مورد انتقاد قرار داده‌اند.

نکات مثبت انیمیشن عصر یخبندان

علاوه بر نقاط ضعفی که در این انیمیشن مشاهده کردیم، این قسمت هم مانند بسیاری از فیلم‌ها نکات مثبت مخصوص به خود را دارد. به همین دلیل بهتر است در نقد و بررسی انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild به جنبه‌های مثبت آن نیز بپردازیم. این موضوع به شما کمک می‌کند که فیلم را بهتر درک کنید.

بیشتر بخوانید:

نقد سریال هجوم (Invasion 2021)

نقد سریال بازی مرکب (Squid Game)

نقش و اهمیت خانواده

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های مثبت همه انیمیشن‌های عصر یخبندان، این است که بر روی خانواده تمرکز دارند. این موضوع را می‌توان وجه اشتراک همه این فیلم‌ها در نظر گرفت.

این تا حدی است که هرچقدر هم که فیلم آزاردهنده باشد، بازهم جذاب به نظر می‌رسد. در نقد انیمیشن عصر یخبندان مشاهده می‌کنیم که این قسمت هم در تلاش است گه یک روایت خانوادگی را برای ما توضیح دهد.

زمانی فرا می‌رسد که خانواده‌ها از یکدیگر جدا می‌شوند و بچه‌ها خانه را ترک می‌کنند. در اینجاست که اهمیت خانواده به میان می‌آید. در انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild 6 مشاهده می‌کنیم که چه عشق عمیقی میان الی، کرش و ادی در جریان است. این امر موجب افزایش جذابیت انیمیشن شده است.

نقد انیمیشن عصر یخبندان
نقد انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild Man 6

پویایی

علاوه بر این، نکته دیگری که ما در بررسی انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild می‌بینیم، پویایی درون فیلم است. به نظر نمی‌رسد که کرش و ادی بتوانند به زندگی مستقلی بپردازند. اما هنگامی که آن‌ها خانه را ترک می‌کنند، پویایی و هیجان انیمیشن بیشتر می‌شود. هنگامی که الی، مانی، سید و دیگو برای نجات آن‌ها تلاش می‌کنند، این هیجان بیشتر می‌شود.

تدبیر و شجاعت

یکی دیگر از مواردی که در نقد عصر یخبندان مشاهده می‌کنیم و اهمیت زیادی دارد، شجاعت کاراکترهاست. در برخی از بخش‌های انیمیشن، با نام ابرقهرمان روبرو می‌شویم که به هم‌تیمی‌های قدیمی باک اطلاق می‌شوند.

این بدان معنی است که آن‌ها شجاعت و قدرت بسیار بالایی دارند. این در حالی است که در انیمیشن عصر یخبندان مشاهده می‌کنیم که باک به کراش و ادی یک جمله زیبا می‌گوید.

در نقد انیمیشن عصر یخبندان گفته می‌شود که باک اعتقاد دارد که قدرت، چیزی نیست که از افراد قهرمان بسازد؛ بلکه مهم‌ترین موضوعی که یک انسان را به قهرمان تبدیل می‌کند، تدبیر و شجاعت او است.

این امر موجب درستی ذات افراد و درنتیجه، قهرمان شدن آن‌ها می‌شود. همچنین وی باور دارد که کارهای تیمی بسیار موفق‌تر از مسائل تک‌نفره عمل می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم جوخه انتحار 2 (The Suicide Squad)

نقد انیمیشن Wish Dragon (اژدهای آرزوها 2021)

عناصر معنوی انیمیشن عصر یخبندان

بعد از این‌که با برخی ویژگی‌های مثبت نقد The Ice Age Adventures of Buck Wild آشنا شدیم، وقت آن رسیده که این انیمیشن را از نظر عناصر معنوی نیز موردبحث و بررسی قرار دهیم.

دراین‌رابطه، مشاهده می‌کنیم که کراش و ادی بعد از ترک خانه، به این فکر می‌کنند که تا چه مدت باید مثل گربه‌ها زندگی کنند. آن‌ها حتی نمی‌توانند مدت‌زمانی که آن‌ها به این شکل گذرانده‌اند را نیز به یاد بیاورند.

نقد انیمیشن عصر یخبندان
نقد انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild Man 6

عناصر خشونت‌آمیز و کمدی درون انیمیشن

یکی دیگر از عناصر مهمی که در انیمیشن عصر یخبندان مشاهده می‌شود، خشونت‌های همراه با کمدی است. در سرتاسر این انیمیشن، شما می‌توانید ماجراهای خشونت‌آمیز را همراه با وقایع کمدی و خنده‌دار تماشا کنید. این خشونت‌ها بسیار کم است و به نظر می‌رسد که هیچ‌کسی در انیمیشن به‌طورجدی آسیب نمی‌بینید.

درواقع، تنها موجودی که در نقد انیمیشن عصر یخبندان به نظر می‌رسد درد می‌کشد، نوعی رکس مهربان است. آن هم درد خشونت‌آمیزی نداشته و تنها به‌خاطر سوراخی که در یکی از دندان‌هایش وجود دارد، درد می‎کشد.

تنها چیز دردناکی که در انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild 6 می‌بینیم، همین دندان‌درد است. به همین دلیل هم می‌توان آن را انتخاب بسیار خوبی برای کودکان به شمار آورد.

بااین‎وجود، مشاهده می‌کنیم که برخی از شخصیت‌ها ممکن است تا حد زیادی به‌شدت آسیب ببینند. در نقد و بررسی انیمیشن عصر یخبندان مشخص است که برخی از شخصیت‌ها مورد تهدید واقع شوند و حتی آسیب‌های جدی ببینند.

همچنین نبردهای سرعتی میان برخی از گروه‌های این انیمیشن مشاهده می‌کنیم. علاوه بر این، موجودات و شخصیت‌ها از ارتفاعات بسیار بالا به سمت پایین پرتاب می‌شوند و به زمین کوبیده می‌شوند.

از سوی دیگر، در انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild 6 مشاهده می‌کنیم که چندین بار کرش و ادی به یکدیگر ضربه می‌زنند و همچنین گیاه‌های گوشت‌خواری در این فیلم می‌بینیم. علاوه بر موارد ذکرشده، برخی خشونت‌های جزئی دیگری نیز در این انیمیشن می‌بینیم که به افزایش هیجان آن کمک کرده‌اند.

نقد انیمیشن عصر یخبندان
نقد عصر یخبندان 6

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم انتلرز (Antlers)

نقد فیلم اسپنسر (Spencer)

سازندگان انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild 6

بعد از این‌که با برخی از ویژگی‌های مثبت و منفی در نقد و بررسی انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild آشنا شدید، وقت آن رسیده که سازندگان این فیلم را نیز بشناسید. این انیمیشن که محصول سال 2022 است، به کارگردانی جان سی دانکین (John C. Donkin) و فیلم‌نامه‌نویسی جیم هچت (Jim Hecht) تولید شده است.

در نقد انیمیشن عصر یخبندان مشخص است که این فیلم تولیدکنندگان بسیار خوبی داشته است. لری فورته، تهیه‌کنندگی این انیمیشن را بر عهده داشته است. این در حالی است که گروهی از نویسندگان ازجمله جیم هچت، ری دلاورنتیس و ویلیام شیفرین مسئولیت نویسندگی این قسمت از مجموعه را بر عهده داشتند.

همان طور که در بررسی انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild مشخص است، موسیقی یکی از مهم‌ترین عناصر جذابیت یک فیلم به شمار می‌رود. این موضوع در نقد عصر یخبندان هم تأثیر زیادی دارد.

مسئولیت تولید موسیقی این انیمیشن، بر عهده باتو سنر است. همان طور که می‌دانید، این انیمیشن را دیزنی پلاس عرضه کرده است. شرکت تولیدکننده این قسمت هم استودیو قرن بیستم و انیمیشن قرن بیستم هستند.

نقد انیمیشن عصر یخبندان
نقد عصر یخبندان 6

صداپیشگان کارتون عصر یخبندان

بعد از این‌که با برخی از سازندگان اصلی انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild 6 آشنا شدید، وقت آن رسیده که صداپیشگان این کارتون را نیز بشناسید.

همان طور که پیش‌ازاین ذکر کردیم، بسیاری از صداپیشگان در این قسمت تغییر کرده‌اند و اغلب کسانی که در قسمت‌های قبلی این فرانچایز مشاهده می‌کردیم، دیگر وجود ندارند. در ادامه، برای نقد و بررسی انیمیشن عصر یخبندان برخی از مهم‌ترین صداپیشگان این کارتون را شرح می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

معرفی سریال The Wheel of Time

نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch)

سایمون پگ در نقش صدای باک

شاید برای شما جالب باشد که بدانید تنها سایمون پگ در سایر قسمت‌های عصر یخبندان حضور داشت و در نقد انیمیشن عصر یخبندان مشاهده کردیم که بقیه صداپیشگان تغییر یافتند.

پگ یکی از بازیگران و صداپیشگان مطرح انگلیسی است که علاوه این موارد، یک کمدین، تهیه‌کننده و نمایشنامه‌نویس حرفه‌ای است. وی در تاریخ 14 فوریه 1970 (مطابق با 25 بهمن 1348) متولد شد و در فیلم‌های زیادی بازی کرده است.

این هنرپیشه به‌خوبی نقش شخصیت باک را اجرا می‌کند و ازآنجاکه از ابتدا همین صدا را برای این کاراکتر شنیده‌ایم، موجب محبوبیت بیشتر آن شده است. اگر هم به مجموعه‌های مأموریت غیرممکن علاقه‌مند هستید، احتمالاً سایمون پگ را با نقش بنجی دون به‌خاطر می‌آورید. در ادامه، سایر صداپیشگان انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild 6 را به‌صورت لیست خلاصه کرده‌ایم.

نقد انیمیشن عصر یخبندان
نقد عصر یخبندان 6
  • شان کنین صداپیشه شخصیت مندی
  • جیک گرین صداپیشه شخصیت سید
  • اسکایلر استون صداپیشه شخصیت دیگو
  • دومینیک تانگ صداپیشه شخصیت الی
  • اوتکارش آمبودکار صداپیشه شخصیت اورسون
  • وینسنت تانگ صداپیشه شخصیت کراش
  • آرون هریس صداپیشه شخصیت ادی
  • جاستینا ماچادو صداپیشه شخصیت زی

بیشتر بخوانید:

نقد انیمیشن خانواده ادامز (The Addams Family)

نقد فیلم اعلان قرمز (Red notice) 

تحلیل کلی داستان عصر یخبندان 6

اگر با تحلیل داستان آشنا شوید، کمک بسزایی در نقد و بررسی انیمیشن عصر یخبندان به شما می‌کند و موجب می‌شود که کارتون را بهتر درک کنید. با شروع این داستان، ممکن است با چیزهایی روبرو شوید که احساس کنید این انیمیشن درست نیست.

شاید یکی از این موضوعات، وجود موجوداتی مانند دایناسور در یخچال‌های طبیعی باشد که کمی غیرعادی به نظر می‌رسد. برخی از افراد این موضوع را در نقد انیمیشن عصر یخبندان ارائه کرده‌اند.

علاوه بر این، نکته دیگری که درباره نقد The Ice Age Adventures of Buck Wild وجود دارد، نبود شخصیت‌های اساسی و مهم است. همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، شخصیت‌های مهمی مانند سید که در قسمت‌های قبلی از اهمیت بالایی برخوردار بودند، در این قسمت وجود ندارند.

یکی از موضوعاتی که ممکن است حواس شما را پرت کند و در نقد و بررسی انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild نیز موردبحث قرار گرفته، صداهای فیلم است. شاید کودکان متوجه نشوند، اما بزرگسالان به‌راحتی این تغییر صدا را متوجه خواهند شد و از موضوع اصلی آن دور می‌شوند.

نقد انیمیشن عصر یخبندان
نقد عصر یخبندان 6

در نقد انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild مشاهده می‌کنیم که روند فیلم بسیار ساده است. همان طور که گفتیم، این انیمیشن روند بسیار تکراری را ادامه می‌دهد. منتقدان این موضوع را در بررسی انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild بسیار موردتوجه خود قرار دادند. آن‌ها در نقد عصر یخبندان گفتند که این انیمیشن تا حد زیادی تکراری و ساده است که موجب کسل‌کننده شدن آن می‌شود.

سخن نهایی

نقد انیمیشن عصر یخبندان یکی از چالش‌برانگیزترین موضوعاتی است که در دیزنی و دیزنی پلاس موردتوجه افراد قرار گرفته است. در نقد عصر یخبندان مشاهده کردیم که این انیمیشن از بسیاری جهات ضعیف عمل کرده و موجب شده بسیاری از طرفداران آن ناراضی باشند. ما در این مقاله از تکراتو، به نقد و بررسی انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild پرداختیم. در این بررسی The Ice Age Adventures of Buck Wild درباره نظر مخاطبان، صداپیشگان و سایر موارد این فیلم بحث کردیم.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: nytimes, pluggedin

نظر شما در خصوص نقد انیمیشن عصر یخبندان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    یه چیز دیگه ای نگفتی اینکه دختر الی یعنی هلو و شوهرش رفت کجا

    پاسخ

    رفتن دور دنیا رو باهم بگردن تو قسمت 5 با این حال اگه بودن میتونست خیلی جذابترش کنه

    پاسخ

    اون ببره زن دیگو کجا بود؟؟؟

    پاسخ

    دقیقا؟ زن دیگو کو؟ زن سید کو؟ آخر باک چی شد؟سنجاب چی شد؟

    پاسخ